2015/05/20

Na tropie: szpilki - musisz je mieć!

Początkowo buty na obcasie były przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn. Podobno ich historia sięga starożytności, kiedy to w Egipcie do męskich butów dorabiano specjalne słupki, tak by stopa była lepiej ułożona w strzemionach. W późniejszych epokach niscy królowie i władcy, kazali sobie robić buty na obcasach, bądź koturnach, tak by wyglądać na wyższych. Szybko jednak wynalazek ten spodobał się kobietom, które po pewnym czasie przejęły go całkowicie.


Dziś chciałabym krótko napisać o szpilkach pochodzących z Nelly.com. Są beżowe, a więc wpasują się do większości stylizacji. Wyszczuplą nogę lalki i sprawią, że stopa będzie wydawać się smuklejsza. Uważam, że każda użytkowniczka powinna posiadać w swojej szafie chociaż jedną parę podobną do tych, które są tematem dzisiejszego postu. Takich butów nie trzeba wcale zakładać tylko do sukienek i eleganckich outiftów, równie dobrze sprawdzą się w luźnych stylizacjach i nadadzą im ciekawego charakteru.

Niestety buty nie są już dostępne w StarPlazie, ale szperacjąc w Bazaarku można je znaleźć w całkiem dobrej cenie! Powiem szczerze, że na początku nie przypadły mi do gustu, ale po pewnym czasie, gdy buty na obcasie tego typu znowu stały się modne, zaczęłam coraz częściej je zakładać i urzekły mnie.

Wiele kobiet nie chodzi w butach na obcasie, bo jest im niewygodnie, nie czują się komfortowo, nie potrafią w nich chodzić. Czasem jednak warto spróbować, dla samej siebie, sprawdzić się w tej jakże trudnej sztuce, bo umiejętność chodzenia w szpilkach to wielka sztuka, ale jak już ją opanujemy i będziemy lubiły nasze wysokie obcasy, na pewno poczujemy się bardziej kobieco i pewniej. 

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie zauważyła, że wkradła mi się literówka. Dzięki :)

      Usuń
  2. śliczne szpilki:) ja probowalam i nie za dobrze mi sie w nich chodziło fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te szpilki :) mimo iż są zwyczajne i mają beżowy kolor, dość trudno jest wymyślić coś ciekawego z ich użyciem. Twoja stylizacja jest całkiem ciekawa i podoba mi się ten kontrast z różową torebką!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nadaję się do butów na obcasie, wolę jednak czuć ziemię pod stopą. Ale moja doll je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo chciałabym umieć chodzić w szpilkach, takich super wysokich! Zaczynam od koturnów, ale stopy mnie bolą, czekam aż się przyzwyczają :)

    Loooczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudoooowne szpulki w rzeczywistości i stardoll, ale na doll moim zdaniem jeszcze lepiej wyglądają. Stylizacja super !

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  7. post świetny ! bardzo fajnie, że piszesz o tym. Uwielbiam szpile *-* ma sd mam ich dużo jak i w prawdziwym życiu, są czasem nie wygodne ale ich wygląd i ten obcas leczy całe zło :3
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki są mega. Sprawdzają się w różnych stylizacjach i - co ważniejsze - w różnych stylach.
    Proszę o serduszka w akademii.
    Bells_97

    OdpowiedzUsuń
  9. W szpilkach najlepsze jest to, że złamanie nogi staje się banalnie proste. No kto by pomyślał! Bardzo zabawnie robi się kiedy w nowo kupionych szpilkach idziesz na połowinki. Zabawa była przednia. Polecam (y)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja. Kocham ten płaszczyk. Szpilek z nelly nie mam, ale może kiedyś zakupię.

    maluma10

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne, prostsze, najpewniej niższe i również z Nelly. Bardzo je lubię, ładnie wyglądają na doll. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest MEGA !!! Przepiękna chciałabym skorzystac ale chyba te szpilki juz wyszły nelly.co i mozna je tylko znalezc w bazarach . Stylówka utrzymana w dobrych kolorach i do tego jasny róż . Mmmmmmm .... swietnie ! Całośc oceniam na +5 ;) nic tu za duzo nie za mało idelanie ...

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwyczajnie szpilki, beżowe, ale urzekają swoją prostotą! Zakochałam się w nich! Zdziwił mnie fakt, że mężczyźni nosili szpilki i koturny. Z starożytnością to jeszcze trochę kojarze, ale już po naszej erze nie tak bardzo :D Ja nie noszę szpilek, bo jestem dosyć wysoka, ale tylko odświętnie. Nie umiem na nich stabilnie i z pewnością chodzić...
    Co do stardollowych szpilek z NELLY są świetne! Można z nimi zrobić ciekawą stylizację, chociaż same w sobie są zwyczajne.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń