2015/05/31

Modowa dyskusja #2




Osobiście jestem wielką fanką siatkówki. W tym tygodniu pierwsze spotkania rozegrali Nasi złoci Chłopcy. Kibice zaszaleli zmieniając trybuny w biało-czerwone morze, lecz czy stroje w barwach narodowych polski są top, czy down? 


Połączenie kolorów biały-czerwony widzimy prawie codziennie np. flagi wiszące na urzędach, wyświetlone na ekranach telewizorów. Lecz czy połączenie tych kolorów w stylizacji wygląda dobrze?

Mówi się, że biały można łączyć ze wszystkim, tak samo jak czarny. Moim zdaniem czerwony w łączniu w bielą tworzy świetny efekt. Nie dość, że dzięki temu kolory będą się od siebie różnić i kontrastować ze sobą, co daje nam wyrazistość to będziemy godnie reprezentować Polskę.




Eleganckie, luźne, sportowe i inne stylizacje mogą wyglądać obłędnie w tych kolorach. Trzeba tylko zaryzykować, ponieważ nie często spotyka się osobę ubraną w polskie barwy.









Osobiście nie noszę się na biało-czerwono, bo nie mam czerwonych ubrań, ale moja doll chyba lubi to połączanie :)

A jak jest z Wami i z Waszymi lalkami? 

18 komentarzy:

  1. Funny fact: Czerwony i biały to także kolory Danii, Szwajcarii, Monako, Japonii, Kanady, Austrii, etc. Nie szalejcie więc z tym patriotyzmem, bo zapachniało Ruchem Narodowym i podobną patologią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze troche przesadzilas w swoim stwieerdzeniu i troszke za duzo mas mediow skoro nazywasz wszystkich narodowcow patologia. Lili_piratka

      Usuń
    2. To mało w życiu widziałaś, skoro Ruch Narodowy to nie jest dla ciebie banda najcięższej patologii

      Usuń
    3. Mysle ze to predzej swiadczy o tym ze duzo widzialam ;) ale raczej chodzi o sam fakt ze tak odbierasz barwy narodowe i tylko z tym Ci sie kojarza. A obrazac nie powinnas nikogo na tego typu stronie wyzywajac od patologii skoro tak mowisz o WSZYSTKICH z ruchu narodowego. I nie mowie tego jako zwolennik bo sama naleze do mlodziezowej parti i mam nieco inne spojrzenie alw raczej jako czlowiek i uwazam ze chyba nie znaaz nikogo z ruchu narodowego skoro tak wyrazac swoje zdanie. No ale sa ludzie ktorzy nie umieja wyrazic swojego zdania niw obrazajac nikogo nawet na temat stylu czy ubranian na lalce. Proponuje zmienic nastawienie albo chociaz nieco wiecej sie dowiedziec. Moze za kilka lat dojrzejesz do takich spraw,tego Ci zycze ;)

      Usuń
    4. Nie jestem patriotką, wali mnie kto za nią walczył, nie obchodzi mnie nasza historia. Jestem w młodzieżówce SLD, więc daruj sobie ten ton wyższości, bo będąc nacjonalistą daleko nie zajdziesz. Auć! Przytyk do wieku, tylko kurde... Nie wyszło, bo jestem na 100% straszą niż większość tutaj. A co to za różnica jaki to typ bloga? Napisałam komentarz, w końcu to dyskusja, o tym że dorabianie do wszystkiego martyrologii i och wzniosłość jest zwyczajnie głupie. I znam dobrze ruch narodowy, mam tam rodzinę, więc łaskawie przestań.

      Usuń
    5. Odpisałabym coś, ale zarówno pierwsze zdanie Twojej wypowiedzi jak i stwierdzenie z jakiej młodzieżówki jesteś mówi samo za siebie, nic dodać, nic ująć. I nie musze przestawać bo jak sama wcześniej napisałaś to post dyskusyjny więc mogę odpowiedzieć na Twój komentarz. Mimo wszystko podtrzymuje w dalszym ciągu moje życzenie byś kiedyś nieco inaczej na to wszystko spojrzała, lepiej późno niż wcale. Miejmy nadzieje, że zarówno Ty jak i Twoja rodzina nie będziecie musieli nigdy ginąć za ojczyznę.

      Usuń
    6. A jeszcze pozwolę sobie pogratulować SLD za rekrutowanie osób bez podstawowej znajomości historii ( sama w końcu przyznałaś, ze Cie ona nie interesuje), w końcu znajomość historii jest fundamentem do budowania polityki każdego państwa.

      Usuń
  2. hahaha :D dobre XD komentarz wyżej :D
    Ja osobiście kocham Polske bo w niej sie urodziłam jednak barwy to nie wszystko ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam nie lubię połączenia tych kolorów +zgadzam się co do komentarza wyżej

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się połączenie tych kolorów w modzie. Wygląda zbyt sztucznie. Nie chciałaby wyglądać jak chodząca flaga. Cieszę się że ktoś zwrócił na to uwagę (Miss Riddler).

    OdpowiedzUsuń
  5. :D nie podobaja mi sie stylizacje i te zdjecia ;/ fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje mogą być... Też lybię siatkówkę, ale moim zdaniem poprzedni post był o wiele lepszy :(

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę wiedzieć jaką czcionką został napisany post? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest śliczna. :3 Wg mnie połączenie tych 2 kolorów może być fajne, jeśli ktoś umie to dobrze zrobić. Ja tak raczej nie chodzę ubrana, bo nie mam czerwonych ubrań.
    alexoo22

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście uwielbiam, gdy ktoś ubiera się w barwy swojego narodu. Holendrzy mają szał na punkcie 'oranje' i to jest niesamowite. Szczególnie, gdy jest święto narodowe, a wszystko jest pomarańczowo-niebiesko-biało-czerwone :) Magia / kateannechill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + 'top czy down', chyba lepiej 'top czy flop' bądź 'in czy out'. Taka mała uwaga.

      Usuń
  10. Mysle ze to spoko polaczenie,skoroamerykanska flaga jest tak powszechna to czemu w Polska sie nie przyodziac? Wszystko fajnie fajnie tylko jednak nasza flaga ma tylko 2 kolory wiec nwm czy jak widze kogos tak ubranego to kojarzy mi sie z flaga Polski xd Dobra styloweczka na mecz czy cus ;) jak graja 2 kraje w tym Polska to wiadomo o co chodzi ze to s troj na Barwy Narodowe a tak na codzien to nwm czy ktos sie polapie xd a i dodam ze ja nie kojarze Barw Narodowych z patologia tylko z duma,chocby nosil je ktokolwiek. Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wyszłabym na ulicę w takich kolorach. Uważam, że to duże wyzwanie. W sumie wstydziłabym się tego i nie wiem czy spodobałaby mi się osoba na mieście tak ubrana. Dzisiaj ani pierwsza, ani druga stylizacja mnie nie zachwyciły.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń