2015/05/16

Starcie Stylistów


Poprzednie starcie wygrywa paulinka4835. Wtgrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.


_______________________________________________
Modelka:  fifi12fifi
Temat: Lalka Barbie.





_______________________________________________

NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: Tori121
Temat: Dobra wróżka.

Mam gorącą prośbę. Postarajcie się, aby doll była jak najbardziej powiększona przed wykonaniem screena. Gdy dollki są małe post wygląda nieestetycznie. Jak wykonacie screena, najlepiej będzie, gdy zapiszecie go w formacie PNG (na obrazkach wyżej, widać znaczną różnicę między screenami w formacie PNG a JPG - JPG to te gorsze).  

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie będę publikować niepodpisanych prac.
_______________________________________________

11 komentarzy:

  1. hej wie ktoś może kto ma tą torebkę:
    http://bankfotek.pl/view/1894310
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 11 i 22.
    natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie 11 najlepsza.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy lalka koniecznie musi być różowa? :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje!! :* fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre stylizacje są takie same, więc wstrzymuje się od głosu :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre stylizacje są bardzo podobne. Tak, lalka barbie nie musi byc KONIECZNIE różowa, le z tym się kojarzy. Ja głosuję na 22 i 23. Powodzenia wszystkim! Dzisiejsze starcie nie jest zbytnio udane... Gratulację poprzedniej zwyciężczyni 3małam kciuki!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat Barbie, a więc będę wybierać pomiędzy stylizacjami z użytym różowym kolorem. Dzisiaj chyba najlepiej wypadł numer 22 :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem najlepsza 14
    Paulaaaa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje faworyty to 6, 17, 22,23. :D :D
    I przecież lalka niekoniecznie musi być różowa, ale pierwsze co się kojarzy to tak jest :D

    ajson

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak szaleć to szaleć, 4 zostaje moją barbie :D

    OdpowiedzUsuń