2012/10/08

Trendy na jesień

Cześć, nazywam się Magda, na stardoll - Clevleen97 i zostałam zaproszona do współtworzenia tego świetnego bloga. Czego możecie ode mnie oczekiwać? Przeróżnych artykułów związanych z modą, trendami, itp. 
_________________________________________

Tworząc nasze stardollowe stylizacje, często inspiruje nas to, co widzimy za oknem. Kilka tygodni temu na dobre zaczęła się jesień, a co za tym idzie, możemy zaobserwować piękne, kolorowe liście, ale też szare niebo. Co jest modne tej jesieni? Przygotowałam dla Was cztery wybrane trendy, pokazując przykłady ubrań, które możemy znaleźć w starplazie i starbazzarze oraz sposób, w jaki te ubrania można połączyć w stylizacjach. 

NIE BÓJ SIĘ YETI
Do łask powracają futra, w przeróżnych fasonach, kolorach i kształtach. Warto pamiętać, że jeśli używamy obszernego futra w naszej stylizacji, to dolne części stroju powinny być dopasowane do ciała, by nasza doll nie wyglądała jak Eskimos. Osobiście, jestem zwolenniczką sztucznych futer, ale na stardoll nie ma to wielkiego znaczenia :)


Z POLIGONU NA WYBIEGI
Militarny trend nadal utrzymuje się w modzie. Wszelkiego rodzaju barwy khaki, oliwkowe, brązy czy moro są mile widziane na naszych ubraniach. Stardoll nie oferuje nam wielu ubrań z deseniem moro, dlatego warto 'pobawić się' w StarDesign i samemu tworzyć wojskowe nadruki. 


SKÓRZANY BUNT
Skóra nie powinna nam się kojarzyć tylko z kurtkami motocyklistów czy popularnymi ostatnio ramoneskami.  Teraz gości częściej w postaci legginsów, spodni czy spódnic. Możemy tworzyć całe skórzane outfity przyciągające wzrok, jednak lepiej nie przesadzać z dodatkami.


JAK DZIKA PANTERA
 Kolejnym trendem, podobnie jak military utrzymującym się już kolejny sezon, są motywy zwierzęce. Gepardzie cętki, paski zebry czy plamki na sierści żyrafy to tylko najpopularniejsze wzory, które ciągle inspirują projektantów. Na stardoll możemy znaleźć całkiem sporo ubrań w tym stylu, ale należy pamiętać o nie przekraczaniu bariery kiczu, o co łatwo jeśli chodzi o motywy zwierzęce.


Dziękuję za przeczytanie. Mam nadzieję, że Wam się podobało. Jeśli macie jakieś uwagi, to piszcie w komentarzach. 

58 komentarzy:

  1. świetny artykuł, czekam na więcej :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jeszcze nie jeden Twój post pojawi się na blogu ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy wpis :) Miło się czytało. Stylizacje całkiem fajne, jednak ostatnia średnio mi się podoba. Liczę na więcej takich wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry Wieczór! :D

    Podoba mi się artykuł, ale wolałbym, żeby było białe tło. Podoba mi się tylko ostatnia stylizacja, coś ci trochę pogorszyło, stylizacje z orakulum są o wiele lepsze niż te w tym artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny artykuł :) stylizacje po prost świetne ...


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały artykuł :) Czekam na więcej takich . Cieszę się , że piszesz na blogu :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerka w modzie!? Może tym razem sobie kupię. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Artykuły/stylizacje Clev są zawsze ganialne ;) pierwsza propozycja szczególnie przypadła mi do gustu ;) A co do tła - mi nie przeszkadza, może nawet pasuje do dzisiejszego tematu. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham twoje stylizacje, artykuł świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, świetny, świetny artykuł. Czytałam go z przyjemnością no a zwłaszcza miło oglądało mi się boskie stylizacje Clevleen97. Brawa Magda. Spisałaś się na medal.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie dobry modowy artykuł! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacje :)Najbardziej podobała mi się stylizacja druga :) Dobrze dobrane ciuchy :) Najmniej jednak podobała mi się ostatnia stylizacja. Jakoś do mnie nie przemawia :/ Bluzka jest okay ,lecz nie podoba mi się tutaj ta długa spódnica :( Lecz jednak pragnę by więcej było takich artykułów :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się niezmiernie że widzę Cię także na tym blogu. Uwielbiam Twoje stylizacje, i wiem, że i tutaj mnie nie zawiedziez. : )

    OdpowiedzUsuń
  14. oo jakis nowy artykul, ciekawie sie zapowiada) O witaj, witaj Magda) Czekam od cb poprostu mega ciekawych i przyjemnych do czytania postow, artykulow) Zycze ci powodzenia i checi w pisaniu i wymyslaniu! Uuu, ostatnio wlasnie mnie zainspirowali, szaliczki i sweterki, szara, nie wesola pogoda) A co do szarego nieba to sie zgadzam jest poprostu *dla mnie* wielka inspiracja. Wspanialy podtytul, NIE BOJ SIE YETI! :D wedlog mnie futro zawsze bylo modne, ale z rokiem to mniej, w tym roku zauwazylam duzo osob ktorzy poprostu chodza w futerku modno i cieplo zarazem, wspaniele. Ahah, jak eskimos, powiem ci jezeli dobrac cos co moze podkreslic dollke, to i futro-ala-eskimos moze byc bardzo skutecznym i originalnym pomyslem. Ou... stylizacja powala mnie, odrazu sb wyobrazilam taka elegant women :D Piekne pojednanie zlota i czarni, podobami sie strasznie bransoletka ktore dobrze laczy sie z zlotymi elementami na torebce. Wedlog mnie strzal w samy srodek. Jako teraz sa popularne kolniezyki brakuje ki na szyji czegos, i chyba nie bylo by zle cos dac na podobie kolniezyka. Wojskowe nadruki kojarza mi sie z wojna, bolem, smiercia... czyli nie najlepiej ale inspiracje i pomysly poprostu same ida ci do glowy, ten trend bedzie wiecznie mlody... Z jednej strony stylizacja mi sie podoba, a z druguej cos mnie bardzo mocno odpycha od niej... Juz wiem co, zamienila bym buty, skarpetki chyba bym wogole zdjela... cos mi sie wydaje ze tak by byylo o mala odrobinke lepiej) Mi sie zawsze skora kojarzyla sie z (wlasnie) buntem, szaleni nastolatkowie, alkohol i wiecej tych bzdur :D Mam nadzieje nie tylko ja tak mysle. Lubie elementy skorzane, lub jakies akcenty) Ale wedlog mnie cala stylizacja w tym duchu, no nie..... i jeszce raz nie, przesada... Skorzane spodnie nie.. spodniczki o taak :D Przepraszam cie bardzo ale stylizacja kompletnie mi sie nie podoba, odpychaja mnie okulary i ta torebka... buty zarazem tez... Zle dobralas dodatki )ale to tylko moje zdanie, to byla twoja wizja i pomysl). No niewiem, niewiem kompletnie nie podobami sie ta stylizacja_ Przyznam szczerze nigdy mi sie niepodobala panterkowe motywy, zwierzece. Dla mnie to nigdy nie bedzie zrozumiale te motywy zwierzece. Dla mnie to nigdy nie bedzie modne, pff :D Jedynie to moge pochwalic ta bluzke z tingeling, jest swietna, niesamowita i wogole) Moim zdaniem ta ostatnia jest najlepsza, udala ci sie poprostu cudnie, dodatki i uzylas ta swietna bluzke! Pieknie! :D Bardzo ci dziekuje za ciekawa lekturke na dzisiejszy wiecor, ciekawy bardzo byl ten post! I zycze jeszce wiecej takich postow, a to i lepszych ;*

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje stylizacje i pomysły na nie mnie zadziwiły. Są śliczne. Najbardziej podobała mi się stylizacja, w której umieściłaś futro tak, by pasowało do całości. W oko wpadła mi również stylizacja moro. Obecnie jestem w posiadaniu kurteczki z Miss Sixty i myślę, że za Twoją pomocą uda mi się ją do czegoś dopasować. Piszesz świetne artykuły a jeszcze lepiej robisz stylizacje. Mi także miło się to czytało.
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  16. twój artykuł jest bardzo ciekawy masz duży talent jeśli chodzi o stylizacje wiec prosze o wiecej takich tematów. Powodzenia ! :)


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny artykuł i można dzięki niemu stworzyć fajne stylizacje ;)
    DaringGomez

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry artykuł. Podobają mi się wszystkie stylizacje oprócz tej z panterką. Ogólnie nie znoszę panterki, zeberki i tego typu zwierzęcych wzorów (wiem, jestem niemodna :)).
    Miałam nadzieję, że wreszcie zagościsz na tym blogu jako redaktorka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sisi_penny - OPADAM JAKI KOMENTARZ ;O



    wszystko mniam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. sisi_penny - OPADAM JAKI KOMENTARZ ;O



    wszystko mniam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć :D
    Świetny artykuł, stylizacje również :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka-gwiazdka - to nie pierwszy i chyba nie ostatni taki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy artykuł i świtne stylizacje, oby tak dalej;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam.Ciekawie się zapowiada ten watek modowy, liczę na bardzo ciekawe artykuły i stylizacje bo bardzo lubię modę.Bardzo mi miło że powstał ten artykuł. Chciałabym widzieć na blogu jak najwięcej o trendach w modzie i stylizację.Bo po to właśnie tutaj jestem.Najpierw jednak chce powiedzieć że fajnie by było jakbyś każdy z tych trendów opisała trochę więcej oraz dodała jeszcze przynajmniej 2 stylizację do każdego z nich. Tak w jednym artykule wyczerpałaś już pomysły na jesień. Do tego się przyczepie.Im więcej stylizacji tym więcej rad dla osób,które dopiero stawiają tutaj kroki i chcą być modne bez zbędnej przesady.
    Zacznijmy więc od początku.Co do pierwszego opisu i stylizacji stwierdzam że może to i trend ,który wraca do łask jest jednak mi się średnio podoba.Z jednej strony bardzo gustowne z drugiej żle dobrane mogą zniszczyć stylizacje i figurę doll. Niektóre ładnie się prezentują ,niektóre znacznie mniej .Jednak co do stylizacji z tym elementem to muszę się przyznać że bardzo mi sie podoba.Nie zauważam tutaj żadnego przepychu i do tego ładne kolory tego futra. Chciałabym za to zobaczyć stylizację z innymi futrami.Mogłabyś też napisać jakie z czym łączyć żeby nie popsuć efektu ładnego futra.
    Do drugiego punktu szkoda że wybrałaś rzeczy które są dostępne tylko w sb. Przydały by się jakieś ubrania dostępne dla nas jeszcze. Tak rzeczywiście wraca do łaski. O tym trendzie czytałam już w jakimś magazynie oraz do łask też powracają długie wojskowe płaszcze.Bardzo bym chciała zobaczyć w prazie więcej ubrań z takimi elementami.(muszę poszukać moze znajde coś)Co do stylizacji to zmieniłabym tylko buty na jakiś szary kolor. Oczywiście jak dla mnie.Ładne połączenie spódnicy z bluzką. Lubie to.
    Do skórzanego buntu dodałabym jeszcze spodnie ,które są do kupienia w sklepie archive.A stylizacja jest jak dla mnie trochę za ciemna . Tak jakbyś szła na jakiś pogrzeb lub stypę. Mozę jeszcze jakiś element ozdobny w kolorze torebki.Okulary bym odrzuciła bo mi się nie podobają.
    Co do ostatniego punktu to do panterki to ja się jednak nie przekonam.Stylizacja też średnio mi się podoba, ale to mój gust.Trochę tej panterki jednak za dużo. Bluzka jak dla mnie jest do wyrzucenia bo jest jakaś taka dziwna, no za dużo tego wszystkiego w jednym ubraniu.
    Mam nadzieje że się na mnie nie obrazisz bo szanuje Twój gust. Moze nie jestem jakąś znawczynią mody ze sie tak czepiam pewnie pomyślisz ale to tak na mój gust. Po za tymi drobnymi uwagami mam właśnie najważniejszą prośbę..więcej stylizacji i więcej ubrań ,które można kupić w starprazie. Juz sie nie mogę doczekać kolejnego Twojego wpisu. Powodzenia :)


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  26. @anka9290
    Zrobiłam po jednej stylizacji, bo myślę, że gdybym na raz musiała zrobić 12 stylizacji, to byłyby nijakie.

    OdpowiedzUsuń
  27. oho, świetnie napisany. Czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny artykuł, jak w prawdziwym magazynie ELLE : >

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacje sa świetne :) Artykuł ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacje sa świetne :) Artykuł ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne stylizacje i artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry artykuł:) Może skorzystam.Lubię tego typu poradniki

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyrazam swoja opinie, wiem duzo rozmawiam... i duzo pisze... Lubie pisac komentarze... oo bardzo lubie pisac komentarze :D mam nadzieje ze nie przeszkadza wam ze tyle pisze? :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  35. Osobiście uważam, że dajesz świetny przykład innym Dollkom co do świata mody, więc cieszę się, że się tu pojawiłaś ;)
    Świetny artykuł, brakowało czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie chodzi mi o 12 stylizacji na raz . Tylko jeden artykuł o danym trendzie i do tego 2 lub 3 stylizację i następny wpis o kolejnym. A nie tak hurtowo od razu.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacje według mnie dupy nie urywają, aczkolwiek artykuł ciekawy i estetycznie zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
  38. Miło, że będziesz pokazywać swoje piekne stylizacje

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  39. Clev-czuj się schejtowana za to że posiadasz ten cudny żakiet HB z Bizou. +popieram białe tło.++zrób coś bardziej clevleenowego.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo się rozpisałam, i usnęło mi się wszystko :c No nic, później zamieszczę i napiszę ten komentarz raz jeszcze, bo jest późno dość.

    OdpowiedzUsuń
  41. @Kiryee
    Ależ to jest bardzo clevleenowe :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny artykuł. Dzięki Tobie jestem obeznana w trendach. Stylizacja bardzo mi się podobają. Z wyjątkiem ostatniej, ponieważ nienawidzę panterki.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  43. Całkiem fajne te stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe stylizacje i temat ;)

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny, czekam na więcej takich!

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobry artykuł, stylizacje tez ładne. Na pewno dajesz dużo inspiracji dla dziewczyn, które chcą się wystylizować na jesień albo też zimę ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo dobry artykuł, cudownie się go czyta, zdecydowanie zachęca!
    Jeżeli chodzi o stylizacje niezbyt mi się podobają ale jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje. W każdym razie witam i życzę powodzenia. :)

    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  48. Artykuł bardzo dobrze napisany, do stylizacji nie mam zarzutów.

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj Magdo!!!
    Bardzo się cieszę,że zaproszono Cię do pisania na tym blogu.Nie wiem czyi to był pomysł-ale jedno napiszę: ta osoba,która to wymyśliła dobrze wiedziała co robi.Za każdym razem robisz świetne stylizacje,zauważałam je już wcześniej,chociażby w wielu różnych konkursach na tym blogu,w których często wygrywałaś lub zajmowałaś miejsce na podium.Widać,że masz wyczucie stylu i interesuje Cię moda.Już po pierwszym poście stwierdzam,że pasujesz do reszty redaktorek:Kaccuni i Roksetki.Ich stylizacje są na wysokim poziomie-Twoje tak samo.Co do ubrań:
    Futra są bardzo fajne,bardzo pasują do jesiennego klimatu.Na Stardoll posiadam z 2-3,podobne do tego z RIO.Stylizacja fajna,futro od razu wchodzi na pierwszy plan.Z drugiego obrazka mam żakiet Gucci,kiedyś posiadałam sukienkę z It Girls,outfit ma bardzo ciekawe połączenia,nie wpadłabym na nie.
    Ze skóry mam legginsy czarne i kurtkę Archive,miałam to samo połączenie ubrań,oprócz dodatków..Wielokrotnie tworzyłam z nimi też inne stylizacje i stwierdzam,że te rzeczy są bardzo praktyczne.Bardzo mi się podobają motywy zwierzęce.Z obrazka posiadam kombinezon HB(polecam wszystkim,świetnie się prezentuje),leginsy(też bardzo praktyczne),żakiet z Archive(robi wrażenie) i kamizelkę RIO (kupiłam ją za jakieś 10 sm jak była jeszcze w starplazie i do dzisiaj nie żałuję). Bluzki z tingeling nie mam,ale chyba kupię,bo wygląda nieźle.Ogólnie post bardzo udany.Czekam na więcej i pozdrawiam :P

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  50. mam sporą część :D artykuł b. fajny

    OdpowiedzUsuń
  51. hej :D Życzę ci powodzenia :)
    Zaczynając od początku bardzo podoba mi się zestew ubranek na jesień, już powoli kupuję i stylizuje się, ale takie artykuły jak ten pomagają mi jak stworzyć stylizacje i czy dobrze wygląda :) Stylizacja pierwsza jest prosta ale efektowna fryura i makijaż też pokazują dużą kreatywnośc i wychodzenie poza granice. Następny zestaw też prezentuje się całkiem dobrze , moim zdaniem w stylizacji nie potrzebne są te skarpety, ale to twoje zdanie , szanuje je :3 Ah czerń piękny zestaw, a stylizacja jeszcze lepsza , nie jestem pewna tylko czy te włosy są dobrym kolorem, ale można to zmienić :D A ostatni zestaw i ostatnia stylizacja jest też nawet, nawet, powiem tak ,, stylizacja ładniej wypadła niż pojedyńcze oddzielone od siebie ciuszki. :)


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobrze dobrane ciuchy najlepsza jest stylizacja numer 3, bardzo mi się podoba i lubię takie klimaty. Najmniej jednak podobała mi się ostatnia stylizacja. Jakoś do mnie nie przemawia. Bluzka jest okay ,lecz nie podoba mi się tutaj ta długa spódnica jednak pragnę by więcej było takich artykułów.

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  53. proszę, róbcie takie artykuły częściej, kocham je !!!!!!!!!!! aleksa229

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo mi się podoba:)
    Czekam na więcej takich stylizacji:)
    natka556

    OdpowiedzUsuń