2015/03/02

Nelly

Admini oczyścili trochę sklep Nelly, dzięki czemu mogliśmy skorzystać z wyprzedaży jaką dla nas przygotowali, a dziś dodali już jedno, nowe piętro. Kolekcja zawiera trochę pasteli, trochę neonów, a całość prezentuje się naprawdę fajnie. Moją uwagę zwróciły szare t-shirty i spodnie, nakrycia głowy oraz czerwony top. Postanowiłam sobie, że z zakupami poczekam do kolejnej wyprzedaży, aby nie przepłacać, ale szczerze mówiąc, sama nie wierzę w to, że wytrwam. ;)
A Wam co wpadło w oko? 


14 komentarzy:

  1. Totalna graficzna katastrofa, ubrania wyglądają jak te specjalnie tanie na stardoll. Kupię jedynie jasno różową narzutkę -.-
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobała mi się kolekcja. Szczególnie moją uwagę przykuła czerwona bluzka bez ramion.
    MarkizaAngelika

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo spodobała się jasno różowa narzutka i pastelowe buty.

    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zakupiłam już pudrowy sweter i "oczojebną" :) czapeczkę.
    Może jeszcze skuszę się na czerwony top
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic, a nic mi sie nie podoba. Katastrofa jeśli chodzi o grafikę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko 4 rzeczy mi się spodobały ... :C Nie przypadła mi do gustu ta kolekcja ... liczyłam na coś fajnego.
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  7. Dosyć fajna kolekcja. Jest kilka naprawdę ładnych rzeczy np spodnie z dziurami, czy szara i różowa czapka. Na pewno kupię kilka ciuszków.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak, kolekcja nie jest najgorsza, ale mnie nie zachwyciła. Spodobało mi się raptem kilka rzeczy, ale nie jestem przekonana do końca czy je kupię. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  9. W kolekcji przeważa mnóstwo pastelowych i wiosennych barw, które znakomicie urozmaicą niejedną stylizację. Jak zawsze w nowej kolekcji Nelly.com można znaleźć wiele praktycznych i przydatnych ubrań oraz dodatków, które można urzywać na wiele różnych sposobów. Sądzę, że za jakiś czas na pewno zaiwestuję w parę rzeczy z tej dostawy, bo prezetują się naprawdę bardzo ciekawie. Moją uwagę jak narazie szczególnie zwróciły takie artykuły jak szary t-shirt z nadrukami (ten podwinięty, który wygląda na włożony do spodni) oraz szyfonowa, barwna tunika z printami.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  10. dostawa nie jest wcale taka zła :)
    Nikola.1.2.3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie bardzo mi przypadła dostawa do gustu, ale spodobała mi się jedna rzecz-bluzka siwa z napisem czarnym :)
    Nie jest to najlepsza dostawa NELLY
    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sklep Nelly, ale nic za bardzo nie przypadło mi do gusty. Włochaty sweterk może być, to najlepsza rzecz z tej wystawy . Możliwe że się na niego skuszę. Może zainwestuję w buty i w spodnie jeansowe z dziurami :) karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń