2012/10/10

"Oktoberfest" dzień szesnasty

I nadszedł ostatni dzień kampanii Oktoberfest. Szczerze mówiąc cieszy mnie to, bo codzienne klikanie na te wagoniki zaczynało robić się monotonne. Dziś możemy odpowiedzieć na pytanie i za poprawną odpowiedź otrzymać 5sd. Rytualnie już, podam Wam prawidłową odpowiedź (tym razem poprawną! :)). Poprawna odpowiedź to Dirndl. Szczerze mówiąc spodziewałam się, że admini przygotują dla nas coś specjalnego za wytrwałe uczestnictwo w kampanii, a tu tylko 5sd... Ale dla nss lepsze to, niż nic.
Podobała Wam się ta kampania? Wykonaliście wszystkie zadania?



29 komentarzy:

  1. Nareszcie koniec Oktoberfest ;D Już idę kliknąć :) Myślałam, że dostaniemy jakieś trofeum czy coś takiego, ale 5 sd też dobre :) Dziękuję za pomoc :)


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacy admini są tacy boscy! ♥
    Ja też myślałem, że coś przygotują specjalnego, a tu kochany 5 sd! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, mi jakos smutasnie :D ciekawe bylo codzienie wchodzic i odpowiadac na pytania) Ale dziekuje ze caly czas podpowiadaliscie :*

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiadałam na wszystkie pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje :) Smutno mi tylko z tego że to ostatnie pytanie i ostatnia szansa na zarobienie sd czy sm :]
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się smucę,że to już koniec.Przyzwyczaiłam się już do codziennego klikania i zarabiania starmonet i stardolarów.Admini mogli się postarać i dać coś dla osób wytrwałych do końca.
    Oczywiście odpowiedziałam,na dwóch kontach,przynajmniej będzie więcej kasy :D

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogliby się trochę bardziej postarać i dać większą nagrodę niż 5sd. No szkoda ale lepsze to niż nic.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że kampania się już skończyła ;( odpowiedziałam na wszystkie pytania :)


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję, odpowiedziałam, 5sd się przyda :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  10. Kampania średnio mi się podobała. Też myślałam, że dostaniemy coś więcej niż marne 5 sd.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniec, szkoda. Fajnie że dostaliśmy
    aż 5 sd :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam nadzieję na trochę więcej, ale 5sd też dobrze.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że ostatnią nagrodą są sd bo to była by już przesada gdyby już tak poskąpili i dali nam te badziewne 10sm.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje ; ***

    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobię, w końcu 5 sd zawsze się na coś przyda ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. już swoje odebrałam i zdążyłam wydać

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie zdążyłam skożystać bo byłam chora...

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszmy się z małych rzeczy :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie , że znowu są sd :) Też cię cieszę , że to koniec , bo nie lubię rutyny :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  20. Nareszcie koniec!!! Odpowiedziałam na wszystkie pytania i znalazłam wszystkie częście układanek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet jestem zadowolona z tej nagrody. Przez całą kampanie trochę sd sie uzbierało. Zresztą dawno nie było takiego konkursu kiedy wszyscy dostawaliśmy takie własnie nagrody w postaci sd. Już nie moge się doczekać następnych tego typu konkursów.Na razie jednak trochę odpoczynku się przyda.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  22. teraz to już zaszaleli na maxa ;d
    5sd!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kampania ciekawa. Ładne ubrania można zdobyć. A i dzięki za odpowiedź;)))
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  24. No ale jak na 5 sd to fajnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że kampania się skończyła, ale nudziło mnie powoli te szukanie kawałków. Na 10 blogach to same i komentawoć trzeba ciągle te same posty. Ale nagrody były fajne, świetna okazja do zarobienia.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  26. 5 sd, zawsze coś. Mi się przyda :)

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń