2015/05/29

Makijażowe potyczki

Dzisiaj ocenię:iskrax33, Gatasjshhs, DeadlyKitsune i justi12
 


iskrax33
Według mnie jest tutaj trochę za dużo wszystkiego przez co doll wygląda na sztuczną. Makijaż też nie powala, jest krzywy. Za to fryzurka jest bardzo ładna. Po pierwsze zdejmij rysy i sztuczne rzęsy, zmień karnację na bardziej naturalną. NOT

Gatasjshhs

Masz bardzo ładną doll szczególnie kolor włosów. Wszystko jest dopracowane i przemyślane. Jedyne co bym zmieniła to kształt oczu, ale to moja subiektywna ocena. HOT


DeadlyKitsune

Tu już jest gorzej. Przede wszystkim usta są za nisko. Makijaż jest za mocny w stosunku do tak jasnej karnacji oraz jest też trcohę nudny aczkolwiek poprawny. HOT/NOT

justi12
Jest tak samo nudno jak w przypadku poprzedniej lalki. Części twarzy są ładnie rozstawione, a makijaż oka ładny. Następnym razem możesz pocieniować brwi i kości policzkowe.
Dzisiaj nie jestem do końca zdecydowana co do oceny więc HOT/NOT

Zgadzacie się z ocenami?

UWAGA! Screen'y do następnych potyczek będę robić w niedzielę więc proszę, aby następne osoby się przygotowały.
KOLEJKA
 
 

14 komentarzy:

  1. MI podoba się 1 i 2 makiaż :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się 1,2 i 4 Doll, słuszna ocena ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaden makijaż nie przypadł mi do gustu.
    1. Zbyt dużo rzęs, rys StarDesing. Zalatuję plastikiem. NOT
    2. Oczy są za wysoko, a rysy ciut psują efekt. Na pierwszy rzut oka nos wygląda dziwnie. HOT/NOT
    3. Nie podoba mi się nos. Usta lubię, lecz nie do tych części ciała. Nie zbyt bardzo lubię te włosy, a makijaż jest zbyt czarny. Brwi za wysoko. NOT
    4. Łady makijaż oka. Idealnie pasuje do karnacji. Włosy psują efekt nachodząc na twarz. Zmieniłabym je. HOT/NOT

    tysioook.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. W 3 makijażu dollka przesadziła z częściami dla SS. Co za dużo to nie zdrowo!

      Usuń
  4. 1. Not! Za dużo rysów i zła karnacja. Chyba faktycznie taki troche plastik przez to. Plus za piękne włosy! <333
    2. Hot-! Ma taki swój urok. Wszystko jest wspaniałe. Tylko denerwuje mnie nos. Za nisko połorzony, przez to wyglądasz jak małpa.
    3. Not+! Wiejee nuuudą. Czarny makijaż z czerwonymi ustami widziałam milion razy ;c. Usta zdecydowanie za nisko. Serio? To trochę przesada z tym ss...
    4. Hot-! Ładnie, ładnie tylko doradzam Ci zmienić kolor brwi na bardziej ciemny :).
    Zgadzam się z Tobą.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Żaden z tych makijaży mi się nie spodobał na tyle by dać pełne HOT.
    1. NOT
    2. HOT/NOT
    3. HOT/NOT
    4. HOT/NOT

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej doll też wydaje mi się, że wszystkiego jest zaaaaaa dużo. NOT

    2- No właśnie nie wiem....? Troszkę mnie przekonuje, a troszkę nie. Dam w takim razie HOT/NOT.

    Trzeciej nie będę dyktować słów napisanych przez ciebie. HOT/NOT

    Ostatnia- dałabym NOT. Znów nie będę dyktować twoich słów.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  7. Gatasjshhs ma piękny makijaż! Zdecydowanie Hot!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podobają 1 i 2 makijaż

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Jedyne co w nim mi się podoba, to włosy, które widziałam już wcześniej. Oczy wyglądają kiczowato i brzydko. Gwoździem do trumny jest za duża ilość rysów. NOT
    2. Jest przepięknie! Podoba mi się kolor włosów, z resztą też takie mam, oraz to, że chociaż makijaż nie jest mocny pięknie to wygląda. HOT+
    3. Odpychają mnie usta, są zbyt wyraziste. Niestety, nos też nie sprawia za dobrego wrażenia. Makijaż oczu jest niezły,ale brwi są za wysoko. NOT+
    4. Wszystko byłoby ładne, gdyby nie włosy nachodzące na twarz. Makijaż jest bardzo ładny, karnacja też niczego sobie. HOT/NOT z akcentem na HOT.

    RiriTheQueen.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to wszystkie HOT :D fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnia jest najlepsza hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhooooooooooooooooooooooooooooootttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

    OdpowiedzUsuń
  12. 1- Doll wygląda trochę sztucznie, karnacja nie naturalna. Makijaż jest krzywy, jest tego za dużo. Fryzura jest bardzo ładna, ale ja jestem przeciwniczką sztucznych rzęs.
    2-Makijaż jest lepszy od poprzedniej doll. Kolor włosów jest nieziemski! Wszystko wygląda na dopracowane i wykończone :)
    3.- Usta są za nisko, makijaż jest zbyt mocny ze względu na jasną karnację i nudny
    4.- Tu znów jest nudno. Makijaż oka jest dosyć ładny, włosy mi się podobają, ale brauje mi pocieniowania na kościach policzkowych i może na brwiach.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń