2015/05/24

Wnętrza #22 - Łazienka cz. I

Dzisiejszy post na pewno ucieszy osoby, które uwielbiają godzinami przesiadywać w wannie. Taka chwila relaksu jest cudowna... i warto zapewnić sobie w tym czasie równie miłe otoczenie. Dlatego też dzisiaj chcę zaproponować Wam kilka pomysłów na aranżacje stardollowych łazienek. Posta na ten temat obiecywałam już od dawna, tak więc dzisiaj wreszcie możecie zobaczyć część pierwszą. Postanowiłam rozbić pomieszczenie na kilka mniejszych kawałków. 


Nie ukrywam, że - za każdą próbą urządzenia takowego pomieszczenia dla mojej doll - głównym przedmiotem, który stawiam jest toaletka, lub szafka koło lustra. Dlaczego? Nie wiem, szczerze mówiąc. Mam wrażenie, że jest to główny dodatek do łazienki, który definiuje jej styl - szczególnie, gdy wybór innych utensyliów łazienkowych mamy dosyć ograniczony.


Co można na takiej toaletce ustawić? Dużo zależy od stylu, jaki chcemy nadać pomieszczeniu. Zawsze trafionym wyborem będą z pewnością pędzle do makijażu, szczotka, wazonik z kwiatem. Możemy potraktować mebel jako miejsce do umieszczenia nieco bardziej ozdobnej umywalki, zamiast zwykłej, na porcelanowej "nóżce".

11 komentarzy:

  1. Skromna, ale nowoczesna łazienka :) na pewno skorzystam z porad!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ! ;p fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny ale wygląda na niedokończony :(

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 - cuda! brawo za wykorzystanie tej darmowej toaletki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny artykuł . Najbardziej mi sie podoba twoje wykonanie z ta darmową toaletką cały czas nie wiem gdzie ją postawić ciagle się zastanawiam i nigdy nie wiem a teraz podałaś mi pomysł na jej ustawienie w pokoju . Dziękuje za taki pomysł . Ostatni rysunek jest niedokonczony ... myśle żeby byl jakiś kran nad lustrem bądź szufladka , było by wtedy wszystko w porządku a reszte swietnie wykonałas na pewno skorzystam z twoich porad ;)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, no wszystko jest SUPER ! Nic dodać, nic ująć.
    Moim zdaniem najlepszym pomysłem na łazienkę jest trzecie wnętrze ;) "Nie z tej ziemi" efekt stanowią dywaniki :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  7. No pięknie :D jednak w ostatniej aranżacji mi czegoś brakuje :C
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. a co myślisz o mojej łazience?
    http://zapodaj.net/f788faad9443a.png.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak rozmawiamy o łazienkach to pochwalę się swoją
    http://bankfotek.pl/view/1896756
    Aravilar

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł ciekawy, ale wykonanie juz gorsze. Szczególnie ostatnia aranżacja, która wygląda na niedokończoną.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł bardzo ciekawy. Nastąpił chyba i oderwał się od karier :D Mnie denerwują niektóre łazienki na stardoll. Że tak powiem wygladą to nie zbyt architektonicznie i ustawione na ścianie są rzeczy: wanna, toaleta, umywalka prysznic, wanna, umywalka i jakaś zasłona. Nie lubię tego! Niektóre łazienki są cudowne, inne to wielka klapa. Dzisiejsze użycie jest boskie! Najabrdziej dwa pierwsze- nic dodać, nic ująć, jednak w ostatnim coś mi brakuję i wygląda na niedokończoną.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń