2015/02/19

Wieści z Instragrama + spoilery LE

Nieco ponad pół godziny temu na oficjalnym Twitterze pojawiła się wiadomość od adminów. Zapowiadają oni tajemniczą dostawę, która ma wejść do Starplazy już jutro. Pytają nas, czy mamy jakieś podejrzenia, co do sklepu w jakim sklepie pojawi się nowa kolekcja. Oczywiście, wśród komentarzy najcześciej pojawia się LE... 

Tak, jutro możemy spodziewać się nowej dostawy limitowanych ciuszków! Pojawiły się już spoilery.
Ja jestem pozytywnie zaskoczona kolekcją, a Wy? Cieszę się, że ciuszki nie mają wszędzie logo i są w bardzo klasycznych kolorach. Których ubrań wyczekujecie najbardziej?

27 komentarzy:

  1. Super, może znajdę coś ciekawego. Sama nie wiem czy chodzi o dostawę do LE czy zwykłego sklepu.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli teraz jest już wszystko jasne. Kolekcja jest świetna. Jestem pozytywnie zaskoczona:)
      Vanessa20160

      Usuń
  2. To jest na pewno LE. Są już spojlery. Kolekcja pojawi się jutro.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będzie to LE. Tylko żeby admini nie zrobili znowu kiepskiej dostawy.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wooooooooooow, świeeeeeetna kolekcja. Jestem pod wielkim wrażeniem. No to doładowuje jutro duuuużo sd :3 pragnę większości rzeczy z pierwszego obrazka :)

      Usuń
  4. Spoilery - jeśli możesz wrzuć do posta.
    http://oi61.tinypic.com/156ddw9.jpg
    http://oi60.tinypic.com/281zqev.jpg
    http://oi62.tinypic.com/bjdcmq.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże oversizowy sweter jest świetny ♥♥♥ Mam nadzieję, że zdąże go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolekcja. Mam nadzieję, że pojawi się ona w godzinach popołudniowych, ponieważ boję się że nim zdążę przyjść ze szkoły wszystko będzie wykupione, jak ostatnio. ;/

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać :D
    Nikola.1.2.3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie moge sie doczekac *-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaa wreszcie jakaś porządna kolekcja LE *.*

    Mam nadzieję, że pojawi się w godzinach od 10 do 13 lub od 16

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna kolekcja! Piękne ubrania.Oryginalne i ciekawe,a zarazem te neutralne kolory dodają im takiej prostoty.
    Chyba się skuszę na parę rzeczy. :)
    modelka686

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow !!! Ta kolekcja LE jest poprostu fenomenalna !!!! Bardzo mi się podoba kolorystyka oraz styl i krój wszystkich rzeczy. Każda z nich jest naprawdę świetnie zrobiona i dopracowana w każdym calu !!! Już się nie mogę doczekać o której godzinie jutro zawita do starplazy :) Mam nadzieję, że zdąrzę kupić to co bym chciała i że mi nie zabraknie stardolarów :P

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co polecacie kupić ? Bo tyle jest w tej kolekcji świetnych i znakomitych ciuchów i dodatków, że sama nie wiem, które uznać za te najlepsze warte zainwestowania. Mam parę swoich perełek, ale chciałabym również zorientować się co inni polecają.

      k.kaka1997

      Usuń
  12. dostawa świetna, mam nadzieję, że uda mi się wykupić kilka rzeczy. Ciekawe, o której się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna dostawa,pewnie szybko się wyprzeda....


    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuję, że kolekcja zostanie dodana w porannych godzinach - moim zdaniem to najlepsza z dotychczasowych limitowanych kolekcji na stardoll. Rzeczy są w większości przepiękne i utrzymane w tak neutralnej kolorystyce, że będzie można je łączyć z szeroką gamą innych rzeczy. Osobiście zamierzam kupić wiele z tych rzeczy, zakochałam się w długich sukniach, a te na pewno będą drogie.
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie, którą godzinę obstawiacie? rano 10? dobrze, że jutro mam wolne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie 12, tak jak Antidote. Mam Trochę mieszane uczucia co do tej kolekcji, nie wiem dlaczego, ale jak wejdzie do Starplazy to dostane małpiego rozumu i pewnie będę kupować to co najszybciej schodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie... a ja mam jutro szkołę do późna ;_; a kolekcja jest super! Muszę zdobyć jeden sweter. Nie wiem jak. Ale muszę go mieć.
    Nie uważacie, że Antidote i LE w jednym tygodniu to lekka przesada? ;C

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaaaaaa *.* w końcu porządna kolekcja LE ♥ Wooow!

    Malutka_Pati

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie które rzeczy całkowicie przypadły mi do gustu i na pewno je kupie !! super . A jak patrze na jedne spodnie to chce mi sie rzygac :P
    ---
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie które rzeczy całkowicie przypadły mi do gustu i na pewno je kupie !! super . A jak patrze na jedne spodnie to chce mi sie rzygac :P
    ---
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  21. w katalogu można już kupić okulary LE ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne rzeczy. Jeśli chodzi o okulary ,które już są w katalogu, to średnio mi się podobają i ich nie kupię.
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń