2015/05/14

Moschino wiosna-lato 2015

Dzisiejszy pokaz będzie trochę kontrowersyjny. Trzeba przymknąć oko na niektóre rzeczy. 
Projektant Moschino Jeremy Scott zainspirował się... plastikową lalką. Barbie została muzą, a modelki jej sobowtórami.

Róż, estetyka balansująca na graniczy kiczu i mody. Pop-kultura nadal w cenie.

Pierwsza modelka otworzyła pokaz wjeżdżając na wrotkach! Najbardziej podoba mi się druga stylizacja. Chętnie zabrałabym ze sobą różowy crop-top.


Trzecia sukienka jest piękna! W ogóle nie widzę w niej kiczu ani lalki Barbie. Żółty aparat jest świetnym dodatkiem do całej stylizacji.


Gdzie podział się róż?! Ostatnia stylizacja skradła moje serce. Wszystko jest na swoim miejscu. Uroda modelki idealnie pasuje do całego stroju. 

Co sądzicie o tym pokazie? Czy projektant przesadził z kiczem?

9 komentarzy:

  1. Pokaz jest super, a barbie? Xdd :D Nie wiem co powiedziec :P

    Projektant nie przesadza z kiczem :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pokaż i modeleczki takie piękne jak nigdy :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaz zupełnie z innej bajki. Nie za bardzo w moich klimatach, ale naprawdę przypadł mi do gustu! Modelki były zrobione na bogate, idealne kobiety i to wszystko wygląda tak realistycznie, że aż przeraża (zwłaszcza makijaż). Najbardziej spodobały mi się dwie ostatnie stylizacje w drugiej czwórce. Z jednej strony modne i kobiece, ale mocny makijaż i jasne blond włosy tworzą efekt typowej Barbie :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba ten pokaz choć może nie wszystkie stylizacje były w moim guście to i tak ogólnie był świetny :)
    natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam wczoraj w realnej galerii, na żywo nawet, nawet. Tutaj modelki rzeczywiście wyglądają kiczowato i sztucznie, widocznie taki był cel projektanta. No cóż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przesadził z kiczem. Jest super ! Świetnie to wygląda i udało mu się osiągnąć to co chciał :) Najbardziej podoba mi się w 2 czwórce ostatnia. Fajnie pokazuje, że lalki barbie to niekoniecznie tylko i wyłącznie róż.



    ajson

    OdpowiedzUsuń
  7. przesadzili.. o.o /fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Lalki Barbie kojarzą mi się z kiczem, plastikiem, tapetą i różem. Ten pokaz jest zupełnie z innej bajki ;D Cóż, nie lubię klimatów i stylu Barbie, ale pokaz nie był zły. Modelki były bogato ozdobione i bardzo upodobniły sie do Barbie. Najbardziej spodobała mi się stylizacja z drugiej kolumny trzecia stylizacja. Ta sukienka w ogóle nie upodobnia się do Barbie. Wręcz przeciwnie. Podoba mi sie sukienka i ten naszyjnik- aparat. Stylka jest świetna! Następna stylizacja to z ostatniej kolumny ostatnia.Skradła moje serce. W ogóle nie odwzorywuję się do tematu pokazu i mogłabym taką założyć. Nie ma różu, lecz czarny kolor i ta piękna koszula :) Projektant nie przesadził z kiczem i odwzorywowałam się ( nie zawsze) do Barbie.
    karoclciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja! W końcu ktoś wykorzystał tak cudowny kolor jakim jest róż :3 Bardzo spodobała mi się czarna sukienka w wielkie, kolorowe grochy :)

    OdpowiedzUsuń