2015/05/10

Wnętrza #20 - Kariery cz. I

Dzisiaj chciałam przybliżyć Wam nieco temat urządzania Styling Studio, czy też może raczej naszych Karier, bowiem tak ten "moduł" został nazwany po polsku. Myślę, że nie muszę go przedstawiać, ponieważ większość już spotkała się z zadaniem w Akademii, kiedy to nasza lalka musiała zostać wystylizowana przez stylistę.Dodatek ten miał pozwolić użytkownikom na zarabianie stardollarów i starmonet poprzez stylizowanie innych. Od każdego, zakupionego przez stylizowaną osobę artykułu twórca outfitu dostaje pewną prowizję. Oczywiste jest więc, że właścicielom karier zależy na jak największej liczbie wystylizowanych dollek, które zdecydują się na zakupy. 
Jednym ze sposobów na zachęcenie klientów zdaje się być urządzenie nieco nietypowego Styling Studio, które zachęci nasze ofiary do skorzystania z usługi wystylizowania i zapewni o posiadanych przez nas kreatywności i poczuciu stylu.


Admini dali nam wybór dwóch wnętrz, które dekorować możemy artykułami, które znajdują się w naszych pokojach (!). Warto o tym pamiętać: jeżeli chcecie wykorzystać konkretną rzecz musicie najpierw przenieść ją ze schowka do apartamentu.



Pierwsza moja propozycja jest bardzo nowoczesna. Zdecydowałam się na zabudowanie prawie całego wnętrza - zostawiłam jedynie oświetloną wnękę w tle oraz okno. Uważam, żę te dwie rzeczy to największy atut tego pomieszczenia i warto wyeksponować je w przerobionym wnętrzu.
Chciałam, by całość przypominała poczekalnię, co uzyskałam przez wstawienie dwóch krzeseł. O tym, że kolejka związana jest z modą świadczą ustawione pod ścianą manekiny. Umieściłam też dwa wieszaki, na których wyeksponować można ulubione ubrania, lub gotowe stylizacje - klient może wtedy od razu poznać nasz styl.


Druga propozycja miała być nieco bardziej "domowa", dlatego postawiłam dwa fotele z poduszkami. Stoją one na przeciw siebie - przywodzą na myśl spotkanie ze stylistką, która oprócz dobrania ciuszków do naszej figury, dobierze je także do charakteru na podstawie ciepłej rozmowy. To wrażenie chciałam podtrzymać przez dodanie odrobiny koloru i kwiatów.

Za tydzień przedstawię Wam kolejne dwie propozycje na wykorzystanie drugiego wnętrza. Tymczasem mam dla Was malutką niespodziankę: spośród komentatorów wylosuję osobę, która dostanie mały upominek: maszynę do szycia do wykorzystania w apartamencie.

23 komentarze:

  1. Jej mam jakieś Déjà vu bo wydaje mi się iż taki post już był mimo tego bardzo ładne prace i wnętrza. Ja nie mam Centrum Kariery ale nie żałuję ponieważ mało osób i tak by się zapisywało ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, też mi się tak wydawało, szykowałam część drugą na dzisiaj. Chciałam dodać link do pierwszej - no ni ma nigdzie. Więc pomyślałam, że może mi się śniło... Ale skoro Ty też pamiętasz, to znaczy, że nie jestem dziwna... Głupia sytuacja O.o"

      Usuń
    2. Ja również pamiętam ten post :)

      Usuń
    3. haha :D Oj tam :D jest okej :D

      Usuń
    4. Też właśnie myślałam że mi się przewidziało. A jednak było już :D

      Usuń
  2. Ślicznie urządziłaś studia. Bardzo zachęcająco to wygląda sama zapisłabym się do takiej stylistki :)
    natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak patrzę na ten post...i jak to część pierwsza? To nie już druga? Schodzę niżej i widzę to samo co wcześniej. Czytam komentarze i rzeczywiście nie zwariowałam :) mimo to, powtórzę wcześniejsze słowa na temat tych pokoi - są niesamowite i oryginalne. Na pewno skorzystam z Twoich pomysłów!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokoje są super !!!! Bardzo są ciekawe i orginalne :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. a co mi tam zgłaszam się :)
    wnętrza fajne ale ten post kiedyś już był identyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pokoje! Czekam z niecierpliwością na część 2 ;)
    Paulina1230

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! Moim zdaniem nie oplaca sie wykupować tego studia ;/ Prawie nic sie nie zarabia :( /fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja patrzę, czy to żart? Część pierwsza była ok. tydzień temu i patrzę, że są te same screeny. Widać, że nie zwariowałam i niektórzy też to zauważyli :) Jak już mówiłam, nie opłaca się wykupywać tych studiów. Myślałam kiedyś, że to fajna sprawa, ale po jakimś czasie stwierdziłam, że się nie opłaca... Pokoje uważam za świetne i bardzo kreatywne Niesamowite i oryginalne. Jak mówiłam wcześniej ;) Są o wiele ciekawsze niż te 2 tła podstawowe :)
    Biorę udział w tym losowanku :) Może kiedyś się przyda.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Tydzień temu był taki sam temat!Ale podobają mi się twoje posty.Czekam na cz 2!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tydzień temu był taki sam temat!Ale podobają mi się twoje posty.Czekam na cz 2!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo ten sam post. Czytam, czytam i skapłam się dopiero pod koniec. XD
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te wnętrza:) Wszystko dopasowane idealnie:)
    Hannah01220

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu kiedy zobaczyłam ten post miałam jakieś "deża wi" ( nie wiem jak to się pisze :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. masz talent, śliczne pokoje <3
    kasiunia123987

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ten post nie jest podobny do poprzedniego? Chyba ,że mam zwidy xd
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  17. Wnętrza wyglądają na przemyślane i dobrze wykonane :)
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  18. Trudno nie zauważyć wpadki, ale to nic.
    Ja niestety nie jestem ss, także nie urządzę takiego studia, ale może kiedyś dogry.pl mi "pomoże" zafundować ss? Hehe. xd

    Leneyora

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba wnętrza wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń