2015/05/17

Wnętrza #21 - Kariery cz. II

Dziś zapraszam Was na kontynuację tematu urządzania karier. Pierwszy post możecie znaleźć tutaj. Tym razem pod lupę biorę drugie, dostępne wnętrze. Jak widzicie, zamiarem adminów było stworzenie nowoczesnego loftu. Niestety... Ilość i kolory ubrań oraz pufa (sofa? stół?) i znajdujące się przy niej dodatki popsuły ten efekt.


Uważam, że to wnętrze najlepiej jest zabudować całe. Są w nim elementy godne uwagi - sufit, podłoga, czy ściany... bardzo trudno jednak zachować je, tworząc nową konstrukcję z paneli.
Nie będę ukrywać, że po prostu za nim nie przepadam i wyjątkowo ciężko mi coś z nim stworzyć.


Spróbowałam tutaj wykorzystać gotowe wnętrze jako podstawę do nowego pomieszczenia. Ilość ubrań na wieszakach przywiodła mi na myśl pracownię nie zwykłej stylistki, ale projektantki - stąd pomysł na umieszczenie dosyć długiego stołu-biurka do pracy i maszyny do szycia.


Druga propozycja jest bardzo prosta, chociaż myślę, że sufit zbudowany z lamp zasługuje na uwagę. Jest to bardzo użytkowe wnętrze: nic nie odciąga uwagi od manekinów, na których umieszczone zostaną stylizacje. Neutralne tło jest gwarancją tego, że całość nie będzie wydawała się pstrokata, mimo użycia kilku kolorów.

Maszyna z poprzedniego posta wędruje do autora 10. komentarza - misskasia678. Gratuluje!

11 komentarzy:

  1. nawet ładne najbardziej podoba mi sie czarny fotel :) fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że pierwsze wnętrze jest dobrze zbidowane :D Sufit jest cudowny !

    Cenie pomysł na zrobienie pokoju projektantki, który najbardziej przypadł mi do gustu :)

    No właśnie nie wiem co powiedzieć o ostatnim... Nie jest zbyt ładne :(

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten sufit i przyznam że troche tego za dużo dlatego że później samemu nie da się za bardzo samemu poeksperymentować. Pierwsze wnętrze nawet ci się udało tylko te drugie aż tak bardzo mi się nie podoba.
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły! Ja również uważam, że pierwsze wnętrze jest lepsze, lepiej zbudowane. Baaardzo spodobał mi się ten sufit. Jak już mówiłam, to jest o wiele ciekawsze, niż te typowe wnętrza. Udały Ci się wnętrza, chociaż zauważyłam minimalne niedociągnięcia w pierwszym, ale to szczegół. Podoba mi się w pierwszym ten fotel i wykorzystanie ubrań.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł na wykorzystanie tego wnętrza w karierach. Trudno cokolwiek z nim zrobić, jednak Ty poradziłaś sobie z nim świetnie - zakryłaś nadmiar elementów i dodałaś swoje. Bardzo mi się to podoba i na pewno skorzystam z Twoich rad!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś świetny pomysł z tą projektantką fajnie to wyszło. Bardzo mi się podoba wnętrze zrobione przez Ciebie.
    natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  7. haha w końcu II część :D bardzo fajne aranżacje :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się takie urozmaicanie tych wnętrz. Cały czas zastanawiam się w zainwestowanie w te kariery... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze fajne, ale drugie jak dla mnie jest za nudne :)
    LadyPorcelain

    OdpowiedzUsuń
  10. Nwm czy ktoś to zobaczy, ale... Kiedy będzie rozstrzygnięcie loterii ? Powinno już być. Czekam na odpowiedź ;)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobało mi się pierwsze wnętrze! To drugie wygląda jak niedokończone, ale pierwsze skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń