2015/05/30

MINI-KONKURS w cętki - zadanie piąte

Jeśli głównym tematem naszego "Grab it!" są cętki, to dlaczego jeszcze nie ma konkursu związanego z tym tematem? Już to naprawiam!

Ostatnim zadaniem jest stworzenie przez Was w stardesign decor (interior) jakiegoś obrazu, mebla etc. w cętki i wysłanie go ForY0u (czyli do mnie) w formie prezentu. Wygrywa osoba, której uda się zrobić najlepsze cętki. Oczywiście pod postem zgłoście się, że bierzecie udział ;) Przypominam, że na wysyłanie prac macie czas do końca poniedziałku!
W końcu musi być coś dzikiego w naszym życiu!

Łapcie cętkowanego kociaka!



12 komentarzy:

  1. Przez twoje żałosne posty, aż odechciewa się zaglądania na ten blog.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie biorę udziału żadnym z tych konkursów. Nie będę wydawać pieniędzy, których mam znikomą ilość na ciuchy, które według mnie są brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) wyślę coś :D jesli uda mi sie zrobic fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie wezmę udziału. Nie umiem projektować w stardesign.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten i poprzedni post pokazuje, że konkurs zamienił się w "kto da więcej za ...".
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wezmę udziału w tym konkursie.
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu... Konkurs ma być dla wszystkich a nie dla osoby z największą liczbą SD. No, przynajmniej tak mi się wydaje :/

    OdpowiedzUsuń
  8. są jeszcze jajeczka za sm.. ja jednak nie umiem robić cętek ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkurs jest kiepski, jak i Twoje posty. Przepraszam, ale muszę to napisać. Poprzednie zadanie i obecne to katastrofa! Wydaje mi się, że trzeba dawać Ci prezenty, by coś wygrać ;_; Nie wezmę udziału w konkursie.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń