2015/05/15

Makijażowe potyczki



Hej! Dzisiaj ocenię Nutellaa00, mirka22Shy, Nalsh, miss_nata_






Nutellaa00

Po pierwsze- skąd masz takie latające włosy? Wygląda to tragicznie. Po drugie usta i oczy nie zachwycają. Te oczy źle wyglądają z eyliner'em. Makijaż nie jest staranny, jest po prostu brzydki.
Niestety NOT




mirka22Shy
Piękny makijaż oka, bardzo ładnie dobrane kolory. Podoba mi się u Ciebie wszystko oprócz brwi, które mogły by mieć inny kształt. Fryzura jest świetna, taki misz-masz. Oczywiście w pełni zasłużone HOT

Nalsh
Ogólne wrażenie jest dobre, choć coś mi przeszkadza. Może nie do końca jestem przekonana co do kształtu ust. Makijaż jest uniwersalny, a fryzura go podkreśla. Zdjęłabym pieprzyki, wycieniowałbym brwi i bardziej zaszalałabym z kolorem. Zostawiam HOT/NOT


 
miss_nata_
Prosto, dziewczęco i ładnie. Myślę, że te trzy słowa idealnie opisują ten makijaż. Jest naturalnie i starannie. Podoba mi się makijaż oka, włosy i podkreślenie kości policzkowych. HOT

Zgadzacie się z ocenami?
KOLEJKA 
 
 
 


11 komentarzy:

  1. Ja się zgadzam z ocenami choć chyba trzeciej doll dałabym hot .
    natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z większością oprócz Nalsh daję HOT :D /fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej doll zdecydowanie NOT !!! Włosy źle nałożone, makijaż nie jest zbyt ładny, raczej brzydki (bez urazy)...!

    2- kompletna zmiana... :) Taki miałam zły nastrój po pierwszej doll, a to mi poprawiło nastrój ! Ładniusia szminka i bardzo staranny make-up :D Troszkę bym zmieniła nastrój policzków, ale bez tego szczegóły pięknie ! Super włosy :D Daję HOT+

    Trzecia no... ładne cienie, ładne usta, ładne włosy, ale nie podobają mi się pieprzyki dałabym tylko 1, a nie 2 :(
    Moim zdaniem zastanowiłabym się... HOT/NOT

    Ostatnia jest piękna, ponieważ jest uniwersalna i klasyczna :D Zgadzam się z opinią, że kości policzkowe dobrze wyglądają :D Może bym zmieniła usta? Wale prosto z serca !!! HOT+ !

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni makijaż śliczny, lubię takie jasne, proste połączenia. Mimo to nie jest nudno. W dzisiejszym wydaniu jedne z najlepszych makijaży w MP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłą ocenę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami ! :) Choć 1 bez komentarza dała bym NOT :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia doll super ! Najbardziej mi się podoba . :) Ogólnie zgadzam się z ocenami jak najbardziej, chociaż w 2 doll zmieniłabym fryzurę i brwi, makijaż idealny :d


    ajson

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze trzy makijaże nie zainteresowały mnie w żaden sposób. Najbardziej za to spodobała mi się ostatnia doll :) niesamowita delikatność i dziewczęcość. Zauroczyła mnie!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami :) Pierwszy makijaż jest najgorszy z dzisiejszego zestawienia. Lewitujące włosy, obrzydliwe usta, kreski pod oczami, niestaranny makijaż i same oczy. Zdecydowanie NOT. Drugi makijaż jest lepszy :) Świetny makijaż oka, dobrane kolory, wszystko świetnie dobrane kolorystycznie. Wszystko spoko, tylko dobrałabym inne brwi i może inne włosy- ale to kwestia gustu. Na pierwszy rzut oka trzecia doll jest też dobra. Przeszkadzają mi te usta. Nie lubię ich jakoś... Wycieniowalabym brwi, zdjęłabym piepryki i zaszalałabym z kolorami- makijaż jest baaardzo uniwerslany :/ Ostatnia doll jest najlepsza! Makijaż jest bardzo deliaktny i dziewczęcy, prosty. Wykonany jest starannie i do niczego nie mogę się przyczepić. Wszystko mi się podoba, najbardziej włosy, makijaż i podkreślone kości policzkowe. Zasłużone HOT!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za ocenę, postaram się poprawić nieco. :D

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z ocenami, ostatnia doll bardzo przypomina mnie :)

    OdpowiedzUsuń