2015/05/30

Museum Mile-JPG Tribute

Dziś do starplazy weszła nowa limitowana kolekcja sklepu Musem Mile jako JPG Tribute. Kolekcja niestety jest tylko dostępna dla osób ze statusem Royalty i obejmuje aż trzy piętra. Ceny wahają się od 15sd, do 46sd. Administratorzy postanowili dodać tym razem kilka ubrań dla męskiej części stardoll'a. Moim zdaniem kolekcja jest świetna i warta uwagi. Dla osób, które mają troszkę pieniążków na koncie stardollowym radzę się pośpieszyć. 
Jak wam się podoba kolekcja? Kupiliście już coś?





19 komentarzy:

  1. Też uważam ze jest świetna, ale nie mam stardollars ani tym bardziej Royalty ;'[

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam 10 rzeczy, super kolekcja. Zastanawiam się nad wnętrzami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja warta uwagi. Ja już w bazaarku wystawiam rzeczy aby coś sobie kupić. Mnie zauroczyła kurtka z pierwszego zdjęcia która wygląda jak kurtka z YH :) Na 100% ją kupię . Co do reszty , muszę się przyjrzeć.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam 6 rzeczy , jestem z nich bardzo zadowolona . Ogólnie dostawa bardzo mi się podoba :))

    lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie że nie ma tych rzeczy dużo, buty są po 400 sztuk, bluzki po 500, nakrycia głowy są powyżej 1000, biżuteria też 400

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie spojrzałam do Starplazy i bardzo się ucieszyłam... a po chwili boleśnie przypomniano mi, że już nie mam statusu Royalty. No cóż, trudno, to tylko piksele... ale wyjątkowo ładnie poukładane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ze nie jestem royality :( fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam peruke Madonna Inspired Hair i nie pojawiła mi się w apartamencie czy ktoś też tak ma ??

    Kiciusiulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to fryzura w salonie pięknosci sa :)

      Usuń
    2. masz rację tam ją dzięki Tobie znalazłam :) tak rzadko tam zaglądam, że zapomniałam o istnieniu salonu :) dziękuję za pomoc :)

      Usuń
  9. Nawet nie wiedziałam ze jest ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spodziewałam się nowej limitowanej kolekcji. Całe szczęście, że zdążyłam na rzeczy, które mi się spodobały. Kolekcja świetna!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompletnie nie spodziewała się nowej dostawy do MM, na szczęście zalogowałam się do gry tuż po dodaniu kolekcji, więc miałam chwilę czasu, aby zastanowić się nad zakupami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja świetna, spodobało mi się kilka rzeczy, ale niestety nie jestem Royalty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolrkxja jest super, ale nic nie kupię....

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi sie zbyt dostawa,kupilam tylko 6 rzeczy. Dosc kiczowate to wszystko bd musiala sie postarac by jak to w stylizacji wygladalo. Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pierwszy rzut oka kolekcja była fantastyczna ale po przyjrzeniu się spodobały mi się zaledwie 4 rzeczy, gdzie z 4 zrezygnowałam :) Mimo to jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolekcja z pewnością coś kupie. to chyba nie jest limitowane nie? :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety, kolekcja jest tylko dla Royalty, a w dodatku limitowana. Nie mam zbyt sd dodam jeszcze, ale kolekcja nie jest zła :) Gdybym posiadała status Royalty na pewno kupiłabym coś :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń