2015/05/27

Metamorfozy


Tym razem mam metamorfozę dla bellawss.

PRZED

Stylizacja jest jakaś taka ponura. Może przez to, że biel przechodzi stopniowo w coraz brudniejszy odcień. Po za tym nie podobają mi się buty i nie za bardzo pasują mi do tej stylizacji. No i dodałabym tu jakieś dodatki. 4/10




To jest kolejna metamorfoza gdzie twarz wygląda o niebo lepiej niż stylizacja. Zmieniłabym ewentualnie brwi. Reszta jest ok. 8,5/10


PO

Ja postawiłam na bardziej klasyczną stylizację. Przede wszystkim czerń i trochę bieli. Stylizację dopełniłam dodatkami w kolorze czerniejącego srebra.



W moim makijażu bardziej chciałam zwrócić uwagę na usta, niż na oczy. Dlatego też kolor szminki jest dość intensywny. Zwłaszcza w porównaniu z niemalże niewidocznym makijażem oczu.

Jak Wam się podoba?



12 komentarzy:

  1. Stylizacja o wiele bardziej podoba mi się po ale makijaż lepiej prezentuje się w przed :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej stylizacji przed też uważam, że stylizacja jest ponura. Też dam 4/10.
    Druga stylizacja jest o wiele lapsza ! Klasyzna itd... Pamiętam kiedy moja ciocia poszła do tetru ubrała się bardzo podobnoe :D 10/10

    Make-up jest super ! Bardzo mi się podoba i też zmieniłabym brwi. Moim zdaniem zasłużyłaś na 9/10 ^^
    Po też mi się podoba, ale nie tak jak przed i dałabym 8,5/10.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się ,,po''

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja przed - myślę że jest ponura choć makijaż mi się podoba
    Stylizacja po - Jest o wiele lepsza choć nie pomalowałabym ust taką szminką ( wybrałabym delikatniejszy odcień )

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przed: trochę ponura, przydałyby się jakieś dodatki, np. złote.
    Stylizacja po: chyba mniej elementów niż wcześniejsza, ale o wiele lepiej się prezentuje.
    Makijaż przed: również ponury, ale lepszy niż ten po metamorfozie.
    Makijaż po: usta wydają mi się zbyt jaskrawe, ale to tylko moje przypuszczenia, nie znam się dokładnie.
    Ogółem metamorfoza świetna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed - Jest fajnie, mogłabyś troszkę stonować stylizację innym kolorkiem. A makijaż jest śliczny *.*
    Po - Moim zdaniem nie pasuje do niej czarny kolor, jest za ciemny, za to jakieś pastele, delikatne kolorki jak najbardziej :) A co makijaży, nie dałabym tak ciemnej szminki - nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po nie pasuje kolor poza tym całokształ okej ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po o wiele lepiej, stylizacja i makijaż są cudne. Przed jest nudno i ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się stylizacje PRZED podoba bardziej, ten sam kolor w innych odcieniach, delikatna stylizacja, która pasuje do makijażu.

    Loooczek

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja o wiele lepiej prezentuje się po metamorfozie, jednak makijaż przed spodobał mi się bardziej :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja i makijaż PO bardziej mi się podoba . Bardzo lubię gdy usta mają bardziej intensywny kolor :)

    lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja przed nie podoba mi się. Elegancja zrobiona w dres? Tak mi się zdaję. Wygląda to ponuro. Makijaż przed jest o wiele lepzy o stylizacji. Bardziej dopacowany. Zmieniłabym tylko brwi. Stylizacja 'po' podoba mi się o niebo bardziej. Biel i czerń- najlepsze połączenie ever <3. Dodałaś dodatki, czego brakowało i wygląda to lepiej. Makijaż prezentuje się lepiej 'po'.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń