2015/03/03

Jaki jest Twój styl?

Przyznam, że znalazłam bardzo niewiele informacji na temat tego stylu, jednak mimo wszystko postaram się Wam go jakoś przybliżyć. Wcześniej wiele komentarzy nawoływało mnie do zaprezentowania kobiecego stylu. W związku z tym prezentuję wam styl nazywany sophisticated. Myślę, że ten styl jest bardziej niż kobiecy. Jest niesamowity. Sami się przekonajcie!

Słowo sophisticated w wolnym tłumaczeniu oznacza 'wyrafinowany', 'obyty w świecie'. Te dwa słowa idealne opisują i jednocześnie odzwierciedlają ten styl. Kobieta nosząca się w ramach tego stylu jest uosobieniem bogactwa, kobiecości i seksapilu. Ktoś mógłby powiedzieć, że tymi słowami można opisać styl glamour. Jednak to zupełnie coś innego. Opisywany przeze mnie styl to klasa i elegancja w każdym calu, a jak wiadomo glamour nie zawsze taki jest. 


Myślę, że sophisticated to styl, o którym marzy każda kobieta. Charakteryzuje się drogimi, szykownymi ubraniami i idealnie dopasowanymi dodatkami. Wszystko to pochodzi od najlepszych projektantów. Naczelne materiały to kaszmir i jedwab, którym towarzyszą futra, koronki, brylanty i kryształy. Flagowe kolory tego stylu to biel, czerń, beż oraz czerwień. 
Dodatki to naturalne kamienie - najlepiej, wspomniane wyżej, brylanty i kryształy. Buty i torebki pochodzące tylko z najlepszych marek.
Fryzury w stylu sophisticated to miękkie fale, wytworne koki lub włosy gładko zaczesane. Dopełnieniem jest perfekcyjny makijaż, czyli podkreślone oczy oraz wyraziste usta. 
 Jak pewnie zauważyliście, styl dostępny jest tylko dla osób opływających w pieniądze. Dobrze, że zwykli zjadacze chleba (tacy jak ja), chociaż na Stardoll mogą poczuć atmosferę bogactwa, która otacza ten styl. ;)



A Wy co sądzicie o tym stylu? Znaliście go wcześniej?



10 komentarzy:

  1. Słyszałam o stylu ale nie znałam go dokładnie ;) dziś dałaś mi szansę na poznanie go ;D 2 stylizacja *o* !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nie znałam wcześniej tego stylu, a szczególnie jego nazwa nigdy wcześniej nie obiła mi się o uszy. Bardzo się cieszę, że właśnie ten styl został przedstawiony w dzisiejszym, bardzo ciekawym poście, bo poprostu się w nim zakochałam ♥♥♥. Jest poprostu znakomity i bardzo przypadł mi do gustu !!! Szczególnie podoba mi się w nim ta elegancja połączona z wyrafinowaniem i szykowanymi dodatkami, która idealnie podkreśla kobiecą atrakcyjność i urodę. Uważam, że znakomite i jedyne w swoim rodzaju zestawiene takich świetnych, delikatnych materiałów jak kaszmir czy jedwab z towarzyszącymi im futrami, koronkami, brylantami czy kryształami jest poprostu wymarzonym połączeniem każdej kobiety, ponieważ dodaje własnej wartości i uwydatnia kobiece piękno oraz idące z nim w parze kobiece atuty. Twoje stylizacje również zapierają dech w piersiach !!! Są poprostu perfekcyjnym odzwierciedleniem charakterystycznych detali tego stylu, poprzez idealnie dobrane dodatki dopełniające całość ubioru, które dodają im mnóstwo specyficznego uroku i wdzięku. Od teraz zacznę się szczególnie interesować tym znakomitym i doskonałym w każdym calu stylem ღ.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest jak dla mnie nieziemska!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow bardzo fajny i ciekawy artykuł o takim stylu nie słyszałam ale widziałam coś w tym stylu ... A co do stylizacji to na prawdę mnie zaskoczyłaś są na prawdę śliczne oby dwie wszystko się ze sobą idealnie komponuje. Nic dodać nic ująć na prawdę wow !!! :> Mam pytanko, Skąd są te buty z drugiej stylizacji śliczne :3
    Sam styl jest cudowny, chyba jeden z moich ulubionych co dziwne bo o nim nie wiedziałam a tak mniej więcej się ubierałam !!! Miło, że pomyślałaś, żeby takie coś zrobić !!
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł :D Kocham takie <3
    Co do stylizacji ostatnia, godna Oskarów :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy, bardzo ciekawy. Na pewno skorzystam :)
    Co do drugiej stylizacji, chętnie pokazałabym się wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Post ciekawy, styl mi się kiedyś odbił o uszy.... Stylizacje cudowne. Więcej takich postów
    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stylizacje :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  10. Styl jest bardzo ciekawy i śliczny :) Na pewno skorzystam. Jestem zdecydowanie na tak ! Oczekuję wiecej takich postów, bo jes ciekawy ! :D
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń