2015/05/30

Oceny Apartamentów

Nutellaa00


Zwykły pusty pokój, w którym raczej nie ma co oceniać. Dobrym pomysłem było wykonanie dużego okna z firankami oraz sofa z poduszkami, a nad nią obraz. Niby oklepane ułożenie, ale to właśnie takie aranżacje zawsze się sprawdzają. Szkoda, że nie zapełniłaś tego pomieszczenia jeszcze trochę bardziej, bo mogłoby być fajnie.
Moja ocena: 1,75/5

missm963


Świetnie wyszła Ci ta garderoba! Niby całość wykonana jest raczej z gotowych elementów, jak np. wieszaki z sukienkami, czy krzesło z torebką, ale mimo wszystko ma to pewien urok i nadaje wnętrzu ciekawy charakter. Róż - uważany zwykle za kiczowaty kolor, sprawił się tu wzorowo. Jedyne, co mi przeszkadza to zwierzę. Zupełnie nie rozumiem w jakim celu je tam umieściłaś.
Moja ocena: 4/5

Co sądzicie o pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

9 komentarzy:

  1. w 1 pokoju mi czegos brakuje wiec 4/5 aa 2 5/5 fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza aranżacja nie jest taka zła, według mnie zasługuje na co najmniej 2/5, no nie wiem.
    Missm963 zrobiła śliczny pokój, mało kto używa różu we wnętrzach, przez co pokoik wygląda trochę bajkowo, a zarazem dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi pokój zdecydowanie dzisiaj wypadł najlepiej :) jest bardziej kreatywny i ciekawy. Oceniłabym na 5.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podoba mi się drugi pokój. Taki kreatywniejszy :D Ale pierwszy nie jest zły, fakt mógłby być bardziej zapełniony ale jako podstawa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi o wiele bardziej mi się podoba :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy? Pierwszy pokój jest moim zdaniem opuszczony. Dlaczego? Dlatego, bo w nim nic nie ma.
    Drugi kompletnie mnie przeniósł na inną planetę ;)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu ! Zqpomiałałam o oceniach, ale i tak nic nie muszę mówić, bo zgadzam się z nimi ;D

      Misi.9

      Usuń
  7. Pierwszy pokój 1,5. Zupełnie nic tam nie ma. Gotowe wnętrze, kanapa i okno. I to tyle.
    Drugi pokój wygląda ciekawie ale niektórych elementów bym się zupełnie pozbyła (fretka na biurku, prezent czy ta sukienka z akademii). 4/5

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy pokój jak dla mnie 1,5/5. Dlaczego? Jest troszkę taki oklepany, nic się w nim nie dzieję. Kanapa, okno, firanka i obraz. Drugi pokój jest na szczęście lepszy. Ciekawie wygląda. Bardzo dziewczęco. Ja lubię teraz dodać do czarnej i ponurej stylizacji różową marynarkę bądź torebkę. W drugiej aranżacji usunęłabym tylko tego zwierzaczka :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń