2012/10/12

TOP 20 - Suiteshop -50%

Oczywiście rzeczy, które mogłabym Wam polecić jest o wiele, wiele więcej, ale zmęczyło mnie już robienie screenów.
3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - POPSHOP
10, 11, 12 - FILM THEORY
14, 15 - SWEET SUITES
16, 17, 18 - ALPINE CHALET
19, 20 - WILD WEST

Chciałam kupić trochę rzeczy i stworzyć pokój na potrzeby artykułu, aczkolwiek nie posiadam Superstar i nie mam żadnego wolnego, w którym mogłabym to zrobić. Nie chcę bawić się z chowaniem wszystkiego do schowka, wyciąganiem, tworzeniem ścian etc. Dlatego posłużyłam się tym, który od jakiegoś czasu widnieje w moim apartamencie, znalazłam w nim kilka rzeczy z powyższej listy.

*Mój pokój może być dla Was jedynie inspiracją, nie kopiujcie :)


42 komentarze:

  1. O właśnie, muszę kupić różne rzeczy w Suite Shopie. Jesteś naprawdę boska!
    Może będę kupować prawie wszystko, oprócz 11, 12, 14!

    Na pewno kupię tego jelenia, jest świetny i się nadaje jako trzymacz biżuterii, heh. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ;D Kurcze, zapomniałam o Suit Shopie :D Zamiast mebli kupiłam fryzzurki w stardesign Hair :D

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny pokój *-* Muszę chyba wybrać się na zakupy.
    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Tobie mam wenę na apartament, Ty to zawsze coś ładnego wynajdziesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. może pare rzeczy kupie jeszcze sie zastanowie


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nic nie kupię, juz kupiłam wszystko co chciałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałoby się kupić,ale wtedy kiedy wszystko jest na wyprzedaży to ja nie mam kasy :( Tym razem też nie mam :(

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy coś kupię, ale to,że jest przecena doslownie na wszystko jest wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wydałam wszystko na starplazę, mogę jedynie pomarzyć o nowym wystroju w apartamencie, chociaż w moim schowku gnije dużo przydatnych, choć nieużywanych przeze mnie rzeczy.
    kwiatka567

    OdpowiedzUsuń
  10. P.s.: gdzie mogę znaleźć artykuł numer dziesięć?

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz styl co do dekoracji wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki tej zniżce udekorowałam już 1 pokój o 50 % taniej :D Biorę się za kolejny. Świetny pomysł . Bardzo ładnie poużywałaś dekoracje ♥


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  13. @Agatha: Film Theory, strona 1

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że zrobiłaś taki artykuł. Na pewno skorzystam.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczy są naprawdę ciekawe, a apartament masz boski ! Masz wielki talent do dekorowania i stylizacji :) Kupię chyba wszystko oprócz nr. 1, 6 i 7, bo nie mam 74 poziomu :(


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje , kupie większość :D. Pomysłowy pokój . Do tego harmonijny. Chciałbym mieć taki w realu :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre rzeczy zakupiłam, ciekawa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne meble wybrałaś :) Ja już mam większość z nich , a inne na razie mi nie potrzebne :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie urządziłaś apartament :)
    W suit'cie raczej nic nie kupię, no chyba że jest coś fajnego za 5sm i 1sd ;P


    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pokój , ale ja niedawno robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre rzeczy sa takiee śliczne ♥ Niestety nie jestem ss ;/ p.S. Bardzo ciekawie urządzony apartament :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem niezły pomysł . Wczoraj zakupiłam szafkę . Ale chyba z reszty zrezygnuję. Zbyt dużo wydałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydaje mi się że " zaszaleję " ;)

    Siunda

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie że jest zniżka -50% na wszystko (no prawie wszystko). Jest to wielka okazja dla tych co nie mają zbytnio funduszy na zakupienie mebli do pokojów. Ja gdy mam kasę to szybko biegne do starplazy żeby kupić jakiś ciuszek bo nie da się tak na raz bez pieniędzy ustroić cały pokój .A właśnie dzięki zniżce można się wyszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ten pokoik ;)
    Jest bardzo przytulny. ;) Z chęcią bym w nim zamieszkała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie rzeczy mi się podobają. W wielkich promocjach nawet nie wchodziłam na rzeczy do apartamentu, ale ten post mnie skusił. I powiem szczerze kupuję wszystko!
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne meble, kupiłam obrazki za 5sd.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  28. pokój ładny, ale nie kupię nic z wyprzedaży

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm... Cudne rzeczy wynalazłaś! A te pokój wyszedł Ci poprostu ekstra ;D Nie ma w nim jakiśch wymyślnych rzeczy, a jednak tworzy taką charmonijną całośc, aż chce się patrzeć ^^

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  30. Już posiadam kilka rzeczy :) Na prawdę są prześliczne :))

    selenka193

    OdpowiedzUsuń
  31. no tak skupiłam się na ubraniach i na meble nie ma już środków

    OdpowiedzUsuń
  32. cudniee!! bardzo ladne apartamenty <3

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  33. cudniee!! bardzo ladne apartamenty <3

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też zapomniałam o suit shopie. wszystko wydałam na ciuchy... eh.

    OdpowiedzUsuń
  35. Więcej uwagi skupiłam w tej wyprze4daży na ubrania. jednak też dzięki temu przypomniałaś mi że dla apartamentu też można kupić kilka perełek. Przede wszystkim :
    nr 3 - można stworzyć dzięki temu elementowi różne konstytucję np ścianę lub schody albo dodatkowy pokój lub jakąś szafkę.
    nr 6 - pomoże pokazać jakieś ubranie i dodać apartamentowi tego czegoś modnego.
    nr 7, 9 - idealne i ładne elementy do stworzenia fajnych widoków.
    nr 14 , 15 - też możemy zrobić fajne okna pasujące do eleganckiego apartamentu
    nr 16 - bardzo śliczne łóżko( ja niestety nie kupię bo mam już jedno a więcej mi nie trzeba)
    nr 17- trochę wyobraźni i można też stworzyć coś ciekawego do apartamentu.
    Co do pokoju to bardzo podoba mi się właśnie użycie niektórych rzeczy. Bardzo urokliwy i na dodatek elegancki. Taki może reprezentować godnie nasze mieszkanie.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam te okna z 20 i jeszcze chce kupić obrazki z 19 bo robię nowy pokuj. ale narazie kiepsko mi jakoś idzie bo brak pomysłu :(

    Sweet_Sue.2000

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak kupiłam
    pare rzeczy
    ale nic z tych

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapomniałam, że w sklepach z rzeczami jest przecena. Przydadzą mi się różne ściany, półki do pokoju minimalistycznego.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  39. chyba skorzystam i coś zakupię ;p

    OdpowiedzUsuń