2015/05/22

Makijażowe potyczki

Hej! Dzisiaj ocenię: Ciacho04, elfik2004, misszuzanna4040, BlackEvee
 
 
 
 
 
Ciacho04
Bardzo podobają mi się ciemnoskóre lalki. Twoja jest ładna, część twarzy do siebie pasują. Makijaż jest skromny, ale przy tej karnacji nie można szaleć z kolorami. Dzisiaj HOT
 
 
elfik2004
 
Makijaż jest straszny i niedopracowany. Nie podobają mi się te oczy i nos.
Popracuj trochę nad wykonaniem make-up, zmień kolor i kształt brwi oraz odcień karnacji, a będzie o niebo lepiej. Niestety NOT.
 
 
misszuzanna4040
 
Masz bardzo naturalną doll i dobrze dobrane części twarzy. Podoba mi się, że kolor brwi pasuje do włosów. Myślę, że powinnaś następnym razem zaszaleć trochę z makijażem, bo na razie jest trochę nudno. HOT/NOT
 
 
BlackEvee
 
Coś mi przeszkadza w Twojej lalce. Może to usta albo nos? Ogólnie doll wygląda jak początkująca użytkowniczka, a ty taką nie jesteś. Zmień brwi, bo są tragiczne i nos. NOT+
 
Zgadzacie się z ocenami?
 


12 komentarzy:

  1. tak zgadzam się ze wszystkimi ocenami ... 1 makijaz byłświetny dopracowany i na prawde zazdroszcze 3 makijaz gdzie był HOT /NOT myśle ze postawialbym -HOT ponieważ makijaz jest rewelacyjny tylko włosy zmienic na dłuższe a reszte nie podobały mi się były nie dopracowane , bez sensu i nie przemyslane oraz nie trzymaly sie ,,kupy" . Jeżeli mam jakąś wyróżnic to myśle ze najlepsza z tych 2 not była ta ostatni u blackeve jeszcze ujdzie ... / przepraszam jeeli kogos uraziłam ...

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami, Ciacho prezentuje się póki co najlepiej stąd :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciacho04 HOT a reszta NOT ;* fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  4. W większości zgadzam się z ocenami.
    Ciacho04 ma bardzo delikatny makijaż lecz dałoby się stworzyć coś o wiele lepszego na twarzy tej dollki. HOT
    elfik2004 Totalna porażka. Świecące się cienie, źle dopasowana fryzura i ta zbyt podłużna twarz mnie odpychają. NOT
    misszuzanna4040 Bardzo mi się podoba twoja doll. Wygląda tak naturalnie i lekko a makijaż tylko podkreśla jej wielkie oczy :) HOT
    BlackEvee No niestety tak średnio bym powiedziała. Znów ta podłużna twarz. Makijaż oczu (a w sumie jego brak) nie powala, świecące się usta wyglądają pusto. NOT

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj żaden makijaż mi się nie spodobał :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju ! Pierwsza doll kompletnie.... PODBIŁA MOJE SERCE ! Lubię doll-ki takiej karnacji. Super jest make-up, który pasuje do koloru skóry :D Daje HOT+

    Druga- bez urazy, ale makijaż jest niestaranny i niedopracowany. Też zgadzam się z tym, że brwi są brzydkie :( NOT

    Trzecia? Tak myślę zy HOT czy NOT..? Chyba nie chciało Ci się robić do końca make-upu :P Chyba będzie pomiędzy, czyli HOT/NOT.

    O czwartym nie chce mi się mówić, ale powiem to, że też uwarzam, że wyglądasz jak początkowa doll, a przecież włosy o tym bie świadczą ;( Mi tu pzeszkadzają usta. Dlaczego? Bo szminka na nich przypomina Ciebie jako wampira xd O cieniach i tuszu już nie wspomnę.... NOT !

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciacho i misszuzanna cudne. Reszta noot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak tego jeszcze nikt nie napisał to ja napiszę, że elfik powinna zmienić kolor brwi :D.

      Usuń
  8. Misszuzanna najladniejsza moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza doll ma delikatny makijaż, ale przy tym kolorze karnacji nie można zaszaleć. Podoba mi się ! Ogólnie dobrze dobrane walory, twarz. Ciemnoskóre doll są teraz na topie!
    Następna doll jest o piekło gorsza :/ Makijaż jest straszny, niedopracowany. W dodatku źle dobrane są części twarzy. Nie podoba mi się to. Niestety według mnie NOT...
    Trzecia doll jest lepsza od drugiej :D Delikatny makijaż, świetnie dobrane cześci warzy tym razem, brwi dobrane do koloru włosów, ale troszkę tu nudno. HOT-
    Ostatnia doll nie zdziwiła mnie. Nie podoba mi się ten nos. Makijaż jest baaardzo przeciętny i nie powala. NOT+
    Zgadzam się raczej z ocenkami :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń