2015/05/14

Modowe Inspiracje #7

Witam was kochani! Dzisiejszym tematem będzie uwielbiana przez wszystkie kobiety "Biżuteria". 
Do napisania dzisiejszego postu zainspirowała mnie 34-letnia Alessandra Ambrosio, która jest autorką stworzonej dwa lata temu swojej pierwszej linii ubrań pod marką "Ale by Alessandra, która cieszy się ogromną popularnością. W tym roku postanowiła wydać swoją pierwszą markę związaną z biżuterią. Modelka poszła o krok dalej i stworzyła między innymi naszyjniki,kolczyki,bransoletki i różnego typu inne błyskotki, które wykonane są z różnego typu materiału i każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Gwiazdą promującą kampanię został Aniołek Victoria's Secret. Kolekcja moim zdaniem jest idealna, ale ceny troszkę mnie odstraszają.

Biżuteria Alessandra Ambrosio- Lato 2015r.


Stardollowe Odpowiedniki:


Bransoletki złote- Chanel Tribute I Naszyjnik złoto-czarny-RIO I Czerwony Naszyjnik-The Jet Set I Różowy naszyjnik-Pretty n' Love I Jasny naszyjnik-Dior Tribute I Złota bransoletka-RIO I Srebrny naszyjnik-Velvet Orchid I Złoty naszyjnik-The Jet Set I Kolorowe bransoletki-The Jest Set

Stylizacja:


Naszyjnik-Pretty n' Love I Bluzka-IT GIRLS I Torebka-Dior Tribute I Spodnie-Nelly.com I Buty-RIO

Jak wam się podoba post ? Co myślicie o stylizacji ?

12 komentarzy:

  1. Fajny post, ale popracowałabym nad tekstem...
    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje i ciekawy post.
    natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdą promującą kampanię jest Alessandra Ambrosio, która jest Aniołkiem Victoria's Secret, tak dla uściślenia.
    A stylizacja ładna, doll wygląda trochę jak młoda Vanessa Paradis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noe znam tej dziewczyny, ale biżuteria jest piękna !
    Odpowiedniki są super, a w stylizacji nie widzę biżuteri więc na stylizacje -, a na post + ¶:

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja. I biżuteria też super, ta realna, jak i te odpowiedniki. :)


    ajson

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna modelka - aż trudno skupić się na biżuterii. Bardzo spodobał mi się naszyjnik z księżycem i gwiazdką. Jest kobiecy i delikatny.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. Super biżuteria... ostatnio oszalałam na punkcie złota więc jestem jak najbardziej na ''tak'' :D ze stardollowych odpowiedników posiadam naszyjnik, hotbuys z Rio i ten cały złoty z The Jet Set :) Stylizacja bardzo ładna... tylko z twoją doll jakoś tak blado się prezentuje... ale może to tylko takie wrażenie spowodowane tym ,że ostatnio upodobałam sobie ciemniejszy kolor skóry.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja fajna jednak nie spełnia tego postu, moim zdaniem powinnaś bardziej wypromowac biżuterię, post się miło czyta :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ładna stylizacja, biżutteria jest switna mam 4 z tych wyzej przedstawionych /fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna biżuteria. Uwielbiam Victoria Secret's - to jeden z moich ulubionych sklepów. Modelka jest według mnie prześliczna :) Co do kolekcji, jest idelana spełnia moje kryteria. Spdobobały mi się raczej deliakatne biżuteria. Są kobiece i delikatne. Co do twoich odpowiedników, sa okej, ale raczej żadnych nie mam. Stylizacja jest bardzo ładna, ale nie odwołuje się do postu. Uwagę skupiłam na ubraniach, nie na biżuterii :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobała mi się biżuteria, szczególnie element ozdobny na głowę i ten delikatny naszyjnik.
    Tekst jest niedopracowany, autorką nie jest bo żadnego tekstu nie napisała, ew. może zostać założycielką lub pomysłodawczynią.
    Odpowiedniki wybrane niestety według mnie nie odpowiadają tym pokazanym na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń