2015/03/01

Nelly.com i Denim & Supply Ralph Laurent - w co warto zainwestować?

Jak wszyscy doskonale wiemy w sklepie Nelly.com na czterech ostatnich piętrach, w tym dwóch z kolekcji Ralph Laurent odbywa się wyprzedaż i wszystkie rzeczy możemy kupić o połowę taniej. Postanowiłam wybrać kilka z nich i stworzyć z nimi stylizacje. Może to zainspiruje Was do czegoś i niektórym ubraniom przyjrzycie się bardziej.

Co polecam?

Myślę, że każdy w swojej szafie powinien mieć ciepłą bluzę i sukienkę na każdą okazję. Reszta rzeczy to już kwestia gustu. Oczywiście gorąco polecam beżowe szpileczki, które nadają się do wielu stylizacji i ciekawie je uzupełniają. 

Zapraszam do obejrzenia stylizacji wykonanych przeze mnie jak i również przez inne redaktorki :)

Aneczka96:

Kaja1706:

nataliaszelc01:

Sweet0Monisia:


olka_111:

lot_of_money_:


natalcia1112:



Wszystkie mamy nadzieję, że outfity Wam się spodobały i zainspirowały Was do tworzenia nowych stylizacji. Pomogłyśmy Wam zadecydować, co jeszcze powinno znaleźć się w Waszych szafach z tej kolekcji?

13 komentarzy:

  1. Wszytkie stylizacje są dobre, jednak moją faworytką jest Aneczka96 cudo *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi sie stylizacje od Monisi i lot_of_money

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są ładne, oprócz tych od olka_111. Ja kupiłam jedynie koszulę w kratkę, ale jeszcze zastanawiam się nad kupnem kilku rzeczy. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobaja mi sie stylizacje: od Aneczka96, 2 i 3 od lot_of_money_ :)
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są fajne. Jeszcze nic nie kupiłam w tym sklepie z promocyjnych rzeczy, ale zastanawiam się nad paroma ciuszkami, m.in. białą sukienką, czarną spódniczką i rybaczkami.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  6. torba i cieliste buciki...szkoda że miałam je już wcześniej :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stylizacje 👍
    Zapraszam na bloga kochamstardoll

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne stylizacje, ja kupilam jedynie szpilki
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje są ok wiadomo jedne gorsze drugie lepsze no ale tak to jest ... :P ja na promocji w Nelly zakupiłam tylko buty to chyba co się najbardziej opłacało !
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie outfity są bardzo udane, lecz tymi, które najbardziej przyadły mi do gustu z wyżej przedstawionych to stylizacje od olka_111, druga i trzecia od lot_of_money_ i pierwsza od natalcia1112. Bardzo podoba mi się połączenie barw w każdej z nich oraz świetny dobór dodatków do reszty ubioru. Teraz zaczynam żałować, że nie kupiłam tych kremowych szpilek z noskami do szpica :(

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje piękne, ale niestety nie zainwestuję w nic. Czekam na SAP trzeba zbierać! :)
    A sklepy tak bardzo kuszą... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie OTTD są bardzo ładne i udane. Ale jak zwykle najbardziej podoba mi się Sweet0Monisia :D jest cudowna <3 Dokładnie trafiłaś w mój styl :) cudowna :*** gratuluję <3
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń