2015/05/24

Metamorfozy


Dzisiaj metamorfoza malutkacandy.

PRZED

Stylizacja mi się nie podoba. Na doll założone jest kilka rzeczy, które w sumie do siebie nie pasują. A już na pewno do wymiany jest plecak. 3/10



Jeśli chodzi o twarz to podoba mi się, mimo że makijaż jest dość wątpliwie widoczny. Czuje się tu taką delikatność. Choć nie za bardzo lubię stardollowe błyszczące cienie. 8/10

PO
Moja propozycja jest taka hipstersko-hipisowska. I znowu jest sowa. Tym razem jednak trochę w tle. Na pierwszy plan wysuwa się rude futro.


Jeśli chodzi o twarz, to nie wiem czemu, ale przypomina mi Katniss Everdeen z Igrzysk Śmierci w wersji rudowłosej. 

I jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie doll bardziej mi się podoba po metamorfozie. Makijaż nie do końca udany, ale i tak wygląda lepiej niż przed.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja 'przed' nie podoba mi się. Nic do siebie nie pasuję. Jakby włożyć byle co... Stylizacja 'po' jest o niebo lepsza. Świetne połączenie i całokształt ! Ja też uwielbiam sowy :) Podoba mi się to rudawe futerko. Makijaż przed jest okej, ale jakoś mnie nie powala. Jest delikatny. Ja też jakoś nie przepadam za cieniami i innymi rzeczami z LUXE. Makijaż po jest też lepszy. Rude włosy świetnie łączą się z stylizacją.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja przed kiepska. Brak dopasowania nie wspominając o krzywo założonych butach. Stylizacja po też wygląda banalnie ale zdecydowanie lepiej. Metamorfoza twarzy również lepsza po choć i tak makijaż jest skromny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja to załamka.... Wszystko dosłownie z innej beczki ! Nie podoba mi się daję 2/10.
    Druga stylizacja kompletna zmiana ! Sowa to mały szczegół, ale za to ładnie dopełniający się z różowym futrem i torebką.

    Co do makijażu w PRZED no jest ładny, ale też nie lubię błyszczących się cieni... :(: Włosy są troszecxkę za wysoko.
    PO- piękny make-up, chociuaż nie dawałabym tych kresek. Rudowłosa dziewczyna zawsze ładna :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwsszej stylzacj takk jak wspomniałaś nic do siebie nie pasuje. Doll ma krzywo założone buty co też jakoś najlepiej nie wygląda.
    Stylizacja po jest fajna. Wszystko do siebie pasuje. Po prostu ślicznie.
    Makijaż przed jest delikatny i nawet by mis się podobał gdyby nie ten świecący cień. Też za nimi nie przepadam. Moim zdaniem dodatkowo doll ma za wysoko fryzurę.
    W makijazu po nie jest już tak idealnie jak w styzlizacji. Te kreski są jakby zbyt widoczne po prostu mi się nie podobają. A co do reszty to jak wiadomo każda ruda jest ładna :P
    Hopetumidaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. uper dolka całowiecie inaczej wygląda :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po zdecydowanie lepiej.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  9. po metamorfozie jest odrobinke lepiej ;p fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja PRZED- nie podoba mi się zostawiłabym tylko spodnie a reszte bym wyrzuciła Nic tu do siebie nie pasuje , a buty to porażka ( źle założone i dobrane ) jak już wybieraż spodnie dobierz pełniejsze buty jeśli sa one tak zwane ,,ciężkie " im mniej ,,cięzkie " tym mniej pełne buty .
    Stylizacja PO - o wiele lepsza jest śliczna i wole tą niz tanta większośc ciuchów pasuje nie mam nic do niej .

    Makijaż PRZED - no nie jest najgorszy ( wskazówka : daj niżej włosy tak żeby pokrywały się idelanie między głową a barkami jak nie kumasz napisz do mnie ) make-up mógł by mieć jakiś odcien na powiekach .

    Makijaz PO - o wiele lepszy i te śliczne włosy ! nic nie mam przeciw

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń