2015/05/21

Markowa Callie

Jak wiecie, wczoraj pojawiła się już 41 odsłona Callie's Picks. Zawiera ona kilka perełek, a więc znowu - jedni są zachwyceni, inni wręcz przeciwnie. Ja na pewno kupię kardigan pochodzący z Pet-A-Porter i spódniczkę ELLE. Prezentuję Wam post z serii "Markowa Callie", w nieco zmienionej formie. Poniżej możecie zobaczyć wszystkie artykuły z tejże dostawy, ale pod częścią zobaczycie znaki zapytania. Jeśli ktoś z Was wie, skąd pochodzi rzecz pod którą się one znajdują - dajcie znać, a uzupełnię braki. Wspólnie rozszyfrujemy więcej ;)
Zrobiliście już zakupy? 





18 komentarzy:

  1. Pierwsza tura ciuchów taka jakaś dziwna... ? Najlepsza jest spódnica w kratkę. Niestety nie zakupię jej... :(
    2- Fallen Angel i Pet-A-Porter są genialne ! Kuszą mnie, ale myślę i myślę.... Hmmm...? Buty? Moim zdaniem nie są najgorsza, ale też nie są najlepsze.

    Trzecia i czwarta tura nie za bardzo mi się podoba... :(:

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna torebeczka jest z Voile Holiday Botique :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Deaaam :C Jestem starszanie zdruzgotana spodniczką z ELLE, i torebką Bizou ;c
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcję zaliczam do jedną z lepszych, jednak ze stratą dla kolekcjonerów. Posiadałam już kilka oryginałów np. cardigan z Pet-a-Porter, torebkę z Decades i wianek z Jean Paul Gaultier.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolekcja. Zrobiłam już spore zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kolekcja. Najbardziej ciesze sie z czarnego płaszcza z Fallen Angel. Długo go szukałam w przyzwoitej cenie. No i spódnica z Moschino.

    Co do znakow zapytania:
    Niebiesko-brązowa sukienka w pierwszym rzędzie to Front Row, Milan
    Ostatnia sukienka futrzasta niebiesko-czarna z drugiego rzędu to Archive
    Trzecie spodnie szare z rozcięciami z przodu w piątym rzędzie to Pet-a-Porter
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja jest najlepsza ze wszystkich najbardziej zauroczona było cenną torebką z bizou kra jest w ostatniej turze w pierwszej zainteresowana jestem tą żółta sukienka w drugiej z pet a Porter płaszcz spódnica z elle i bluzka LOVE w następnej nic

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. w pierwszym rzedzie kombinezon i ostatnia (sukienka w literki ) pochodzą z Archive

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 od góry- front row
    ostatnia sukienka w drugim rzędzie- archive
    piąty rząd- spodnie- pet-a-porter
    ósmy rząd, ostatnie buty- shake it up store (ukryty sklep)
    poza tym wiele z tych rzeczy kojarzę i wydaje mi się, że niektóre z nich pochodzą z fudge, ale ręki nie dam sobie uciąć

    OdpowiedzUsuń
  10. 9 rząd, kolorowe buty męskie to mr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedzialam, ze Vali byl w Plazie :o

    OdpowiedzUsuń
  12. a, i jeszcze 3 rząd, ostatnia bluzka- frankie morello

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiłam 2 torebki :) fioletowa000XD

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie kuszą ubranka: sukienka z Valli, sukienka z Stardoll and The City, bluzka z Chloe, płaszczyk różowy z Pet-a-Porter, koturny z Sea of Stars, torebka z Decades, buty z Elle i szpilki z Bonjour Bizou. Kolekcja jak każda, jest zabytkowa i jest katastrofą dla sprzedawających markowe ciuchy. Dla mnie jest to dobra sprawa- mogę kupić zabytkowe ciuchy przygranięte przez Callie za mniejszą cenę
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń