2015/05/28

Trendy: boho hoho


1. opaska - Bonjour Bizou (niedostępna w StarPlazie)
2. sukienka - Callie's Picks (niedostępna)
3. sukienka - Callie's Picks (niedostępna)
4. naszyjnik - Royality
5. sandałki - Film Theory (niedostępne)
6. spódnica - Tommy Hilfiger Tribute (niedostępna)

naszyjnik - Royality | sukienka - Callie's Picks | torba - Royality | buty - Killah

opaska - Bonjour Bizou | koszula - Denim&Supply | kamizelka - Callie's Picks | bransoletka - PPQ | spódnica - Tommy Hilfiger Tribute | buty - Film Theory


Co sądzicie o boho? Lubicie się tak ubierać czy może wolicie tylko patrzeć?
Podzielcie się swoimi opiniami :) 

8 komentarzy:

  1. Wolę raczej patrzeć i podziwiać :) trochę brak mi odwagi, żeby się tak ubrać. Pewnie wzbudziłabym sensacje, że chodzę w workowatych kocach mojej babci.
    Stylizacje bardzo mi się podobają - szczególnie ta pierwsza. Chociaż przyznam się szczerze, że pierwsze na co zwróciłam uwagę to twarz Twojej doll. Jest niesamowita!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zagorzałą fanką spodni i krótkich(!) sukienek, więc nie bardzo podchodzą mi długie sukienki a zwłaszcza koce :D Nie założyłabym tego na siebie nigdy!
    Stylizacje są śliczne mimo swego "atutu" (koce). Zwłaszcza pierwsza mnie urzekła. Kocham fiolety a to połączenie jest boskie!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl boho! Czasami ubieram tak swoją doll a sama podobnie ubieram się w lato. Mam fioła na punkcie długich sukienek, piórek we włosach, medalionów, wisiorków, łapaczy snów, luźnych kurtek... <3
    Obie stylizacje są świetne. Pierwsza wygląda cudownie, typowo boho. Frędzelki u skórzanej torby, sandałki i wszystko utrzymane w ziemistych odcieniach.
    Druga wygląda bardziej hippisowsko, może to przez te żywe kolory. Dzieci kwiaty, coś w ten deseń :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham długie suknie lecz za stylem boho nie przepadam :/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiem co to jest, ale teraz poczytałam w internecie i się trochę dowiedziałam :D Pierwsza stylizacja batdziej mi się podoba od 1 :(:

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  6. Whaat, wszyszko niedoszdempne??? xD
    Carashia

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne stylizacje *.* uwielbiam długie spódnice i sukienki :* fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej wolę patrzeć na styl boho i podziwiać :) W realnym świecie posiadam łapacze snów- są piękne i mam na nie fioła i dzielnie wisi nad moim łóżkiem :D mam też długą spódnicę. Kupiłam ją w zeszłym roku na lato, ramoneskę, sandałki i opaskę. Staram się nie zakładać tego wszystkiego na raz, bo uznali mnie za hipiskę, ale czasem założę coś z tych rzeczy. Szkoda, że rzeczy które podałaś nie istnieją już w starplazie... Twoje stylizację są świetne! Najbardziej spodobała mi się druga stylizacja- ze względu na długą sukienkę. Styl jest idealny na upalne lato, ale jak już mówiłam, nie odważyłabym w realnym świecie tak się ubrać :))
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń