2015/05/22

Kto wystylizował mnie lepiej? #18


Witajcie. Przepraszam, że post pojawił się tak późno, ale pojawiła się rodzinka i nim się obejrzałam 20 wybiła :D

Wyniki ostatniej ankiety:

Moje gratulacje :D Po nagrodę zgłoś się do mnie

Kłopotliwym ubraniem na dziś została ta sukieneczka:

Niestety Anek112 nie przesłała stylizacji, więc zastąpiła ją stylizacja od innej osoby.
Oto propozycje wykorzystania sukienki: 

  
___________________________________

Następną stylistką jest buziaczek01320. Osobą, którą stylizujesz jest - natalia_12344 [ciuszek]. Na stylizacje czekam do czwartku godz. 17! Osób chętnych też ten termin dotyczy :) Prace wyślijcie na e-mail: tori121.emilkamilka@gmail.com

Mała prośba dla stylistów i osób chętnych. Prosiłabym by screeny prac były robione na full screen i doll była ustawiona poziomo (w przypadku braku białego tła pionowo i nie zmieniana wielkość doll), ponieważ później zdjęcia są takie małe. Dziękuję. 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Dzisiaj zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu stylizacja z numerem jeden!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej w moje oko i gust wpadła stylizacja numer 1 , ponieważ bardzo mi sie podoba ta sukienka a z wykorzytsaniem tego kimono jest idelana do tego torebka która dopełnia całą stylizacje i jest w tym samym kolorze co sukienka . Wygląda to sensowniej niz 2 stylizacja, zaś 2 s tylizacja jest nawet nawet ale czegos tu brakuje ;/ Oddaje głos na 1 stylizacje . Sorcia tej 2 ;/

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza lepsza. Druga jest moim zdaniem przekombinowana

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi dzisiaj spodobała się bardziej stylizacja pierwsza i na nią zagłosuję. Jest bardziej oryginalna, pomysłowa i przekombinowana. Świetnie pasuję do tego te kimono. W drugiej odrażają mnie włosy wystające spod kapelusza. Mam na to uczulenie :/ W pierwszej są te świetnie odkryte nogi. Bardzo mi się podoba!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dla zwyciężczyni :D

    Świetne kimono !
    Pierwsza stylizacja podbiła moje serce, ponieważ kimono zostało super i pomysłowo wykorzystane do stylizacji. Może dałabym torebkę z srebrnympaseczkiem, a nie złotym?

    Druga. Zwyczajna "szału ni ma"....
    Głos idzie na pierwszą stylizacje :)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję na pierwszą stylizację :) Aha, mam pytanie: czy jest jakaś kolejka gdzie można przysyłać te ubrania? :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  7. jej oczywiście że 1 ale troche niesprawiedliwie bo 1 składa się z SaP i sukienki ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja świetna! Bardzo dobre wykorzystanie sukienki z SaP... czyli jednak się da xd
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! ;* fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń