2015/05/21

Max Mara wiosna-lato 2015

Duże kapelusze, wyraźne okulary i zabawa printem przywodzącym na myśl dalmatyńczyka. Wszystko utrzymane w stonowanej kolorystyce. Klasa, elegancja i szyk jak na dom mody Max Mara przystało.


Zaczynamy pokaz!


Kapelusze! Są one zdecydowanie najlepsze w tym pokazie. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Okulary są tu świetne! Jednakże uroda trzeciej modelki skradła mi serce. Chciałabym zaznaczyć, że w czerwonej kresce na oku nie każdy wygląda korzystnie! 


Jak widać zrobiło się trochę bardziej kolorowo. Moje serce skradła ostatnia stylizacja. Wszystko mi się w niej podoba.


Czwarta stylizacja nieco się różni od pozostałych.  Bardzo podoba mi się przeźroczysta bluzka i bielizna pod nią. Uroda modelki idealnie dopasowała się do outfitu.

A Wy co sądzicie o tym pokazie?

8 komentarzy:

  1. Pokaz jest klasyczny. W pierwszej turze z kapeluszami najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja trzecia. Moim zdaniem do drugiej stylizacji w pierwszym pokazie nie paduje do włosów biały kapelusz... ;( Na inne stylizacje nie wiem co powiedzieć :(

    Druga tura. Pierwsza stylizacja to taka "papka". Nie zabardzo podoba mi się. Druga stylizacja jest wojskowa i najładniejsza :D Reszta stylizacji są OK. :)

    Trzeci pokaz. Podobno jak w drugim pokazie w pierwszej stylizacji jest "papka". Trzecia najładniejsza i najzgrabniejsza :) Jak widzimy nie licząc pierwszej stylizacji modelki mają tą samą bluzkę :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tutaj pstrokatych rzeczy - trochę kropek, trochę kwiatów, gdzieniegdzie paski i trójkąty. Kolekcja jest zachwycająca i spójna :) szczególnie podobają mi się trzy ostatnie stylizacje z użyciem przezroczystego materiału. Modelki idealnie wpasowały się do pokazu. Jak dla mnie super!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie zbędne są pierwsze stylizacje z dwóch ostatnich pokazów. Wyglądają nieciekawie, za dużo wzorów.
    Trzy ostatnie stylizacje w trzecim pokazie wyglądają praktycznie tak samo, dziewczyny zmieniły tylko spodnie, jedna przywdziała płaszcz a druga kapelusz. Najlepszą stylizacją z całego pokazu według mnie jest dwójka w trzecim pokazie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście śmieszne komentując, że powinno być inaczej, że coś nie pasuje... Projektanci za dychę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ciuszki ale od kolorków aż mieni mi się w oczkach :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pokaz :D I uwielbiam kapelusze ;p fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  7. haha bardzo fajny pokaz troche się usmiałam bo nie które stylizacje są na prawde smieszne ;) w 1 rundzie / turze najabardziej w moje oko 1 stylizacja równiez i cera i stylizacja wszystko jest idelanie do sibie dopasowane nic tu za duzo nic za mało mysle ze zasługuje na duze miano a i do tego ten booooooski kapelusz !
    2 runda/tura- najbardziej przyciagła mnie stylizacja 3 i 4 . 3 stylizacja - jest ładna i zachwyca mnie . Jedynie odjełabym te spodnie czy legnisy ... . 4 stylizacja - równiz jest przepiekna i ma to coś w sobie co ja wyróżnia wszystko jest śpiczne i jeszcze ten kapelusik a mamusiu ! sliczny uwielbiam takie kapelusze do ajsnych barw
    w nastepnj rundzie / turze w moj gust wpadła 3 stylizacja. Wszystko jest OK nie mam nic przeciwko . Kolor niebywały i szczerze sama bym chciała sie w to ubrac xD chętni wziełabym ten kapelusz ( przepaszam za błędy jestem an telefonie )

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi jakoś pokaz sie nie spodobał. Sama nie wiem czemu :/ Dominuję tu klasyka. Dużo tu tego wszystkiego- kropek, kwiatek, pasek. Wszystko na raz.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń