2015/05/30

W głąb sklepu Bonjour Bizou - Part One

Cześć. Jestem mile zaskoczona takim wielkim zaangażowaniem do konkursu! Wiele prac było bardzo fajnych i godnych docenienia, ale o tym nieco później. Natomiast teraz zapraszam do obejrzenia pierwszej części (ubrań) z Bonjour Bizou.


Nie tylko pod względem cen, ale wykonaniem oraz różnorodnością artykułów w nim zawartych, owy sklep jest najbardziej lubiany wśród graczy. W sklepie znajdziemy wiele printów kwiatowych, dziewczęcych dodatków, lecz nie obeszło się także bez nutki luzu i drapieżności. Zupełnie niedawno mogliśmy skorzystać z mega wyprzedaży, po czym część rzeczy została wycofana. A jako wycofano kilka perełek, postanowiłam też przedstawić już niedostępne artykuły.

Polecam: 

n.- artykuły niedostępne

Stylizacje:

1. Koszula- Bonjour Bizou, Legginsy- Fallen Angel, Pasek- Bonjour Bizou, Szpilki- Pals, Torebka- Voile, Okulary- Spectacular 
2. Spodnie- Bonjour Bizou, Top- Bonjour Bizou, Bransoletki- Rio, Czapka- Callie's Picks, Buty- Fallen Angel, Plecak- No Name

3. Spodnie- Bonjour Bizou, Kurtka- Bonjour Bizou, Koszula- Denim & Supply Ralph Lauren, Naszyjnik- PPQ, Sandałki- Bonjour Bizou, Torebka- Callie's Picks
4. Spodenki- Bonjour Bizou, Buty- Nelly.com, Narzutka- Nelly.com, Czapka- Denim & Supply Ralph Lauren, Koszula- It Girls, Okulary- Mr.


Wyniki konkursu
Nagrody otrzymują bblvghlv, karo45623Love1 oraz LuluTelulu. Prezenty zostały pomyślnie wysłane. Mam nadzieję, 
że nowe rzeczy będą często widniały w waszych wspaniałych kreacjach. Gratulacje!



Jak odnosicie się do tego sklepu? Podzielcie się opiniami :)

14 komentarzy:

  1. Sklep jest nawet fajny ;) Mam co nie co ubrań z niego C:
    Polecine rzeczy są ładne i fajne wykorzystane w stylizacjach ;)
    Gratulaxje dziewczyny :D

    Coś zbiera mnie na spanie, więc dobranoc ^^

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tym sklepem jednak ciuszki nie są najgorsze a wasze stylówki super :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sklep ♥ Zawsze coś kupuję kiedy pojawia się nowa dostawa. Świetne stylizacje : )
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Bonjour bizou to świetny sklep. Cieszę się że dużo osób go docenia. Naprawdę rzeczy tam są wspaniałe i to za śmieszne grosze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo dużo ubrań z tego sklepu i jestem bardzo zadowolona :D
    logus334

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten sklep i mam wiele rzeczy z niego ;)
    Lilastre3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten sklep i mam wiele rzeczy z niego ;)
    Lilastre3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sklep uważam za jeden z najlepszych :) Kilka ciuszków już mam i jestem z nich ogromnie zadowolona ;) Stylizacje są cudne, najbardziej spodobała mi się pierwsza. Nie wiem czemu :D ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bonjour Bizou jest jednym z moich ulubionych sklepów - 3/4 posiadam w swojej szafie. Są tam świetne rzeczy i dodatki, a ceny nie są wygórowane!
    Dziękuję za wyróżnienie :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za prezent, ciesze się ze moja stylizacja sie spodobała.
    Co do sklepu BB to bardzo go lubię i mam połowę z rzeczy które tu pokazałaś. Zawsze kupuje coś jak tylko pojawi sie nowa dostawa. Ładnie wykorzystałaś ubrania w swoich stylizacjach.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę powiedzieć, że BB to jeden z moich ulubionych sklepów i jest naprawdę godny uwagi i pochwały. Gratuluję zwyciężczyniom konkursu! Stylizacje są bardzo ładne. Mam dużo rzeczy z Bonjour Bizou. Ceny nie są kosmiczne, a ubrania są bardzo dobrze zrobione i ładne. Zawsze kupuję coś z tego sklepu kiedy jest nowa dostawa. Stylizacje są śliczne! Bardzo dobrze wykorzystałyście ubrania z tego sklepu.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dużo ubran :) i chetnie sprzedam te ktorych juz nie mozna kupic :D śliczne stylizacje !
    + gratuluje zwyciezcom! fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Może nie jest to mój faworyt, jednak na przełomie czasu znalazłam tam sporo perełek. Ceny są zadowalające, a i ubrania całkiem niezłe. Szczerze polecam każdemu.

    Kogucik12345

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie ten sklep, ale wydaje mi sie ze kiedys byly w nim o wiele ladniejsze ciuchy.

    OdpowiedzUsuń