2015/05/16

Oceny Apartamentów

Przegryw


Śliczny pokój! Od razu widać, jak wiele pracy w niego włożyłeś i mimo nieskomplikowanej budowy - imponuje. Każdy z elementów jest do siebie idealnie dopasowany. Jedyne do czego mogę się przyczepić to krzywe ustawienie szafek i za duży obraz, reszta jest jak najbardziej w porządku.
Moja ocena: 4,5/5

Anit991


Łazienka poprawna. Przeplata się w niej nowoczesność i starość czego nie jestem zwolenniczką. Bardzo fajnie, że potrafisz operował kilkoma elementami żeby stworzyć różnego rodzaju wnęki, pomieszczenia. Za to wielki plus. Szkoda, że nie postawiłaś na jeden styl i nie dodałaś większej ilości elementów.
Moja ocena: 3,75/5

Co sądzicie o tych pokojach? Jakie są Wasze oceny?

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami. W pierwszym apartamencie mogę się tylko przyczepić do za dużego obrazu i te krzywe ustawienie szafek. Widać, że miałaś pomysł i dużo pracy włożyłaś w ten pokój. Użyłaś tu nieskomplikowanej budowy i nie użyłaś tu rzeczy za grube sd- co mi się podoba :D W drugim pokoju pomieszałaś dwa style, epoki- nowoczesność i starość. Nie wiem sama, czy wyszło Ci to na dobre. Świetna architektura- wielki plus. Szkoda tylko, że nie postawiłaś na jeden styl np. nowoczesność i jest tu troche pusto. Dodałabym więcej rzeczy.
    karolciazaw12

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ocena w pierwszym to też 4,5/5 za psy gdyby był jeden pies to by było 5/5.

    No łazienka jest ładna, ale dam 2/5, ponieważ... No właśnie nie wiem. Coś mi tu nie pasi :P

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem co w tej łazience nie pasuje. Wanna. Gdyby był inny kolor, okna jakby nie było...

      Misi.9

      Usuń
  3. Zgadzam się z ocenami. W pierwszym pokoju strasznie przeszkadza mi obraz ,a tak poza tym jest śliczny. Zaś drugi pokój jest ładny ,ale taki pusty czegoś mi brakuje.
    natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiejsze apartamenty były na średnim poziomie, jednak doceniam pracę jaka była w nie włożona. Szczególnie spodobał mi się pomysł na łazienkę - bądźmy szczerzy, nie każdy marnuje jeden pokój w swoim apartamencie na toaletę. Jest nowocześnie, minimalistycznie i uroczo. Podoba mi się!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to żaden z pokoi mi się nie podoba..
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobają mi się, są niedopracowane :(



    ajson

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 apartament - jest bardzo ładny , dopracowany widac ze ktos włozył w niego ciężka prace i wszystko jest poukładnae ładnie . Utrzymane w kolorach . wszystko jest ok jedynie ten fotel mógłby zniknąc lub dołozyc stolik lub stolik i 2 fotel moze ten apratment byłby o wiele lepszy moim zdaniem najabardziej mój wzrok przukyły te rzwi co bardzo mi sie podobaja bo ja próbowała zrobic ale jeszcze mi sie nie udało ;( daje 5 :)
    2 apratment - jest normalny , nic w nim nie widze az takie rażące po oczach jest zwykły narolnijeszy jednak czegoś tu brakuje ;/ hmm... moze dywanik ? zastanów sie narazie daje 4/5

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się. Choć jeżeli miałabym wybierać to 2 pokój jest ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. bywały naprawdę dużo gorsze. te kilka poprawek i beda swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy pokój hmm.. czy ja wiem.. Niezbyt mi się podoba. Myślę że nie przypadła mi do gustu ta ściana w brzózki, fioletowe kwiaty i ta bluzka na wieszaku.
    Drugi zaś wygląda zbyt jasno, aż razi, jest zbyt mało elementów które mogłyby podkreślić zamysł tego wnętrza. Za to znowu mamy obraz z pieskiem 8<

    OdpowiedzUsuń