2015/02/23

HOT or NOT

marinellaSilver

nataliaszelc01:
Pomieszanie z poplątaniem. O ile płaszcz, sweter i platformy jakoś do siebie pasują tak reszta dodatków jest dobrana beznadziejnie. W tym wypadku postawiłabym na jednolite spodnie, dziury nie wyglądają tutaj fajnie. Torebka mi tu nie pasuje, postawiłabym na troszkę większą. Szalik jest już kompletnie z innej bajki, do niczego tu nie pasuje i za bardzo odwraca uwagę. Ogółem stylizacja mi się nie spodobała. NOT.

Aneczka96:
Nie jest najgorzej. Najbardziej nie podoba mi się dobór torebki i apaszki do reszty stroju. Połączenie płaszczyka z golfowym swetrem jest świetne. Ewentualnie zmieniłabym spodnie i torebkę a apaszkę postawiła na pierwszym miejscu. HOT/NOT.

natalcia1112:
Zmieniłabym chustkę na bardziej jednolitą i zrezygnowała z torebki. Reszta jest ok. HOT/NOT.






ModnaDorota

nataliaszelc01:
Zacznę od tego, że spódnica wygląda tu koszmarnie. Tego typu spódniczki nakłada się dużo wyżej i najlepiej wyglądają na bluzce, nie pod nią. Wszystko kolorystycznie pasuje, ale całość wygląda brzydko. NOT.

Aneczka96:
Trzy elementy, które do siebie kompletnie nie pasują, ale najgorzej jest ze spódniczką. Koszulka powoduje u Twojej lalki efekt ciąży a buty wyglądają na korekcyjne. W stylizacjach inspirowanych subkulturami trzeba uważać na to co się zakłada, bo mimo, że być może pasuje do całej idei, w efekcie końcowym nie wygląda najkorzystniej. Twoja dollka ma bardzo ładną twarz, ale nie poprawia to oceny NOT.

natalcia1112:
Buty byłyby ok gdyby nie te sznurówki. Nie rozumiem również spódnicy. Trochę pusto i nie przemyślanie. NOT.






Ninasiaa

nataliaszelc01:
Stylizacja niczym się nie wyróżnia - typowa szara myszka. Czarna sukienka, czarne rajstopy, trampki, okulary i opaska. Wszystko w jednym kolorze, więc jest nudno, bardzo nudno. Nie wspominając o tatuażach, które są na ubraniach, dlaczego? Nie podoba mi się kolejny raz. NOT.

Aneczka96:
Stylizacja na gimnastykę w przedszkolu. Z tego wszystkiego najbardziej oryginalne są buty, które w mojej szafie też byłyby miło widziane, ale w Twojej stylizacji giną gdzieś w natłoku czerni. Powinnaś postawić na kolorowe dodatki, które przełamałyby monotonię stylizacji. Czasem warto zaryzykować :) NOT.

natalcia1112:
Pusto. I to bardzo pusto. Tatuaż na wierzchu i kokardka we włosach. Nie pozostaje mi nic innego jak dać NOT.






Megan1806

nataliaszelc01:
Najlepsza stylizacja z dzisiejszego hot or not. Ogółem nie przepadam za tego typu spodniami, ale te spodobały mi się i w twoim wykonaniu wyglądają całkiem dobrze. Dodatki - buty, torebka i naszyjnik pasują bardzo fajnie, tak samo jak sweterek. Brakuje mi tu czegoś, ale nie potrafię określić czego. Mimo wszystko, HOT.

Aneczka96:
Nie podoba mi się. Połączenie spodni i bluzki zaburza proporcje lalki. Torebka sprawia, że stylizacja przestaje wyglądać modnie i kojarzy mi się ze strojem chrzestnej na mojej komunii (weźcie pod uwagę to, że mam już prawie 19 lat). Buty i naszyjnik pasują do siebie, ale nie wyglądają w tej stylizacji najkorzystniej. Plusa dostajesz za to, że zadbałaś o dopasowanie paznokci, włosów i makijażu. NOT+.

natalcia1112:
Trochę za elegancko i jasno. Nie podoba mi się naszyjnik. Fajnie by było gdyby bluzka była w ciemniejszym kolorze. HOT/NOT.






Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: shariSweet, Tori121, dorota100, FunOpler, a za dwa tygodnie: Szklanka9, Pollyzetka, Karool69, GlamSlodka.

20 komentarzy:

  1. Jak dla mnie HOT jest tylko ostatnia doll. Przepraszam,ale takie jest moje zdanie ;c
    modelka686

    OdpowiedzUsuń
  2. Outfit marinellaSilver to takie połączenie wszystkiego - płaszczyk obszyty futerkiem, golf, wiosenna apaszka, imprezowa torebka z cekinami, podarte dżinsy i do tego platforny. No jakoś mi się to nie łączy w jedną spójną całość. Gdybyś zmieniła torebkę i spodnie oraz wyrzuciła z tej stylizacji apaszkę, ewentualnie zmieniła ją na inną, to mogłoby wyjść coś naprawdę ciekawego. Niestety jak na razie nie jest.
    ModnaDorota... cóż... trzy elementy. Dużo do oceniania nie ma. Trzy elementy i na dodatek nic do siebie nie pasuje. Można? można.
    Stylizacja Ninasiaa taka zwykła. Podsumowałabym ją dokładnie tak, jak napisała nataliaszelc01 "typowa szara myszka".
    No i na koniec jest gwiazda dzisiejszego zestawienia - Megan1806. Gdy zobaczyłam tą stylizację, to pomyślałam - gwiazda filmowa, właściwie jak Elsa Mars ♥, ba, niemal idealnie jak ona. Oczywiście to stwierdzenie jest w bardzo pozytywnym sensie. Wszystko do siebie pasuje. Nie zmieniłabym absolutnie nic. Chociaż osobiście nie przepadam za tego typu spodniami, to jednak Ty stworzyłaś z nimi cudo. HOT! HOT! HOT!
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja ostatniej doll byłaby znośna, gdyby nie ta apaszka. Zupełnie psuje pogląd na nią, ponieważ wzór typowo wiosenny nie pasuje do zimowego kożucha.
    Druga stylizacja jest kompletnie nie przemyślana. Wielka koszulka i spódnica zupełnie do siebie nie pasują. Mam wrażenie, że chciałaś zrobić coś w stylu 'emo', ale coś nie wyszło.
    Ninasiaa stworzyła bardzo monotonną stylizację. Sama czerń, bez przełamania kolorystycznego wygląda nudno. Dziwi mnie również to, że top jest za krótki na sukienkę, więc powinno coś się na nim/pod nim znaleźć.
    Ostatnia stylizacja najbardziej mi się podoba. Ładne połączenie kolorów oraz dodatków. Sama nie założyłabym takich spodni, ale w połączeniu z tymi ubraniami wyglądają świetnie. Jako jedynej dałabym HOT. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie po kolej :
    Hot
    Not
    Hot / Not
    Not !
    Ostatnia stylizacja jest paskudna jedyne co do siebie pasuje to kolory . Spodnie ochydne, nie pasują do bluzki .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkoe NOT, oprócz ostatniej, ktora jest zdecydowanie naj

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie zgadzam się z twoimi opiniami! Ujęłaś to dokładnie tak jak ja sama wypowiedziałabym się na temat tych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznijmy od pierwszej stylizacji, apaszka z wiosennymi wzorami zupełnie nie pasują do zimowego kożucha. Bez tej apaszki wygladałaby nawet fajnie.
    W drugiej stylizacji nic do siebie nie pasuje. Luźny sweter nie pasuje do spódniczki. Buty również są z innej bajki.
    Trzecia stylizacja niczym się nie wyróżnia. Ja rownież podsumowałabym ja tak jak zrobiła to nataliaszelc1 ,, typowa szara myszka ''.
    I doszliśmy do gwiazdy tego HOT OR NOT :) tutaj wszystko do siebie pasuje. Nie zmieniała bym zupełnie nic :) Oczywiście dała bym tu HOT :)

    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sie rozpisalam na temat stylizacji... ale nagle wszystko zniklo i niestety ale nie zamierzam pisac tego ponownie. Ale musze powedziec ze sie z wami zgadzam. Moze nie w wszystkim lecz napewno na 90 procent :)
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się tylko ostatnia stylizacja,świetne użycie spodni :)
    Reszta na NOT

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  11. Można się zgłosić? ;)
    Zuma0618

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 4 stylizacja jak dla mnie HOT :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z ocenami. Ostania stylizacja dla mnie bardzo hot, jednak brakuje jakiegoś skromnego paska przy spodniach.

    xmartax96

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  15. Można się zgłosić? :)
    niunia3366

    OdpowiedzUsuń
  16. Można się zgłosić? :)
    niunia3366

    OdpowiedzUsuń
  17. - marinellaSilver - zgadzam się w 100% z powyższymi ocenami, o ile rozpinany płaszcz z futerkiem, ciepły beżowy sweter i brązowe koturny bardzo dobrze się razem prezentują i współgrają ze sobą zarówno kolorystycznie jak i stylistycznie to pozostała część outfitu zdecydowanie od tego odbiega i nie pasuje do reszty. Ta zwiewna, kolorowa, w wiosenne wzory apaszka kompletnie nie łączy się z typowymi zimowymi stylizacjami, a jeansowe spodnie z dziurami oraz ciemna torebka delikatnie zdobiona ćwiekami raczej lepiej by się komponowały na tle bardziej luźnego czy nieco rockowego ubioru
    - ModnaDorota - uważam, że ten długi czarny sweter z białymi napisami jak najbardziej pasuje do tych creepersów, lecz nie współgra zbytnio z tą rozkloszowanż, w srebrzystym odcieniu spódnicą, gdyż tak jak tutaj nałożony na nią według mnie tylko zniekształca tutłów doll i psuje cały efekt, a nie wygląda dobrze, według mnie również stylizacja jest zbyt pusta i brakuje w niej kilku części ubioru i dodatków
    - Ninasiaa - tutaj również się muszę zgodzić z ocenami, że stylizacja jest bardzo przeciętna i prosta, niczym się nie wyróżnia, jest taka bardzo zwyczajna i monotonna, brakuje w niej czegoś co przełamało by tą smutną czerń, wprowadziło trochę kontrastu i dodało stylizacji własnego stylu
    - Megan1806 - ta stylizacja nie należy do tych w moim stylu, ale pomimo tego uważam, że jest najlepsza z dzisiejszych, bardzo podoba mi się połączenie tych delikatnych pastelowych barw, które znakomicie do siebie pasują i dodają stylizacji dziewczęcego charakteru, nie przepadam za tego typu spodniami z rozszerzanymi nogawkami u dołu, ale muszę przyznać, że w tym połączeniu znakomicie się one prezentują i zostały pokazane z dobrej strony, jedyne co bym może zmieniła w tej szykownej, bardzo eleganckiej stylizacji to chyba torebkę

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń