2015/05/20

Metamorfozy


Moi drodzy! Bardzo Was przepraszam, że przez tak długi czas nie było metamorfoz. Niestety... Złośliwość rzeczy martwych. Mój laptop prawie wyzionął ducha. Prawie, bo oddanie do naprawy pomogło. I dziś już jestem z Wami! Postaram się Wam wynagrodzić tę przerwę. I już mam pewien pomysł.
Tymczasem przejdźmy do metamorfozy dla natalia_12344.

PRZED
Moim zdaniem stylizacja nie powala. Widziałam takich milion. Ogólnie to wygląda jakby doll była ubrana w rockowe piżamki i nagle wybiegła z domu, przerzucając prze ramię ramoneskę. Aczkolwiek mogło być gorzej. 5/10


Podoba mi się dobór elementów twarzy. Makijaż nie jest najgorszy, ale trochę niewykończony. 6/10


PO
Moja stylizacja opiera się na elementach koloru błękitnego. Zachwycił mnie naszyjnik - sówka, który był darmówką. Moim zdaniem wygląda on bardzo efektownie. 


Moja propozycja makijażu jest bardzo podoba do pierwotnej wersji. Złagodziłam nieco odcień czerni i dodałam eyeliner. Makijaż nadal jest jakby niedokończony przez to, że w schowku było mało kosmetyków. Postawiłam tez na bardziej zwiewną fryzurę, która pasuje do mojej nieco delikatniejszej stylizacji.

Jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Doll po wygląda o wiele lepiej :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. przed wyglądała ładniej ;p fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  3. po znakomicie :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylizacji przed przeszkadza mi duża ilość kolców (wypadła mi z głowy ich nazwa). Daje 5/10.
    Makijaż nie jest najgorszy. Daje 7/10.

    Po nawet fajnie. Stylizacja jest super ! Nic mnie nie dręczy, chociaż? 9,5/10
    Make-up super tylko, że nie lubie tych włosów i dręczą mnie 8/10.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza zdecydowanie udana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja po o wielee lepsza.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż po nie jest dobry, a wręcz kiepski. Stylizacja bardzo ładna, ale ta sówka psuje cały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja PRZED - 1 rzecz to nie jest mój klimat nie zaksauje mnie tu miczym ta stylizacja wręcz przeciwnie.... torche jestem przerażona może tylko buty i bluzka nadały by się ;/
    Stylizacja PO - jest sliczna to mój styl bardziej dziewczęca i delikatna . Sówka jest idelanym dodatkiem jeżeli komuś nie pasuje proponuje bransoletke . Sliczna stylizacja - wpadła w mój gust ;)
    Makijaż PRZED - nie jest najgorszy widziałam jeszcze bardziej ochydne makijaz jest śliczny tylko torche te wlosy mogły być bardziej ,,puszyste " chodzi mi o to ze bardziej takie jak w świecei realnym ale ładna fryzurka
    Makijaż PO - nie wiele sie zmieniło jednak myśle ze lepszy byłby ten ciemniejszy czyli w PRZED . Włosy obojetnie które jednak wpadły mi w gust te 1 ;)
    Oto moje zdanie ;?)
    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfozę uznam za udaną. Stylizacja przed nie powala. Wiele takich widziałam i nie zbyt przypadły mi do gustu. Taka próbowana rockowa :/ Nie moje klimaty. Makijaż przed jest niby dobry, ale nie podobają mi się te włosy. Wyglądają tak sztucznie. Usta nie podobają mi się. Makijaż jest jakby niewykończony, ale poprawny. Stylizacja po jest o niebo lepsza. Nie taka a'la rockowa. Nie użyłaś drogich rzeczy co wyszło na fajnie. Tak, mnie też urzekła sówka ^^ Makijaż po też lepszy. Bardziej podoba mi się makijaż i włosy. Doll jest lepsza w każdej wersji PO metamorfozie.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń