2015/05/20

Callie's Picks Color Splash

Dziś do StarPlazy trafiła nowa, już 41., kolekcja Callie's Picks. Nie wiem co mam o niej myśleć. W dostawie można znaleźć kilka cenności, co na pewno nie ucieszyło posiadaczy oryginałów. Ja sama jestem "metkowcem" i kupuję tu tylko rzeczy, których nie mogę znaleźć lub które są bardzo cenne. Tym razem zainwestowałam w spódnicę w kratę i kolorowy top z tego samego manekina. Wspomniana spódnica, tak jak plastikowa torebka, dostępne są tylko dla graczy posiadających status Royality, natomiast jedna para butów dostępna jest od poziomu Superstar. Jest także kilka artykułów, które możemy kupić za fioletową walutę.
A Wy co sądzicie o kolekcji? Planujecie zakupy?



12 komentarzy:

  1. Jestem całkiem zadowolona z kolekcji, ponieważ pojawiło się w niej sporo ubrań z różnych Tribute, a także z ELLE ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może potem sprawdze ceny tych ciuszkóe, bo teraz jestem na telefonie i nie mam jak :( No właśnie nie wiem czy coś zakupię :(:

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojawiło się dużo perełek - większość z nich już posiadałam, ale pojawiły się też i takie, których szukałam. Całkiem niedawno sprzedałam ten czarny wianek za sporą sumkę i odkupiłam od kogoś za zaledwie 20sd. Kupiłam kilka rzeczy i niektóre jak na razie dodałam do listy życzeń :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Wczoraj chciałam wydać prawie 100 sd na żółtą sukienkę, a dziś proszę! / kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zla na space jam platforms, te galaxy. Niedawno chcialam je sprzedac, a tu prosze. Ten sklep wie jednak, jak dobic po ciezkim dniu w szkole...

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna kolekcja fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę... No5 purse jest o.O Serio?

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna kolekcja!
    Zrobiłabyś taką rozpiskę skąd co jest, jak ostatnio?
    Faleczka

    OdpowiedzUsuń
  9. nienawidze CP !!! NIE NIE NIE NIE ! :C
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolekcja! Bardzo mi się podoba kolorystyka. Zakupiłam parę rzeczy m.in. spódnicę, buty, czarny wianek i chabrową sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna koelkcja jet chyba jedna z najlpeszych . Kupie tylko torebke dla Ss oraz żółtą sukienke te rzeczy najabrdziej mi sie podobają reszta tez jest ladna ale mysle ze te rzeczy sa naaajlepsze ;) ogólnie kolekcja jest fajna i kolorystyczna dużo rzeczy i fajnie ze sa 2 piętra .Tylko cena torebi czarnej ( kiedys DECADES ) cena jej wynois az 30 sd ! tutaj przesadzili .... na bazarze kupilam ja o prawie 60% taniej ...

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcję uznam za całkiem fajną. Zaciekawiła mnie sukienka niebieska, ubrania z ELLE i kila innych rzeczy. Na ten czas brakuje mi sd i nie mam czasu na stardoll. Niestety...
    Btw Przepraszam, że nie komentowałam bloga, ale mam dużo nauki i brak czasu. Kupię na pewno rzeczy za sm, a za resztą się namyślę
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń