2015/05/20

Wyceny


BONJOUR BIZOU Floweral Brocade tote


Kiedyś, gdy szukałam tej torebki, napotykałam ją tylko za jakieś astronomiczne sumy, które oscylowały między 500-600 SD. Jakiś czas temu kupiłam dosłownie za grosze, bo za ok. 10 SD (nie pamiętam dokładnie), a sprzedałam za ok. 60. Torebka na pewno nie jest już tyle warta co kiedyś, tym bardziej, że całkiem niedawno przygarnęła ją Callie. Myślę, że można ją dostać/sprzedać za kilkadziesiąt SD.

AMY CLAIRE Draped Skirt

Co do tej spódniczki, nie mam pewności, dlatego proszę o poprawę, jeśli zobaczycie błąd.
Ogólnie rzeczy pochodzące z tej kolekcji są dość cenne, szczególnie sukienki, dlatego też wydaje mi się, że i ta spódniczka ma sporą wartość. Ja wyceniam ją na ok. 100-150 SD.

Za poprawę dziękuję B.E.A.T.K.A.


Aby podać swoje rzeczy do wyceny należy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią). Możecie też wysyłać rzeczy na naszą pocztę: sdimy.kontakt@gmail.com.

11 komentarzy:

  1. ogólnie jeżeli chodzi o amyclaire, to ceny ostatnio znacznie zmalały, sukienki spokojnie można znaleźć poniżej 100 sd, niektóre za ok 50 widuję czasami, sama nabyłam 2 w granicach ok 30 sd. myśle, że podobnie jest z tą spódniczką, również mi się wydaje, że ją widywałam, myślę, że więcej niz 100 za nią nie weźmiemy na pewno, chyba... myślę, że 150 to taki max, na prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebkę kupiłam za 7 sd, a spódniczka mi się nie podoba :)

    http://bankfotek.pl/view/1893592 Pretty in love HotBuys Ruched Skirt
    http://bankfotek.pl/view/1893593 Sea of Stars Mauve Mallard Maxi Skirt
    http://bankfotek.pl/view/1893595 Evil Panda Circus tutu
    http://bankfotek.pl/view/1868897 Pretty in love Spring Platform Clogs

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście ceny zmalały.

    Torebka ładna i moim zdaniem jest warta swojej ceny. Chętnie kupiłabym ją :D
    Spódniczka troszkę mi się podoba, troszkę nie. Nie wiem co o niej powiedzieć... Powiem to, że zgadzam się z B.E.A.T.K.A :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódniczka :) jeszcze nigdy jej nie spotkałam w bazaarze. Co do torebki, naprawdę nie wiedziałam, że była taka cenna - nawet na taką nie wygląda.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, dziękuję! / kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tą torbę mam od wieków,a nigdy jej nie ubrałam. szkoda, trzeba było sprzedać.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z ocenami szał na ciuszki nie ma :C
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka jest ładna ale i nie podoba mi sie srednio poniewaz krj mi sie jej nie podoba .... i cena moze tak ok . 18 - 30 sd ? 2 rzecz z bardzo cennego sklepu bardzo mi sie podoba i zwłaszcza krój a kolor idealny ! ;) msle ze jest duzo warta ok 500 sd

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczke kupiłam za 50 sd, probowalam sprzedac za 70 i nikt nie kupil :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódniczka! Niestety, nic z tych rzeczy nie posiadam, a miałam szansę kupić torbę. Torebka jest ładna, ale nie kupiłabym ją za kupę sd. Podoba mi się jej inność i oryginalność. Nie wiedziałam że jest taka cenna. Spódniczkę widzę pierwszy raz.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń