2015/05/17

Łódź, Polska.



ŁÓDŹ- miasto na prawach powiatu w środkowej Polsce. Siedziba władz województwa łódzkiego, powiatu łódzkiego wschodniego oraz gminy Nowosolna.
Od 16 lutego 2015 r. miasto legitymujące się tytułem "Pomnik historii" jako "wielokulturowy krajobraz miasta przemysłowego”

Łódź jest trzecim miastem w Polsce pod względem liczby ludności zameldowanej (707 504) i czwartym pod względem powierzchni (293,25 km²)




 W Łodzi ważne jest, aby osoba w pewien sposób wyróżniała się z tłumu poprzez interesujące dobranie kolorów czy fasonu ubrań do swojej sylwetki. Ludzie uwielbiają być inni, a każdy ma swój styl. Jednak jak w większości miast, tak i tu utworzyła się odmiana Mody Ulicznej. Moim zdaniem łodzianie mają świetny gust! Nie interesują się tym, czy widać na ich ubraniu znaną markę. 
Adidasy, trampki, glany, kozaczki, szpilki, baletki - wszystko jest dozwolone! Choć w większości używane jest wygodne obuwie.
Nie ma co się rozpisywać, stylizacje realne pokażą magię łódzkiego stylu!


Jak Wam się podoba? Może mamy tu jakąś Łodziankę ?

20 komentarzy:

  1. Ooo Łódź ! Nie znam żadnej Łódzianki, ale byłam tam na paradzie :D Dużo się dowiedziałam w tym poście, co mnie zaciekawiło :D Też podoba mi się ich styl i to, że chcą się wyróżniać z tłumu (ja też, choć nie jestem Łódzianką).

    Stylizacje są super ! Najbardziej ich styl przypomina druga stylizacja :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ograniczona i z prowincji kołobrzeskiej, ale jak ich styl wyróżnia się na tle innych miast Polski? Serio, proszę o poważne wytłumaczenie, bo nie ogarniam waszej zawiłej argumentacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Łodzi i uważam,że moda uliczna jest taka sama jak w innych miastach ;) Jeżeli ktoś chce się wybić z tłumu będzie to robił,a miejsce zamieszkania nie będzie miało żadnego znaczenia.
      ‘Nasz styl’ nie wyróżnia się na tle innych miast, jest taki sam jak wszędzie indziej. Redaktorka mogła to napisać o dowolnych mieście w naszym kraju ;) Niemniej jednak, przyjemnie się czyta,że Łodzianie mają świetny gust ;)

      PS.Bez hejtów proszę

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienie. I takiej adnotacji mi brakuje na koniec posta. Dzięki jeszcze raz.
      A tak btw ja hejtów nie widzę, nie wiem jak ty...

      Usuń
    3. Poprostu wybrałam sobie Łódź, ponieważ bardzo lubię to miasto. A to, że w innych miastach jest taki sam styl to trudno. Ja wybrałam akurat to. ;)

      Usuń
    4. To normalne, że lubisz to miasto, ale post jest totalną bzdurą i moim zdaniem nie ma ani trochę sensu.

      Usuń
  3. ładne stylizacje :D ja jestem z okolic Lublina fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak się ten styl wyróżnia od innych z innych miast w Polsce i sądzę że każdy się ubiera jak chce a nie z jakiego miasta pochodzi.
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  5. O, coś nowego :) nie miałam pojęcia o łódzkiej Modzie Ulicznej. Szczerze mówiąc, nigdy nie miałam dobrego zdania o tym mieście, ale dzisiaj mnie zaskoczyłaś. Fajnie tak dla odmiany dowiedzieć się o takich rzeczach z bliższego nam środowiska.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszkam w okolicach Łodzi i przyznam, ze moim zdaniem to miasto jest okropne. Niezwykle brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mówią, że Łódź jest brzydka, a mnie się podoba, ma swój uroki ;)

      Usuń
  7. Uu jednak Polska ;3 bardzo ładne stylizacje i fajnie czyta się post :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię Łódź. W przyszłości chciałabym tam studiować turystykę i hotelarstwo. :D :D
    Ale myślę, że ludzie się ubierają tam jak wszędzie indziej . XD


    ajson

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stylizacje i fajny, ciekawy post :)
    Niestety ja Łódź mam dość daleko i nigdy tam jak na razie nie byłam.
    natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  10. łodzianie się wyróżniają uwierzcie... jak pójdzie ktoś na offa czy pochodzi po piotrkowskiej to to widać, stylizacja pierwsza najbardziej pasuje, a jestem z Łodzi i miło mi się post czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. łodzianie się wyróżniają uwierzcie... jak pójdzie ktoś na offa czy pochodzi po piotrkowskiej to to widać, stylizacja pierwsza najbardziej pasuje, a jestem z Łodzi i miło mi się post czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W łodzi bywam dość często i trochę śmiać mi się chce, jak to czytam - owszem, to ciekawe miasto (ciekawe nie znaczy piękne) ale jeśli chodzi o modę uliczną to poleciałaś fantazją... Miasto jak każde inne, na palcach jednej ręki mogę policzyć osoby noszące, przykładowo, kapelusz. Znacznie większa różnorodność w kwestii mody występuje we Wrocławia i Warszawie. Skoro już obrałaś sobie za punkt przedstawić łódź, to lepiej by było, gdybyś trzymała się historii i faktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem Łodzianką :)
    nati080802

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieszkam godzinę od Łodzi :)
    Według mnie stylizacje ani trochę się nie wyróżniają. Podobne stylizacje mogę ujrzeć również w swoim małym mieście. Nic specjalnego szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń