2015/02/14

Wnętrza #10 - Walentynki

Walentynki... Z czym Wam się kojarzą? Zapewne tak jak wszystkim - z niesamowitą ilością serc, słodkich misiów, róż i wszech obecnej czerwieni. Nie przepadam za tym świętem, jednak spróbowałam specjalnie dla Was zrobić kilka aranżacji, aby zainspirować Was do stworzenia wnętrza, które nieco odzwierciedli charakter dzisiejszego dnia.



Tak naprawdę, nie musicie stwarzać całego wnętrza od nowa. Wystarczy jedynie kilka dodatków, by wprowadzić tę dzisiejszą, uroczą atmosferę do naszego apartamentu. Zwierzaki z najnowszej kolekcji Furry Friends to perfekcyjny wybór. Są przesłodkie!


Co kupiłyście z wczorajszej dostawy do Antidote? Ja w sumie niewiele, ponieważ tylko spodnie... A później zdecydowałam się także na powyższą gałązkę, bo stwierdziłam, że idealnie pasuje do tematu dzisiejszego posta. Uważam, że świetnie wyglada w tej wazie. Różowe serduszka delikatnie ocieplają dosyć zimne wnętrze, ale całość nie jest nachalna. Świetne rozwiązanie do większych pokojów.


Korzystając z nieco starszych dostaw, wykorzystałam serce z Pretty n' love. Świetnie sprawdzi się ono w dziewczęcych pokojach, nie tylko na Walentynki, ale także na codzień. Jeżeli więc lubicie takie klimaty, to zdecydowanie je polecam. Nie kosztuje zbyt dużo (jedynie 5 sd).



Ostatnia propozycja jest utrzymana w zupełnie innym klimacie i opiera się głównie na 3 kolorach: białym, czerwonym i czarnym, czyli dosyć klasyczne połączenie. Wykorzystałam manekiny dostępne dla posiadaczy pokoju loft, aby stworzyć scenkę: dwie osoby wymieniające się walentynkowymi upominkami. Szczerze mówiąc, jest to moja ulubiona z dzisiejszych trzech aranżacji... Mam nadzieję, że Wam też się podoba!


Dla komentujących mam małe upominki... :)

16 komentarzy:

  1. Wnętrza piękne :) zamierzam cos zmienic na dzis w moim apartamencie i sadze ze z ta mala podpowiedzia uda ki sie to :)

    MambaDejzi4

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrz trza świetne:) Może zmienię coś w moim apartamencie;)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na urządzenie wnętrza. Ja dzisiaj też dodam do mojego apartamentu na Stardoll coś Walentynkowego ^^
    Nathalia1255

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze z manekinami wygląda bardzo oryginalnie :) może zrobię jakieś małe przemeblowanie :D
    Weronika11L

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i stylowo .
    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnętrze fantastyczne!Gałązki z Antidote są naprawdę świetne.Bardzo mi się one podobają,gdyż oddają klimat dzisiejszego święta.Podoba mi się taki styl,więc ogólnie dałabym Ci 5 z plusem :)


    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrza są cudowne. Jednakże nie zrobiłabym pokoju na jedną okazję, może przystroiłabym tylko jedną rzeczą. Najbardziej podoba mi się trzecie umieszczenie serca. Jest takie ... eleganckie.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne walentynkowe wnętrza oraz pomysłowe dekoracje. Faktycznie, aby wprowadzić inny nastrój w pomieszczeniu to nie trzeba zmieniać całego jego wystroju tylko wystarczy zamienić i przestawić parę mebli czy drobiazgów i gotowe ! Może skorzytam z artykułu i też wprowadzę ten walentynkowy nastrój do mojego apartamentu :)

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne aranżacje, wszystkie bez wyjątku :) Najbardziej podoba mi się pierwsza. Wnętrze jest zarówno przytulne jak i ciekawe. Ma w sobie lekkość, a za razem jest wyraziste, a to wszystko przez czerwone dodatki. Waza z drugiego zdjęcia jest świetnie pasuje do tych gałązek Antidote, jak pierwszy raz zobaczyłam tą aranżację to myślałam że to gotowy komplet, razem ze sobą wprzedawany. Ogólnie to zainspirowałaś mnie do zmian w apartamencie. Pozdrawiam!
    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrza :) Dzięki Tobie mój apartament zaczyna wyglądać. Więcej kasy wydaję też na meble itp. , bo wcześniej wydawałam większość na ubrania, kosmetyki i biżuterię.
    GwiazdaMydoll

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacznę od tego: "które nieco odzwierciedli nieco" , "Różowe serduszka nieco ocieplają bardzo wnętrze" - troszkę za dużo tego niepasującego nieco :) to tak btw.

    Propozycje oczywiście jak zawsze świetne. Każda inna, jednak wszystkie mi się bardzo podobają. Spodobał mi się pomysł z wazą i gałązkami Antidote. Nie kupiłam ich, gdyż właściwie rzadko bym je mogła wykorzystać w apartamencie. Najlepsza jest zdecydowanie ostatnia propozycja. Świetny pomysł z tą scenką. Wygląda to nie tylko ciekawie, lecz przede wszystkim jest oryginalne.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, nie zauważyłam tego zupełnie, bardzo przepraszam, poprawiam.

      Usuń
  12. Cóż. Te wnętrza wyglądają naprawdę pięknie. Jednak ja osobiście nie zmieniałabym całego pokoju na święto, które trwa jeden dzień.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń