2012/10/09

Loteria sponsorowana

karolinakochan6 sponsoruje dla Was loterię, w której wygrać można poniższe przedmioty oraz ciuchy, a także 200 stardollarów. Jeżeli chcesz otrzymać którąś z niżej przedstawionych nagród, zgłoś się w komentarzu pod tym postem do 12 października, godziny 15:00 (wyniki dzień później). Powodzenia! :)


Aby móc wziąć udział należy:
-być obserwatorem blogów:
● stardoll-i-my.blogspot.com
-napisać w komentarzu swój stardollowy nick
-posiadać 2 stardollary (na zakup artykułu)

214 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    martunia29

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się

    w1237

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, bluzki le shimer sectional nie da się sprzedać, jest zablokowana jak jeszcze kilka innych rzeczy z tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  4. zg się.
    chciałabym coś z rzeczy, nie stadollary, ponieważ nie jestem ss.

    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się !

    kamcia2536

    Chciałabym spodnie Chanel : )

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    obserwuję: Niven
    Stardoll: MissNati909

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe nagrody :)

    Zgłaszam się

    Gusia628

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się .
    obserwuję oby dwa blogi .
    lade-gaga54321

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. Mam żakiet Archive.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Jestem obserwatorem tych dwóch blogów oraz mam 2 sd na zakup.
    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się.mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się.

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. (Mam już bluzkę ELLE)

    Juliette116

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, nagrody ale i tak przegram więc nie mam sie co zgłaszać

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło,że ktoś sponsoruje loterię :)
    Posiadam już kardigan z archive.
    Oczywiście się zgłaszam.
    Jestem obserwatorem obu blogów :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Chciałabym spódniczkę LE.

    marti_xdd

    OdpowiedzUsuń
  17. shinybox.pl/?ref=03e4e4c Darmowe kosmetyki!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się spełniłam wszystkie warunki.
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się ;3



    stardolinkamiss

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się

    Av_PL (obserwuję oba blogi jako Czeko)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się
    Obserwuję oba blogi.
    Zależy mi baardzo na ELLE lub ewentualnie jakieś LE.
    Posiadam już ten cordigan z Archive. :)
    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje oba blogi, zgłaszam się, :)

    Shharrpay

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję oba blogi od dawna.
    zgłaszam się , 4sweetface4

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :) Obserwuję oba blogi i posiadam 2 sd na zakup :)


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem obserwatorem)
    obserwuje jako: diana1010
    na stardoll: sisi_penny
    posiadam 2 sd :D

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam sie:) nick na stardoll:misskaty20000 < alicja hroczka>

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    Jestem obserwatorem obydwóch blogów.
    Bardzo zależy mi na 200 stardolarach oraz LE albo ELlE ;]

    MissWemona59

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się ;) piękne te ciuszki...
    mój nick to sweet_olusia
    a najbardziej chciałabym coś z LE :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się
    misMiley345
    Nie zależy mi na stardolarach bo nie jestem ss lecz na LE

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się
    posiadam sweterek z archive
    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się. Nie chce sd ponieważ nie jestem superstars. Najbardziej zalezy mi i na figurce Michaela Jacksona.
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Nie mam niczego :)

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się. :)

    - Jestem obserwatorem obu blogów.
    - Posiadam 2 stardolary na zakup artykułu.

    Jećli chodzi o artykuły to nie mam nic oprócz żakietu z Archive. ;)

    Nick na Stardoll:
    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :]

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się.
    mam kardigan :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się ;))

    missbarbie2479

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się

    martunia29

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się.

    Obserwuję oba blogi.

    Chciałabym wygrać któryś z ciuchów lub stardolary.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się, obserwuję blogi jako emily456

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się !
    Obserwuje te 2 blogi i mam 2 stardolary!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja będę sprawdzać koto obserwuje mojego bloga

    Karolinakochan6

    OdpowiedzUsuń
  44. Sorki nick na stardoll to CrazyMiley8 .
    Sorki zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam sie :)
    mam 2 sd



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się. weratanczy

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się ♥ boska figura Mj :P

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakby co obserwuję jako Jaa. I Jaa oraz Weronika Matwiejczuk to ta sama osoba.

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się
    Obserwuję oba blogi
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam sie ; )

    chciałabym bluzke ELLE ^^

    Monia95

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję
    Zgłaszam się

    daryska133

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem obs blogów . ! .;**
    Interesują mnie spodnie z Chanel Tribute .

    Nick : ashley3339

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się.
    chciałabym spodnie z channel lub sweterek archive :)
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się
    spełniam warunki

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się
    kolorowa111t

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się
    mam juz spodnie z chanel tribute

    madieula

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam sie :)

    zielonypotworek

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się mam wszystko czego potrzeba a bardzo bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się.
    Obserwuje oba blogi.
    Posiadam spodnie Chanel.

    missalunia12345

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się , obserwuję oby dwa blogi :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się! Oba blogi obserwuję!
    Najbardziej zależy mi na spodniach Chanel!

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się! Oba blogi obserwuję!
    Najbardziej zależy mi na spodniach Chanel!

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się
    obserwuję
    mam cardigan z archive
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się
    mam sweterek z archive ;)
    Keinam1992

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się
    jestem obserwatorem

    Selina9909

    OdpowiedzUsuń
  68. jesteście śmieszni , bo tu jest 166 komentarzy a tam 140 obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się :)

    Sweet_Sue.2000

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się i obserwuję ;d Nusiaa123

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się, mam te 3 rzeczy od dołu po lewej.

    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się ;]
    Mam spodnie Chanel

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  73. obserwuje stardoll-i-my.blogspot.com
    obserwuje karollinakochan6.blogspot.com
    posiadam stardollary
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się ;3 xd

    Miss_Madzia2006

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się ! ; ))
    Jestem obserwatorem tych 2 blogów.

    Mój nick na stardoll to lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  77. Oczywiście się zgłaszam, bardzo fajna loteria, życzę wam powodzenia.

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się
    DaringGomez

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się :)
    spełniam warunki :D.
    posiadam ostatnią rzecz z elle :)


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się

    dladziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję dwa blogi i oczywiście się zgłaszam.
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się
    szortax

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się...Nick stardoll:Lady_Gaga3332

    OdpowiedzUsuń