2015/05/27

Coś z nowym LE

Hej wszystkim!
Dziś postanowiłam zrobić dla Was stylizację z nowymi rzeczami z kolekcji LE. Kupiłam pięć rzeczy, jednak wykorzystałam tylko dwie, a mianowicie spodenki i bluzkę. Uważam, że kolekcja jest owszem dopracowana, ale dość nudna i mało się dzieje. Taka zwyczajna. Wolałabym jakieś tribute, ale cóż. Nie przedłużając moich wypocin, oto stylizacja:

naszyjnik - rio, bluzka - le, spodenki - le, torebka - the jet set, buty - callie's picks


Co sądzicie o dzisiejszej stylizacji?

12 komentarzy:

  1. Fajnie, mi się podoba :) dobry pomysł z włosami do spodenek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Wygląda niesamowicie :) Jak modna kowbojka, twoja doll świetnie wygląda w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega stylizaxja ! Taka letnia, ładna i kobieca :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny make up :D fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest bardzo ładna. Make-up jest też bardzo ładny. Podoba mi się połączenie włosów z spodenkami.


    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko idealnie dopasowane, świetna fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekłaś mnie tą stylizacją ♥ Jest po prostu idealna. Niby prosta, z małą ilością dodatków ale robi wrażenie i ta, fryzura perfekcyjne uzupełnienie całości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, jedank nie jestem przekonana do tych butów

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podobają mi się buty i włosy, poza tym jest git :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :) fryzura idealnie pasuje do tej stylizacji. Buty nie do końca pasują kolorystycznie, ale można na to przymknąć oko.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest boska! Urzeka swoją prostotą. Fryzura idealnie odwzorywuje się i pasuję do stylizacji. Nie jestem do końca pewna tych butów. Bardzo letnia i lekka stylizacja. Podoba mi się! Dodam, że zauważyłam świetny makijaż oczu :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. :) Ta fryzura idealnie pasuje do tych spodni, make up jest piękny. :3
    alexoo22

    OdpowiedzUsuń