2015/03/03

Oceny Apartamentów

ola10081998


Widać, że u Ciebie panuje jeszcze Sylwester, ale to nie zmienia faktu, że pokój utrzymany w jasnych barwach jest bardzo ładny! Podoba mi się, że do tego przejrzystego wnętrza dobrałaś takie meble. Ciekawie dopasować poduszki do kanapy, bo dzięki nim nie jest biało i monotonnie, przykuwają wzrok. Jedyne, co mi się nie podoba to ten stolik, którego kolory w ogóle nie pasują do delikatności tego pokoju.
Moja ocena: 3,5/5

GlamNikita1000


Nie mogę napatrzeć się na ten śliczny pokoik. Aż chce się w nim być! U Ciebie - tak samo jak u koleżanki wyżej - świetnie dopasowane wnętrze do mebli jakie się w nim znajdują. Dobrym pomysłem było ustawienie dużego regału, a obok schodów i roślinki. Dzięki temu apartament nie wydaje się pusty. Ślicznie wygląda fotel przy oknie oraz książki. Ogólnie całość bardzo mi się podoba i niczego bym nie zmieniała :)
Moja ocena: 5/5

natalya00000



Od razu widać, że jesteś miłośniczką zwierząt. Świetnym pomysłem było połączenie dwóch wazonów z kwiatami i utworzenie z tego jedne ciekawej rośliny. Oprócz tego cieszy mnie to, że użyłaś tu dość tanich i wszystkim znanych elementów, bo dzięki temu pokazujesz, że można stworzyć coś niesamowitego z zapomnianych już artykułów. Twoją kreatywność ukazuje również stworzenie tego świetnego okna, ale najbardziej podoba mi się dywan w połączeniu z fotelami. Jedyną rzeczą jaką bym zmieniła to stolik, ponieważ jest zbyt masywny i średnio tu pasuje, no może jeszcze zmniejszyłabym liczbę zwierzaków.
Moja ocena: 3,5/5

Zgadzacie się z moimi ocenami? Jaka jest Wasza opinia odnośnie dzisiejszych pokoi?

>>KOLEJKA<<

10 komentarzy:

  1. Oczywiście zgadzam się z twoimi ocenami;)

    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 mi się nie podoba, drugi jest świetny a trzeci pomysł extra ale stylistycznie już nie bardzo - do lekkiej poprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi świetny! Wszystko idealnie dobrane i połączone, jest nowocześnie i przytulnie. Zgadzam się z ocenami co do reszty :D

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie pokoje bardzo mi się podobają i w mojej klasyfikacji zasługują na najwyższą ocenę. Mój styl dekorowania jest równie delikatny jak autorek pokoi powyżej. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne apartamenty <3
    Oceny słuszne
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń

  6. Wszystkie apartamenty są świetne, jednak drugi rządzi. Ciepły i przytulny, a zarazem złączony w całość i stonowany. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z ocenami <3

    Malutka_Pati

    OdpowiedzUsuń
  8. apartamenty bardzo ładne, lecz najbardziej podoba mi się 2 ;)
    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  9. DRUGI APARTAMENT MNIE URZEKŁ <3
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  10. Apartamenty są bardzo ładne. Zgadzam się w 100 % z ocenami, są słuszne :) Drugi apartament mnie urzekł, jest prześliczny, urokliwy, wprost cudowny. CUD MIÓD ! Baaardzo mi się podoba
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń