2012/10/10

Dostawa

Do Starplazy doszła nowa kolekcja Evil Panda. Jest to 12 artykułów dostępnych za sm jak i za sd. Ceny wahają się od 5sm do 95sm oraz od 6sd do 999sd. Oczywiście nie obeszło się bez błędów. Dwa artykuły kosztują na razie 999sd. Poza tym jedną torebkę można kupić za śmiesznie niską cenę 5sm - polecam szybki zakup, to pewnie błąd! Ja osobiście nie jestem tą dostawą zachwycona, kupię może 3 rzeczy.

Jednocześnie do sklepu Mr. Garcon zostały dodane dwa artykuły - jeden za 8sd, a drugi za 10 sd. Jeśli mam być szczera, to bardzo kusi mnie ta bluzka za 8sd i mimo, że jest męska, chyba ją kupię.

Co sądzicie o dostawie? Kupicie coś?




33 komentarze:

  1. Szczerze to nie zachwyciła mnie ta dostawa. Torebkę za 5 sm już kupiłam bo morze się do czegoś przydać. Torebkę za 6 sd kupię, bo jest ciekawa. Może jeszcze buty za 95 sm. I to tyle :)


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. uu nowa dostawa, nareszcie) torebka za 6 sd, strasznie mi sie podoba) Juz mam pare pomyslow na nia ahaa :D Jest ciekawa, ciekawie sie prezentuje) Moze jakas szalona stylizacja?) spodniczka niezbyt mi sie podoba) Oooo, przypomina mi ta kurtka? narzuta? MJ) cos by bylo w jego stylu) narazie u mnie ona jest w liscie zyczen. spodnie za 8 sd sa niesamowite, odrazu ich zauwazylam bo sa SUPER, idealnie leza na dolce) te liniee, ahh sa rozowe :D wlasnie zauwazylam ze sa rozowe, myslalam ze biel.. okk, ale nadal mi sie podobaja! :D Oo, i ta kutreczka za 999 sd :D Tak mi sie podoba ze chyba kupie za 999ssd... gdybym miala tyle kasy :DD Przypomina mi cos na podobie z antidote, to wlasnie cos w stylu tego sklepu..) A jak sie prezentuje na dollce.... no chyba nie wytrzymam) Odrazu kupuje jak wejdzie normalna cena)


    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebkę na pewno kupię i nie wiem czy coś jeszcze

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też ta dostawa się nie podoba ;\

    OdpowiedzUsuń
  5. zdązyłam kupić tą torebke ! :D co do reszty to mam mieszane uczucia



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubrania szału nie robią.Tradycyjnie musiały być błędy,ale nie spodziewałam się,że 999 sd za jedną rzecz.Miejmy nadzieję,że szybko naprawią,chociaż te rzeczy najlepsze nie są.W dostawie ciekawa jest torebka za 6 sd i leginsy za 8 sd,ale nie wiem czy te rzeczy kupię.Kupiłam torebkę,ale tylko ze względu na cenę.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  7. O, dzięki za info z tą torebką. Kupiłem 2 sztuki.
    A co do dostawy to mi się podoba kurtka, która ma kosmiczną cenę. Jeszcze sukienka za 15 sd, jazzówki z czarną podeszwą i męska koszulka z wizerunkiem Faraona (nie wiem, czy to dobrze xD). ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podobaja nowe przedmioty są nowoczesne i użyteczne do stylizacji itp. A ta torebka za 5 sm ♥ Już ją mam i cieszę się że admini popełniają niekiedy błedy z korzyścią dla nas xD

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam torebkę za 5 sm, i zapłaciłam 5 STARDOLARÓW. Byłam lekko zdziwiona, i zdenerwowana, bo gdyby torebka kosztowała od razu 5SD to był nawet na nią nie spojrzała.
    Freakfreak

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tak samo zapłaciłam 5sd, choć pisze 5sm

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłabym tą torebkę za 5sm ale czytając komentarze wyżej to nie zakupię jej ponieważ 5sd to zdecydowanie za drogą za to coś.
    Myślę, że spodnie za 999sd nie są takie złe.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  12. kupilam ta torebke ktora miala kosztowac 5 sm. w sklepie normalnie pokazywalo ze 5 sm a zaplacilam 5 sd ;///

    Martynka078

    OdpowiedzUsuń
  13. buty już kosztują 68sd :D kupiłam 4 torebki po 5sm

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają. Kupiłam torbę z postaciami (♥), żółtą spódnicę, różową czapkę, spodnie za 8 sd, różowy top za 7 sd, ostatnią torebkę (UWAGA: pisze, że kosztuje 5 sm, ale w rzeczywistości pobiera 5 sd!) i koszulkę z egipskim motywem (♥). Pomimo, że jest ona dla mężczyzn na kobiecej doll też dobrze się prezentuje. :D

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  15. na razie kupiłam tylko torebkę za 5 sm


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się ta dostawa. No może ta torebka? W sumie jest całkiem fajna :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi ta dostawa w ogóle się nie podoba. Wszystkie ubrania są jakieś dziwne. Kupiłam jedynie torebkę za 5sm, bo zawsze może się przydać;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdążyłam już kupić torebkę za 5 sm a okazało się, że jest za 5 sd. Miałam farta :D To dziwne ale na chwilę obecną buty, które kosztowały 999 sd teraz kosztują 68 sd ! To także bardzo dużo. Znów błąd ? ;o Reszta ubrań taka sobie. Najbardziej podoba mi się sukienka za 15 sd w 7 okienku ; ))


    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam tylko czarne spodnie z tymi różowymi paskami (wolałabym żeby były białe, czerwone albo najlepiej żeby w ogóle ich nie było) za 8sd i to wszystko, reszta bardzo mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym o czymś poinformować. Kupiłam torbę za rzekomo 5 sm (tak było napisane w sklepie) w Evil Panda, a odjęło mi 5 sd!! To jest błąd, bo napisane jest nadal 5 SM.
    to jest dziwne!!

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  21. fioletowe tramki są całkiem fajne, natomiast reszta mnie nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  22. tylko kamizelka mnie zainteresowała, czekam ,aż poprawią błąd jej ceny

    OdpowiedzUsuń
  23. Ubrania szału nie robią, naprawde. Tradycyjnie musiały być błędy, jak to admini, ale nie spodziewałam się, że 999 sd za jedną rzecz. Miejmy nadzieję, że szybko naprawią, chociaż te rzeczy najlepsze nie są, ale mi podoba się kurtka, która ma kosmiczną cenę. Jeszcze sukienka za 15 sd no i kupiłam jedynie torebkę za 5sm, bo zawsze może się przydać, więc...

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  24. Taka sobie ta dostawa . Chyba kupię tylko niektóre torebki i może jakąś bluzkę .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłam tą torebkę za 5 sm, a zapłaciłam 5 sd. Jestem w sumie zła, bo za oktoberfest dostałam 5 sd i je staraciłam na byle co. No,ale cóż. weratanczy

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie zdążyłam kupić tej torebki za sm, ale to może nawet dobrze bo jednak cena niby była za sm a trzeba było zapłacić sd. A aż tak bardzo mi się ona nie podobała. Ten błąd moze już naprawili ,ale tego za 999 sd jeszcze nie. dziwię się że od pojawienia się ich jeszcze go nie naprawili a minęło wystarczająco czasu. Co do dostawy to podoba mi się : torebka za 6 sd- genialny wzorek , spodnie z wysokim stanem (moze jakby nie było różowego to by mi sie bardziej podobały ), ta kurtka za 999 sd jest nawet bardzo ciekawie zrobiona . Co do reszty rzeczy nie zachwyciły mnie za bardzo. Takie trochę plastikowe i jakoś żle leża na dollce. Jak zauważyłam to dużo ubrań mają napisy "orientalne". Także ta kolekcja do tych motywów nawiązuje. Może jest inspirowana Japonią , w sumię to tam są dużo takich ciekawych ubrań wiec sie nie dziwię.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem, czy cokolwiek kupię, może te fioletowe buty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupię fioletowe buty a nad resztą się zastanowię ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Według mnie te ubrania są okropne! Tylko mi się podoba ta torebka za 6sd z laleczkami. Właśnie ją kupiłam, a reszta to niestety porażka z błędami.
    No cuż, jedna kolekcja jest lepsza, a druga gorsza...
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  30. No oczywiście, że nie zdążyłam kupić torebki za 5 Starmonet...;/ Buty za 999 SD mi się podobają, może po zmianie ceny je kupię.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  31. Też mi się podoba ta męska bluzka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Błędy...Co się dzieje z Adminami? Ta rozpinana miętowa kurteczka która kosztuje na razie 999 sd jest ładna, może ciekawie dopełniać nudną, szarą stylizację. Torebka za 5 sm- Jest nieładna więc chyba nie kupię. Bluzka w ostatnim rzędzie za 8 sd również jest świetna. Ten motyw przykuwa wzrok .

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń