2015/05/15

Kto wystylizował mnie lepiej? #17


Witajcie kochani! :D
Macie już plany na weekend? Papiery do szkół wysłane? :D (odnośnie trzecioklasistów gimnazjum)

Ostatnio mogliście zagłosować na lepszą stylizację. Wyniki wyglądają tak:

Dzisiejszym kłopotliwym ubraniem została kurteczka:



Wraz z tysioook wykombinowałyśmy takie oto stylizacje:


_________________________________________________

Kolejnym stylistą w kolejce jest Anek112. Osoba którą stylizujesz - cloeilu [ciuszek]. Osoby chętne również mogą wysłać stylizacje na zgłoszonej lalce w razie gdy stylista nie prześle własnej to ją zastąpię. Na przesłanie pracy czekam do czwartku godz. 17! Prace wysłać na e-mail: tori121.emilkamilka@gmail.com



11 komentarzy:

  1. Hmm oby dwie stylizacje bardzo mi się podobają i obie chętnie bym założyła.Zastanowię się.
    natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 1 :) fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę trudny wybór. Stylizacje na wysokim poziomie... Zagłosuje chyba na pierwszą stylizację. Jakoś bardziej przypadła mi do gustu, chociaż buty mogłyby być czarne.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja 1 ma lepszą gamę kolorystyczną i ładnie ze sobą wszystko współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie ładne, ale glosuje na 2, bo w 1 przeraza mnie ta noga

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 stylizacja super i na stylizacji mogłaś zaprzestać bo noga wygląda mega nie naturalnie , jednak strój to strój i oddaje głos na 1 :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bardziej pierwsza stylizacja choć druga też jest ładna.
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuje na pierwszą stylizację podoba mi się połączenie kolorystyczne i wsadzenie tej bluzki w spódnice. Świetny pomysł! Druga też jest ładna, ale jakoś do mnie nie przemawia :) W pierwszej przeraża mnie ta noga. Wygląda nienaturalnie, no ale stylizacja ;)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są ładne, ale ładniejsza jest stylizacja pierwsza :D Szczerze? Ja tak stawiam nogi jak jest pokazane w stylizacji :D

    Moje plany na weekent to zawody Judo ,na które zaraz jade xd Pozdrawiam :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 stylizacja jest super. Tylko ta noga ... wygląda jakby miała lewego buta założonego :D :D

    ajson

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystycznie bardziej podoba mi się druga i chyba na nią wykorzystam swój głos.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń