2015/05/31

Metamorfozy



Cześć wszystkim! Jak wam mija weekend? Już niedługo na blogu pojawi się mała niespodzianka ode mnie. A tymczasem dodaję metamorfozę, która niestety moim zdaniem wyszła dość słabo. Metamorfoza dla DzikaNaomi.


PRZED
Kolorystycznie stylizacja mi się podoba. Jednak przez dobór spódniczki i bluzki zaburzają się proporcje doll. Przez nie wygląda na otyłą. To jest minus. 8/10


Co do makijażu, jest delikatny i dziewczęcy. Może dodałabym trochę cieni na oczy. Ale i tak jest ładny. 9/10


PO

Po raz kolejny króluje u mnie mięta i czerń. Żałuję trochę, że spodnie mają nieco za jasny odcień. No i jeszcze dodałabym jakiś płaszczyk, ale jeśli chodzi o te z szafy, to żaden mi nie pasował.


Makijaż to też takie miętowe smoky eye. Jak miętowo to miętowo. Plus wzięłam sobie czyjąś radę do serca, mocny makijaż oczu - delikatna szminka. 

Jak Wam się podoba? 
Czekacie na niespodziankę?



12 komentarzy:

  1. dollpowyglada oszałamiajaco;3
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem przed byla ladniej pomalowana i ubrana :) ale po stylizacje tez jest calkiem ladna fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje wyglądają świetnie. W pierwszej podoba mi się bardziej stylizacja a w drugiej makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwotna stylizacja nie zachwyca a jej metamorfoza tym bardziej :/ ale makijaż zdecydowanie lepszy. Strasznie spodobał mi się makijaż oka po metamorfozie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed i Po podobają mi się równie tak samo i dałabym w stylizacjach 8.5/10, a w makijażach 10/10 :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwotna stylizacja nie zachwyca a jej metamorfoza tym bardziej :/ ale makijaż zdecydowanie lepszy. Strasznie spodobał mi się makijaż oka po metamorfozie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Te piękne smoky eye w wydaniu miętowym. Zakochałam się w makijażu oka po metamorfozie. :D
    LolkaTiara

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie zmetarfomozujesz ?

    bonnykou

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja przed nie powala. Nie widać kształtów doll, przez co wygląda na otyłą. Nie wiem, czy te buty pasują.
    Sylizacja po jest lepsza.Nie jestem do końca pewna tych spodni, ale może być...
    Makijaż przed jest bardzo ładny. Delikatny, dziewczęcy, ale czegoś jeszcze mi brakuję.
    Najbardziej ze wszystkiego spodobał mi się makijaż 'po'. Śliczne 'smok eyes' miętowe. Zakochałam się!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja przed niestety nie przypadła mi do gustu. Pomysł był dobry, jednak przekombinowany. Za dużo tu wszystkiego, chociaż kolorystycznie jest okej. Makijaż natomiast jest świetny :) bardzo delikatny i kobiecy. Po doll wygląda o wiele lepiej :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń