2015/05/18

HOT or NOT

miss_nata_

Ania_Miszcz:
Stylizacja jest bardzo ładna, ale coś mi nie pasuje. Sama nie wiem co. Ogólnie ubiór prezentuje się schludnie i elegancko. Tym razem daję HOT z malutkim minusem.

nataliaszelc01:
Biel, czerń i złoto to dość bezpieczne połączenie, aczkolwiek bardzo oklepane i trzeba bardzo się postarać, aby wyszło coś naprawdę fajnego. Ta stylizacja niekoniecznie mi się spodobała. Podoba mi się połączenie spódnicy topu i eleganckich szpilek, ale dobór dodatków jak dla mnie nie jest trafiony. Duże kopertówki, chociaż są w modzie to niestety nie pasują do każdej stylizacji. Tutaj według mnie tylko odwraca uwagę. Tak samo jest z tą dużą bransoletką. Jak dla mnie jeszcze pare elementów jest do poprawki. HOT/NOT.

mirka22Shy:
Na pierwszy rzut oka rzuca się duża, przytłaczająca całą stylizacje torebka, która jest wielkim minusem. Połączenie tego topu z tą spodniczką jest okej, buty też są dobre i naszyjnik, ale wydaje mi się, że bransoletka jest zbędna. HOT/NOT.





tusiaa7

Ania_Miszcz:
Nie wiem, co mam napisać. Połączenie tych butów i płaszcza nie wygląda dobrze, jak zresztą cała reszta. W oczy razi też fryzura i makijaż, a szczególnie brwi. Niestety, ale daję NOT.

nataliaszelc01:
Nie do końca mogę zrozumieć połączenie ciepłego sweterka, zimowego płaszcza oraz krótkich szortów, rajstop. Dla mnie nie wygląda to najlepiej i źle mi się to kojarzy. W rzeczywistości z pewnością też nikt by się tak nie ubrał. Ciężko znaleźć mi w tej stylizacji jakiekolwiek plusy. Nawet kolorystyka nie bardzo mi się spodobała. NOT.

mirka22Shy:
Jestem na nie, wszystko jest złe, płaszcz i rajstopy oraz krótkie spodenki nie wyglądają dobrze. Dodatki są również paskudnie dobrane. NOT.







 DancerMarika

Ania_Miszcz:
Stylizacja jest ładna, ale drażni mnie torebeczka, ponieważ ma srebrne elementy, a jak wiemy srebro + złoto = </3. Fajnie dobrałeś bluzkę i spódnicę oraz buty i naszyjnik. Daję zasłużone HOT z malutkim minusem.

nataliaszelc01:
Stylizację miałam przyjemność widzieć już wcześniej, spodobała mi się i dzisiaj również jestem pod wrażeniem. Kocham tą spódniczkę i została ona świetnie zestawiona z kombinezonem. Tak samo podoba mi się dobór dodatków. Jak dla mnie połączenie złota i srebra nie zawsze wygląda źle, chociaż bywają przypadki, w których faktycznie lepiej go unikać. Dzisiaj wszystko mi się spodobało, zdecydowanie najlepsza stylizacja z dzisiejszego wydania. HOT.

mirka22Shy:
Bardzo fajna stylizacja, wszystko mi pasuje oprócz butów, które nie za bardzo mi się podobają. Bluzka w paski super wygląda z tą spodniczką, a naszyjnik i torebka dodają wdzięku. HOT.





karolciaazaw12

Ania_Miszcz:
Stylizacja nie jest brzydka, ale też nie powala. Zmieniłabym buty i kurtkę, ale tak jak piszę, nie jest źle. Można wybaczyć Ci błędy, ale tym razem daję NOT z plusem.

nataliaszelc01:
Stylizacja bez dodatków dla mnie chyba zawsze wyjdzie fatalnie. Wszystko jest czarne, za takim rozwiązaniem również nie przepadam. Na pewno dodałabym tu jakiś kolorek, aby ożywić outfit. Przydałaby się tu jakaś torebka, naszyjnik, cokolwiek. Niestety teraz nie dostrzegam tu plusów, stylizacja wygląda na niedokończoną, zwykłą. W związku z tym dzisiaj NOT.

mirka22Shy:
Taka zwyczajna, nudna stylizacja, w której brakuje torebki oraz jest za czarno. Nie wiem co mam jeszcze napisać, po prostu jest nudno, było by nawet lepiej gdybyś dodała torebkę. NOT.



Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: tygoniekateannechill, Zuma0618, Betutka95, cha0nel, a za dwa tygodnie: Amelia*_*, Daria_s400, valeria_mcclain, DeadlyKitsune.

Sceeny Waszych outfitów robione są w piątek/sobotę, tak żeby jurorki miały czas na ich ocenę, dlatego jeśli chcecie dobrze wypaść warto być przygotowanym do piątku :)

20 komentarzy:

  1. DancerMarika najlepsza, ale pierwsza stylizacja mi się podoba. Ania_Miszcz, nie popisałaś się za bardzo swoim stwierdzeniem, że "złoto+srebro=</3". To już dawno nieaktualne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie też mnie uderzyło, że 'złoto+srebro=</3'. Teraz to już nawet złoto+srebro+odcienie miedziane są dobrym połączeniem :)
    DancerMarika - świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ocenami. W dzisiejszym wydaniu niestety szału nie ma / kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami. Trzecia stylizacja jest śliczna :)
    natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z ocenami ale mi najbardziej podobała się DancerMarika :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pierdziele, ale powtórzeń walicie. Radziłabym czytać to co piszecie. A z ocenami w ogóle się nie zgadzam. Pierwsza jest okropna, to właśnie ona, a nie ta ostatnie jest banalna.
    Co do drugiej to "W rzeczywistości z pewnością też nikt by się tak nie ubrał." -> Widać, że mało w życiu widziałaś
    Trzecia to lolconent pełną gębą "srebro + złoto = </3" - O kurna! Ale turbo śmieszek z ciebie, no chyba, że to było na poważnie wtedy to słabo...
    Czwartą zjechałyście nie wiadomo za co. I lubię jak zaprzeczacie same sobie...
    "Stylizacja jest bardzo ładna, ale coś mi nie pasuje. Sama nie wiem co. [..] Tym razem daję HOT z malutkim minusem.", a później "
    "Stylizacja nie jest brzydka, ale też nie powala. [...] Można wybaczyć Ci błędy, ale tym razem daję NOT z plusem."
    Dałaś dwie skrajne oceny, za to samo. To tak jakby nauczyciel dawał 3- i 2+ za tę samą ilość punktów (y)
    Tak w skrócie to Ania pojechała po bandzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepisanie końcówek "ę" jest straszne :)

      Usuń
    2. Nie napisałam tylko jednego "ę"
      Btw. cieszę się, że jesteś czujnym nazistą. To się chwali.

      Usuń
  7. Raczej nie zgadzam się z ocenami. Aktualnie srebro i złoto jest jak najbardziej na czasie.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za ocenę! Z tą fryzurą i makijażem się zgadzam- zmieniłam chyba w dzień robienia fotek, miałam nadzieję, że zdążę :D Chyba się jeszcze kiedyś zgłoszę, jak poprawię ;)
    tusiaa7

    OdpowiedzUsuń
  9. DancerMarika najlepsza stylizacja. HOT HOT HOT :D
    w 1 stylizacji pasowałaby taka sama bransoletka jak naszyjnik :)




    ajson

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z wami :D ale najlepiej miss_nata_ fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  11. oto moje oceny ( jezeli kogos uraziłam najmocniej pzepraszam ) :
    1 stylizacja - coś mi brakuje ... moze bym zmieniła bluzke na inna o taka raczej nie za bardzo ... Torebka powinna być mniejsza i by bardziej pasowała do reszty . Reszta jest spoko daje HOT/NOT
    2 stylizacja - byłaby na prawde ładna i śliczna tylko zaburyłas ją rajstopami a przede wszystkim płaszczem gdyby nie ten plaszcz postawiałm bym może HOT / Not lub HOT ;) ale daje NOT ;(
    3 stylizacja - podoba mi się bardzo jedynie bym wziela jakies inne buty koloru może czarnego ? i chyba tyle więc daje HOT
    4 stylizacja - tak na serio nie zgadzam sie z wami .. ;/ stylizacja jest ładna to że brakuje torebki to chyba nic się nie stanie ? a tak wgl to że ktoś nie lubi czarnego to może niech ktos popatry ze ta sooba moze lubic wiec trzeba sie pogodzic ... ;/ ja bym tylko tutaj dodała pełne buty i okulary i jest GIT daje HOT ;)
    więc to sa moje oceny ;) Przepraszam jeszcze raz jezeli kogos uraziłam ;/

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszej najpietw się wachałam czy dać HOT, zy NOT. Drażni mnie biżuteria (naszyjnik i bransoletka). Zdjełabym je na twoim miejscu.
    Pomimo moich wachań dam Ci te szczęśliwe HOT z mini minusikiem ;D

    Druga mnie oślepiła. Okropna kurtka w połązeniu z butami. Zgadzam się, że fryzura razi w oczy. Może dlatego mnie oślepiło ? Jedynie ze stylizacji podobają mi się spodenki xd
    Daje NOT.

    No i trzecia. Nawet ładna, ale też torebka mnie drażni. Nie podoba mi się ten złoty naszyjnik. Dała bym bardziej lekki, bo ten wygląda na taki ciężki. Połączenie bluzki i spódnizki to CUD i MIÓD !
    Daje takie HOT.

    Ostatnia, może nie najgorsza, ale tak ja powiedziałyście NUDNA. Bez dodatków nudzi na maxa ! No to więc daje NOT.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam zę się wetnę. Popatrz na swoją doll ( bez obrazy ) nie lepsza... Miałam przerwę na stardoll i włozyłam byle jakie ubrania- zrozum to ;_;
      karolciaazaw12

      Usuń
  13. jak dla mnie wszystkie na not ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożeeeee, nie mogę z tych Waszych ocen. XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadna z tych stylizacji mi się nie podoba. Czytając oceny czułam się jakbym czytała w kółko i to samo. Złoto i srebro wygląda zupełnie normalnie jak dla mnie, nie rozumiem dlaczego tak dużo osób ma uraz do tego połączenia.

    OdpowiedzUsuń