2015/03/02

Kto wystylizował mnie lepiej? #4


Dziś już 4 post z tego działu! Mkniemy jak burza XD Dobra żarty, żartami bierzemy się za gwóźdź programu.

Użytkowniczka 888kamila miała uporczywy problem z wykorzystaniem tych rajstop:


Wraz z Miss_joanną11 przesyłamy Ci te 2 stylizacje, które być może natchną Cię do stworzenia czegoś z tymi rajstopami :)





Głosować można do czwartku godz. 17

_______________________________________

Kolejną stylistką jest MambaDejzi4 osoba, którą stylizujesz to natalia_12344 (ciuszek)
Na stylizacje czekam do czwartku godz. 18!
E-mail, na który masz wysłać stylizacje znajduje się w poście zgłoszeniowym.

Link do kolejki - KLIK

7 komentarzy:

  1. Chmm. Trudno wybrać, bo same rajtuzy mi się nie podobają, ale bardziej do mnie przemawia druga stylizacja.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są genialne, jednak ta pierwsza ma w sobie to coś co przewyższa drugą
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie stylizacja numer 2 jest lepsza ... jakoś bardziej przypadła mi do gustu ! Klasyczne połączenie czerni i bieli a do tego ( jeśli się nie mylę ) ciekawy naszyjnik pasujący do koloru włosów ... :D Cały strój komponuje się elegancko a zrazem klasycznie . W pierwszym stroju te czarne ręce mnie przerażają ... nie pasują do koloru a ciało może gdyby dać zwykły czarny żakiet było by lepiej ... :D
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są genialne, pełne elegacji i klasy. Bardzo trudno jest mi wybrać pomiędzy tak wspaniałymi outfitami. Oby dwie mają w swoje coś oryginalnego, coś co je wyróżnia. Lecz po dłuższym namyśle chyba oddam swój głos na pierwszą stylizację. Ma ona w sobie pełno szyku i wytworności co pokreśliła szczególnie fikuśna ozdoba na włosach. Bardzo dobrze dobrane dodatki zarówno kolorystycznie jak estetycznie. Wszystko do siebie idealnie pasuje, a cołość prezentuje się bardzo ciekawie.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje mi się podobają, są eleganckie i dosyć klasyczne. Rajstopy średnio mi pasują, więc zamieniłabym je na inne, lub nie zakładała ich wcale. Głosuję jednak na pierwszą stylizację, ponieważ ma w sobie to coś, jest bardziej dziewczęca i nie zniekształca ciała doll.

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja lepsza ;)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizację są genialne i udane. Ale do guatu najbardziej przypada 1, ma coś co wywyższa OTTD nr 2 chociaż nie różni ich nic wielkiego ;)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń