2015/05/28

Topshop Unique wiosna-lato 2015

Zobacz wiosenno-letnią kolekcję Topshop Unique! Na wybiegu pojawiły się m.in. Cara Delevingne, Jourdan Dunn, Malaika Firth i Maja Salamon.


Zaczynamy pokaz!


Pokaz został otworzony jak i zamknięty przez dobrze Wam już znaną Carę. Jej stylizacja mnie urzekła. Idealnie pasuje na lato! 


Spodnie w pierwszej stylizacji zachwycają! Optycznie wydłużają oraz wysmuklają nogi. 


Ostatni outfit dosłownie skradł moje serce. Kocham małe czarne. Bardzo podobają mi się tutaj przeźroczyste partie w tej sukience

A już za tydzień coś dla osób, które kochają pastele! Czekacie na nowy post? A może domyślacie się czyj on może być? 

8 komentarzy:

  1. Kocham Care Delevingne! Zawsze byłam fanką jej oryginalnej urody. Po raz kolejny świetnie się prezentowała otwierając pokaz :) ma genialny outfit, jednak były lepsze. Najbardziej spodobały mi się dwie stylizacje - ostatnia z pierwszej i ostatniej czwórki.
    Jestem ciekawa pastelowego pokazu. Nie mam pojęcia czyj on może być :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo podchodzą mi stylizacje prosto z wybiegów, zawsze uważałam je za dziwaczne, wypchane po brzegi i nie apetyczne. Natomiast ta projektantka mnie zaskoczyła. Prostota i schludność. Wszystko do siebie psuje i idealnie wygląda na kobiecie. Zakochałam się w spodniach z pierwszej czwórki, spodniach oraz płaszczu z drugiej i całkowicie w trzeciej stylizacji z samego dołu.



    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pokaz! Pełen żywych kolorów, bieli, czerni ale też pasteli. Moje serce skradła 1 stylizacja z drugiego pokazu. Jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja są bardzo fajne jednak 1 stylizacja najlepsza :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 stylizacja mega !

    Pokaz jest grnialny !!!!

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię markę TOP SHOP , maja piękne ubrani często robię tu zakupy , ostatnia sukienka bardzo ładna uwielbiam takie sukienki z przezroczystymi elementami .

    lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czsu jestem oczarowana Carą. Jest cudowna! Lubię markę Top Shop. Pokaz jest genialny! Z pierwszej kolumny najlepsza jest pierwsza stylizacja Cary. Z drugiej kolumny najbardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja ze względu na te spodnie. Ostatnia najlepsza stylka to ostatnia :) Bardzo lubię i zamówiłam sobie sukienkę czarną do kolan z przezroczystą 'siatką' koło brzucha. Jest świetna. Pokaz uważam za genialny!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń