2012/10/11

Klasyczne, modne i wygodne

Korzystając z wyprzedaży w starplazie, możemy zaopatrzyć się w wiele klasycznych ubrań, które później możemy łączyć w przeróżnych stylizacjach. Rzeczy opisane przeze mnie trzema przymiotnikami w tytule postu to jeansy. Denerwuje mnie jednak fakt, iż w starplazie nie można znaleźć ładnych jeansów dla osób posiadających status nss oraz mających możliwość kupna rzeczy jedynie za starmonety. W tej sytuacji z pomocą przyszedł mi starbazzar. 
Na początek, chciałabym zaprezentować Wam wybrane przeze mnie modele jeansów. Są w różnych odcieniach jeansu, znalazły się tu zarówno rurki, jak i boyfriendy. Spodni ze starbazzaru szukajcie poprzez kryteria 'starmonety' 'It Girls' lub po prostu 'spodnie'. Myślę, że znajdziecie je w granicach 50-150 sm.



W kolejnej części, chciałabym zaprezentować Wam trzy pomysły na stylizację z jeansami i czarnymi szpilkami w rolach głównych. Wszystkie ubrania możecie znaleźć w starplazie, a ceny, które podałam obok spisu ubrań obowiązują niestety tylko podczas wielkiej wyprzedaży.

Pierwsza stylizacja tworzona była z myślą o użytkownikach bez gwiazdki czy diamentu obok nicku. Wszystkie rzeczy są dostępne za starmonety. Co do spodni, to przyjęłam średnią cenę - 60 sm.


Dwie kolejne stylizacje są stworzone w większości z ubrań za stardollary. 

W pierwszej użyłam ciemnych jeansów i ciekawej kurtki (bomber jacket) w stylu orientalnym. Urozmaiciłam ją kamizelką. Dodałam również żółty akcent w postaci torebki, które idealnie wpasowuje się kolorystycznie do wzorów na kurtce. 


Druga stylizacja jest bardzo klasyczna. Podstawą są jasne rurki oraz dość szeroki blazer. Wybrałam szpilki na platformie, które optycznie dodatkowo wydłużyły nogi doll. Dodałam kilka złotych akcentów.


Lubicie połączenie jeansów i szpilek? Zapraszam do wyrażania opinii w komentarzach.
__________________________________
Wybaczcie jakiekolwiek błędy, ale jest dość późno, więc mój mózg nie pracuje już na najwyższych obrotach :) 

47 komentarzy:

  1. Bardzo świetny artykuł, obyś tak dalej pisała!
    Zachęciłaś mnie do zakupu jeansów z Killah, PPQ i Basics. :D

    A z 3 stylizacji podoba mi się najbardziej ostatnia. Muszę kupić ten boski żakiet :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Koooocham to połączenie! I co z tego, że może być banalne, "nudne" czy "nieoryginalne". To klasyk sam w sobie, nie wszystko musi tańczyć i śpiewać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia stylizacja jest zdecydowanie najlepsza. W szafie mam sporo spodni, dżinów może ze 3 pary. Zwykle nie robię z nimi stylizacji.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo dużo jeansów w mojej stardollowej szafie :) Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja :) Czekam na więcej takich artykułów .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny artykuł, mam dwie pary z tych jeansów, ale chyba zdecyduje się na więcej :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post, trzecia stylizacja chyba najładniejsza.. :) Zakupię jedne spodnie od PPQ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry artykuł i spektakularny sposób wykorzystać te spodnie :)
    Oczekuję więcej artykułów i gratulacje ñ_ñ

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę jeansów :C na rl przede wszystkim. Mam chyba tylko jedne jeansowe szorty, które lubię, resztę wyciągam z szafy baardzo rzadko. Na Stardoll podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super artykuł na pewno skorzystam z pomocy :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, zupelnie zapomnialam czego potrzebuje a przeciez nie mam jeansow! ; d

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny post! Jeansy, które wybrałaś są prześliczne! Fakt- nie ma zbyt wiele jeansów za sm :(

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny i przydatny artykuł :) wybrałaś śliczne jeansy


    kajo695

    OdpowiedzUsuń
  13. O boshe w rl jeansy sa tak strasznie niewygodne ze nigdy ich nie zakladam no ew.krotkie.ale na sd moze byc a stylizacja 3 mnie zachwycila

    OdpowiedzUsuń
  14. zacheciłaś mnei do kupienia tego zakietu .^^ ładne stylizacje



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne stylizację ale nic nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś niezbyt często używam jeansów w stardollowych stylizacjach.Udane są te,które zrobiłaś.Przekonałaś mnie do kupienia czarnego blazera :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny artykuł czekam na kolejne tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne stylizacje, zarazem ładne ciekawe i wygodne :) Czekam na więcej takich postów <33 I bardzo lubię połączenie dżinsów i szpilek <3

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za doradzenie fajne stylizacje :d

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre spodnie są ładne, a stylizacja tylko pierwsza mi się podoba

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny artykuł. Najlepsza jest ta trzecie stylizacja, reszta jest taka sobie.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba pomysł na artykuł i stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje :) Kupię sb obie pary jeansów z Killah :) Co do stylizacji, to naprawdę świetne połączenie :)


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie specjalnie jestem fanką spodni na Stardoll.
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  25. Prosto, ale fajnie. Artykuł na 6.

    OdpowiedzUsuń
  26. naprawde dobry artykuł. bardzo lubie połączenie jeansów i szpilek. Ogólnie to kocham szpilki, rzadko kiedy moja dolka ma trampki na nogach. A może grozi jej deformacja stopy? hehe :D Świetne zestawy, takie zwykłe i w tym urok. Bez przesady, oby tak dalej:]

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki twoim radom zakupiłam jeszcze jedną parę spodni ;D Na prawdę pomagasz

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne stylizacje, jak i jeansy pokazane w tym artykule ;)

    Siunda

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow ! Cudne stylizacje, a te niektóre spodnie... poprostu MEGA ! :D

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham jeansy . Kocham szpilki. A ich połączenie kocham najbardziej w stylizacjach! Powiem ci że masz smykałkę do robienia stylizacji. Wychodzą ci pięknie . Widać że się znasz na tym co robisz. W pierwszej stylizacji (jak w każdej) urzekły mnie jeansy no i buty <3 Torebka fantastyczna . Ogólnie ślicznie to wszystko wygląda. 2 Stylizacja to dla mnie kosmos (w sensie pozytywnym) Trudno jest połączyć czarny z akcentem żółtym gdzie przeplata się gdzieś niebieski . 3 stylizacja jest klasyczna, taka jaka ma być.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakupiłam większość par spodni. Są genialne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakupiłam większość par spodni. Są genialne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne stylizaje ,jak z resztą każde na tym blogu.Dzięki postowi kupiłam kamizelkę i czarne szpilki ,myślałam ,ze kamizelki nie ma juz dawno w starplazie.Mam tylko jedno pytanie ,bardzo spodobała mi się branzoletka z 1 stylizacji,ale nie napisałaś gdzie można ją kupić ,prosiłabym o informację ,gdybyś mogła.Najlepsza według mnie jest stylizaja pierwsza ,najlepiej ci wyszła,lubię połączenie takich kolorów i ubrań.Oby tak dalej.
    Pozdrawiam ,Hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też bardzo lubię proste stylizacje z dżinsami, mam już sporo z wymienionych przez ciebie;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  35. ahah, fajna nazwa)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  36. mam kilka par jeansów ,ale sporadycznie nakładam je na lalkę więc nic nie dokupiłam

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam większość spodni :) Wyglądają świetnie i są bardzo wygodne. :)

    selenka193

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie spodnie w realu wyglądają dobrze i chodzi się w nich też. Na stardoll ta moda się jednak nie przyjęła się zbytnio . Zadko widzę stylizację z użyciem właśnie tego elementu. Jednak Twoje wybory pokazują że takie spodnie też mogą tworzyc stylizację a przy tym świetnie wyglądać na doll. Najładniejsze z tych wszystkich spodni są z Miss sixty za 11 sd oraz killah za 6 sd . Reszta też nie jest najgorsza. Co do stylizacji ta pierwsza jest przykładem nie mając tylko sm też można wyglądać dobrze. Taki duet czarnym z tym ciemnym niebieskim idealnie ze sobą pasują. W drugiej stylizacji te spodnie też pasują do reszty ubrań. Podoba mi się ukazanie zółtej torebki pasującej do zółtych odcieni na kurtce. Co do trzeciej stylizacji podoba mi się ukazanie czarnego koloru z tymi spodniami , przez co stylizacja jest mniej "mroczna". Co do połączenia szpilek ze jeansami to Lubię takie duety. Jest to takie przełamanie stereotypów. Taki niekonwencjonalny duet jest bardzo ciekawy i nawet mniej przeszkadzający w odbiorze.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny artykuł, z chęcią go przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam chyba 2 pary i je kocham. Chociaz mało łącze bo narazie mam mało ciuchów to na 100% kiedyś wykorzystam!!

    Sweet_Sue.2000

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam dwie
    pary jansów ale
    ani jednej pary z
    tych które wymieniłaś
    muszę się w nie
    zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  42. @hermiblack
    Faktycznie, mój błąd.
    Bransoletkę znajdziesz w Wild Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. chyba skoczę do starplaazy i zakupię jakieś jeansy ;]

    OdpowiedzUsuń