2015/05/25

HOT or NOT


kateannechill

mirka22Shy:
No nie wiem, kiedy tak patrzę na tą stylizacje to wygląda coraz gorzej. Ta sukienka z pod spodu + ta biała bluzka, może byłaby dobrym połączeniem, gdyby nie wystająca kokarda, ale w sumie można na nią przymknąć oko. Dobranie dodatków jest koszmarne, te buty przerażają, torebka również z innej bajki no i niepasujący kapelusik. NOT.

Ania_Miszcz:
Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. Z jednej strony podobają mi się połączenia kolorów, ale z drugiej strony elementy nieco się gryzą. Nie pasuje mi połączenie kozaków i spódnicy - bombki oraz tatuaż - wygląda nienaturalnie, ale to są tylko szczegóły. Tym razem daję HOT z minusem.

Aneczka96:
 Połączenie tylu odcieni bieli w jednym outficie nie może wyglądać dobrze. Czarę goryczy przelewa dawno już niemodny fason spódnicy oraz kompletne niedopasowana torebka. Nie podobają mi się też tatuaże, które rozpraszają uwagę i dodatkowo "brudzą" stylizację. NOT.




Zuma0618

mirka22Shy:
Są tu 4 elementy, które i tak nie pasują. Spódnica może by wyglądała dobrze z tą bluzką, gdyby nie to, że bluzka wystaje. Kolejna rzecz to, że te buty są raczej za ciężkie. NOT.

Ania_Miszcz:
Stylizacja jest przeciętna. Bardzo często spotykam takie stylizacje na stardoll, jak i w prawdziwym życiu. Przeszkadzają mi okulary we włosach. Moim zdaniem powinny znajdować się na nosie lub przy dekolcie. Nie jest źle, aczkolwiek mogłaś trochę bardziej zaszaleć. Brakuje mi torebki i jakiegoś elementu biżuterii. Niestety, ale tym razem daję NOT z plusem.

Aneczka96:
Niestety wieje nudą , bo każdy element stroju jest oklepany a połączenie ich w jedną stylizację dało obraz, który możemy oglądać w co drugim apartamencie. Twoja lalka wygląda w tym słabo i niemodnie. NOT.





Betutka95

mirka22Shy:
Bardzo lubię takie proste, ładne stylizacje. Pomimo tego, że stylizacja nie jest tam jakoś za bardzo wyszukana to i tak robi wielkie wrażenie. HOT.

Ania_Miszcz:
Stylizacja bardzo mi się podoba. ładnie dobrałaś dodatki, podoba mi się kolor na torebce. idealnie kontrastuje z innymi elementami stroju. Na uwagę zasługuje odsłonięty kawałek brzucha oraz typowo męski zegarek. Jedyne do czego mogę się przyczepić to usta i nos lalki, ale to tylko szczegóły. Daję w pełnie zasłużone HOT.

Aneczka96:
Świetna stylizacja. To idealny przykład na to, że nie trzeba kombinować, żeby wyglądać dobrze, ale niestety do jednej rzeczy muszę się przyczepić. Albo zegarek, albo torebka, do których dobierasz tą drugą rzecz, bo mam wrażenie, że trochę się gryzą przez co stylizacja nie jest idealna. HOT z minusem.





cha0nel

mirka22Shy:
Podoba mi się prawie wszystko, oprócz torebki, która mogłaby być w innym odcieniu różu, a także buty mogłyby być białe. Uważam, że ta narzutka super wygląda z tym gorsetem i spódniczką. HOT.

Ania_Miszcz:
Śliczna, letnia stylizacja. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów oraz odcienia włosów. Nie pasuje mi tylko czarny / granatowy lakier na paznokciach, ale poza tym jest idealnie. Może zmieniłabym tylko torebkę na taką, która jest w odcieniu podobnym do spódnicy, ale bez tych zmian daję HOT.

Aneczka96:
Wielka szkoda, że wybór padł na takie dodatki, bo ciuchy są fajne dobrane, ale niestety ani torebka, ani buty do nich nie pasują. Z tego co widzę były dobierane do wzorków na topie, ale musiałam się dłużej przyjrzeć, żeby to zauważyć. Radziłabym dobrać dodatki w jednym kolorze jeśli chcesz żeby dobrze współgrały z takimi małymi wzorkami :) Hot za ciuchy, not za dodatki. HOT/NOT.






Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: Amelia*_*, Daria_s400, valeria_mcclain, DeadlyKitsune, a za dwa tygodnieBlackEvee, agusiabb11, faleczka, olao373.
Sceeny Waszych outfitów robione są w piątek/sobotę, tak żeby jurorki miały czas na ich ocenę, dlatego jeśli chcecie dobrze wypaść warto być przygotowanym do piątku :)

13 komentarzy:

  1. Jak to mozliwe, ze to ta stylizacja, skoro w piatek i sobote mialam te, ktora chcialam, zeby oceniono... / kateannechill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie da się już nic zrobić, ale chciałam przeczytać opinie na temat tego... http://oi59.tinypic.com/2v86eec.jpg

      Usuń
    2. Jako, że jestem jurorką napiszę ocenę:

      Do tej stylizacji idealnie pasuje stwierdzenie: "Co za dużo to nie zdrowo". Skórzane buty i rękawy gryzą się z lekką, tiulową spódnicą. Rajstopy zmieniłabym na jasne (do sukienki/spódnicy), a spódnicę na spodnie. Nie podoba mi się również nakrycie głowy. Niestety, ale daję NOT z plusem za pomysłowość

      Ania_Miszcz

      Usuń
  2. Hymm żadna stylizacja nie zrobiła na mnie wrażenia ale ostatnia najlepsza z całej czwórki..
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja NOT. Nic do siebie nie pasuje, a i jeszcze ta kokardka wystająca spod koszuli.. no nie.
    Druga stylizacja NOT. Bluzka wystaje zza spódnicy, brak dodatków, buty zbyt masywne.
    Trzecia stylizacja HOT z minusem. Banalna ale zdecydowanie lepsza od poprzednich.
    Czwarta stylizacja HOT z minusem. Baza wygląda bajecznie. Minus za dodatki, niestety nietrafione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza NOT. Wszystko jak w cieście się miesza i wychodzi papka... Sory, ale ja tak to widzę :(

    Druga- zgadzam się z tym, że buty są ciężkie. Też zgadzam się z tym, że bluzka ze spódnicą dobrze by wyglądały gdyby nie to, że bluzka wystaje. NOT :(

    Tzecia poprawiła mi humor :D Wszystko do siebie pasuje i daję HOT :D

    Ostatnia jest ładna, ale dałabym jednolitą bluzkę, poza tym wszystko mi się podoba :D HOT :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. not not not not

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie najlepsza stylizacja należy do Betutka95. Jej prostota i elegancja jest urocza, dlatego daje HOT. Reszta nie przypadła mi do gustu.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 stylizacja - każdy szczegół ubrania jest z innej bajki nic tu nie pasuje tutaj szary do tego biel jeszcze kolory sie lącza aż tu nagle jeszcze róż sie pojawia nie widze nic sensownego najpierw pomyslałam ze ładna stylizacja ale jak sie przyjzałam zauwazyłam wszystkie twoje błedy ;/ . Daje NOT ;/
    2 stylizacja - mi się podoba jedynie buty mogłyby być lekkie i jakaś torebka i może jakaś narzutka ( nie koniecznie ) a reszte wszystko jest OK daje HOT z minusem
    3 stylizacja - prosta , ładna , kolory się dobrze łączą co do tej torebki nie jestem przekonana mogłas wybrać bardziej w kolorach bieli lub czerni jak już uzywasz tych 2 kolorów to już używaj cały czas bo wszystko jest idealnie ale ta torebka burzy wszystko ( chodzi o kolor ) daje HOT
    4 stylizacja - jest przepiękna ! najlepsza ten sweterek biały idealnie pasuje do spódncziki z basic . Kolory w twojej stylizacji fakt ! są różne ale ten sam odcien i mimo to pasują do siebie . Stylizacja wyszła ci jest delikatna typowo elegancka ale dziewczeca daje +HOT !

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. kateannechill not, Zuma0618 hot, Betutka95 hot :D, cha0nel not fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszą stylizacją jest 3. Jest prosta, ale mi się takie stylizacje podobają.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja zupełnie nie z tej bajki. Nie lubię takiego stylu, dodatki są koszmarne, przerażają mnie buty i wystająca sukienka spod bluzki, a z nią kokarda.
    Druga stylka jest baaardzo spotykana na stardoll. Wystająca bluzka spod spódnicy i za ciężkie buty. Nie przepadam za takimi włosami na stardoll, stylizacja jest zrobiona na odwal, nudna i brakuje w niej dodatków.
    Trzecia stylka na szczęście jest lepsza. Prosta, elegancka, minimalistyczna stylizacja. Gryzą mnie usta i nos- ale to szczegół.
    Ostatnia stylizacja jest okej, ale trochę mnie mdli. Zmieniłabym torebkę. Połączyłaś ją z agrafka z Callie's Picks i z jakimś sznurkiem. Nie pasuję do stylizacji ta torebka. Gorset jest cudowny *.*
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń