2015/03/02

Kilka słów o...


Łukasz Jemioł urodził się w 1983 r. w Radomiu, polski projektant mody. Ukończył studia w Akademii Sztuk Pięknych, w Łodzi na kierunkach takich jak druk i ubiór. 


Od 2007 roku Łukasz Jemioł przygotowuje kolekcje sygnowane własnym nazwiskiem, pod marką Lukasz Jemiol Label. Ubrania jego projektów są dostępne w butikach w WarszawiePoznaniu, a także w sklepach internetowych. 


Jego ubrania tworzone są w minimalistycznym stylu, charakteryzują się prostymi, nieskomplikowanymi konstrukcjami do noszenia na co dzień.


8 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się ubrania, które projektuje.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z lepszych polskich projektantów :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z lepszych projektantów (POLSKICH! ^^)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do człowieka nic nie mam, a kolekcje ma bardzo fajne !
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś wcześniej zabardzo nie interesowałam się tym projektantem, ale jak teraz zerkam na jego kolekcje, to uważam, że są poprostu fenomenalne ♥ !!! Dzięki temu artykułowi zacznę coraz bardziej zwracać uwagę na jego projekty. Mają w sobie to coś co mi się bardzo podoba. Są bardzo zachwycające i ciekawe pełne pomysłowości, oryginalności, ale także mają w sobie mnóstwo prostoty i minimalistycznej klasy. Dzięki temu sa pełne wdzięku i uroku. Są one bardzo praktyczne i sprawdzą się także w normalnych codziennych outfitach.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee, nie mój gust :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym projektancie nigdy wcześniej. Jego projekty są genialne <3 Świetny projektant, jeden z najlepszych . Nie wiem czemu wcześniej go nie zauważyłam <3 Genialny post ! Świetnie opisujesz :**
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń