2015/05/26

Must Have - Dzień Matki


1.  Cropped Sweater - bardzo lubię tę buzkę, nie dlatego, że jest z limitowaned edyzji Callie's Picks, ale ze względu na jej krój. Podoba mi się też jej materiał, od razu skojarzył mi się z ciepłem matki.
2. Green Petals Skirt - prosta spódnica, z jednej strony skromna, z innej, bardzo urodziwa i bogata we wzory. Kiedy ją zobaczyłam, pomyślałam o "babcinym ubiorze", lecz po wykonaniu stylizacji z nią, od razu zobaczyłam jej wyjątkowość. Myślę, że połączenie babcinego akcentu z nowoczesnością narzuca nam jeden tok myślenia: o mamie.
3. Shoes - nazwa butów jest po prostu oryginalna ;) Lubię kolor różowy, a właśnie ten odcień - lekko pociemniony pasuję również do dorosłej, poważnej osoby.
4. Sharp White Cape Blezer - pierwsze pytanie, które być może się Wam nasuwa, to: Dlaczego nie wybrałam czarnej? Dlatego, żeby oprócz ciepła matki, pokazaćjej delikatność i czystość. Możecie się z tego śmiać, ale ja uważam, że te dwie wspomniane cechy są u mamy bardzo ważne.

Moje propozycje wykorzystania:



PS Mam nadzieję, że nie zawiodłam z nogami doll, tak, jak poprzednim razem ;)

EDIT: PODAJĘ NAZWY SKLEPÓW, ZGODNIE Z WASZYMI PROŚBAMI.
bluzka - Callie's Picks
spódnica - Bonjour Bizou
buty - Rio
marynarka - Rio

14 komentarzy:

  1. Byloby super, gdyby pisane byly nazwy sklepow... Widze rzeczy, ktore mnie interesuja, ale nie mam pojecia skad sa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byloby super, gdyby pisane byly nazwy sklepow... Widze rzeczy, ktore mnie interesuja, ale nie mam pojecia skad sa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień mamy... Jak ja lubię twn dzień :D

    Ubrania super, a stylizacje też :)
    W pierwszej stylizacji wydaje mi się, że bransoletka jest troszeczkę krzywo nałożona, ale to szczegół :) Poza tym wszystko ładnie, pięknie, zgrabnoe C;
    Druga- moim zdaniem najlepsze wykorzystanie tej bluzki !!! =^.^= Różowe elementy ze wszystkim dobrze się komponują :D
    3 jest... NAJŁADNIEJSZA i nia, a nic nie dodam :D
    Ostatnia taka, taka czarująca :) No właśnie nie wiem dlaczego...?

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje całkiem fajne, tylko druga mi się nie podoba. Wielka szkoda, że nie są opisane, to by wiele ułatwiło. No i nogi w ostatniej stylizacji... Bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem 3cia stylizacja najlepsza. Brakuje niestety nazw sklepów co jest dość dziwne w poście, który zachęca do zakupów.
    No i nie rozumiem manii na zmienianie nóg u dollek, zwłaszcza, jak komuś to nie wychodzi. O wiele lepiej wygląda normalny screen dollki. Ale to moja ogólna refleksja nt stylizacji na blogach, nie tylko krytyka pod twoim adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień mamy ! poza dniem dziecka najlepszy dzień ever :D Stylizacje śa ładne jednak brakuje opisów mimo całokształt super :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są cudowne, teraz nogi zrobiłaś idealne

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje ale szkoda że nie podobne do tego jak ubiera się większość mam ^^"
    Również ucieszyłabym się widząc nazwy sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stylizacje :D Ja upiekłam mamie babeczki *.* fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja genialna! Skąd te buty? :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dzień mamy dziś ja jej zrobiłam babeczki z tej okazji :P co do rzeczy tez bym je wybrała na twoim miejscu jednak z ta spódnica bym się zastanawiała czy ja dodać . Stylizacje mi się bardzo podobają najbardziej ta pierwsza z ta marynarka jest świetna i bardzo profesjonalnie wykonana . Ona mnie przekonała a inne nie za bardzo :/

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mamuśka spokojnie ubrałaby nr 3 ;)
    EileenPL

    OdpowiedzUsuń
  13. W Dzień Matki miałam koncert chóru i spiewania. Było bardzo uroczyście i wyjątkowo. Co do stylizacji, moja mama osobiście ubrałaby numer 3- pasuję do niej jak na wyjście. Z tej okazji kupiłam mamie bukiet róż, czekoladę i upiekłam ciasto marchewkowe :D Stylizacje są genialne. Najabrdziej podoba mi się druga, trzecia i czwarta. Najmniej pierwsza.
    karolciaaazaw12

    OdpowiedzUsuń