2015/05/01

Must Have - weekend majowy

1. Flower Girl HeadBand - uważam, że to naprawdę dobry dodatek do każdej stylizacji. Pasuje nie tylko do ciepłych, letnich rozwiązań, ale i do wrześniowego ubioru codziennego. Polecam!
2. Hney Maid Yellow Top - tania, prosta koszulka z Honey Maid. Nadaje się do codziennego ubioru, jak i do bardziej eleganckich stylizacji. Podoba mi się jej zwykłość - jest to urocze, mam nadzieję, że spotkam taką koszulkę w innych kolorach.
3. BunnyHop Suede Boots - buty z kampanii BunnyHop to bardzo sprecyzowane botki, które wprost uwelbiam. Najbardziej urzeka ich kolor. Pociesza mnie to, iż jest to tzn. "darmówka".
4. Photo Print Frock - prawdziwa perełka! Sukienka z nieistniejącego już sklepu Folk. Nie znam osoby, której sukienka nie spodobałaby się.

Moje propozycje wykorzystania:




8 komentarzy:

  1. Jej jakie piękne stylizacje *-* Bardzo mi się podoba połączenie ciuszków na ostatniej doll *-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejcia !
    Pierwsza stylizacja na MAXA mnie uwiodła. Wszystko pasuje itd...
    W drugiej stylizacji dałabym inny kapelusz :(:
    Odnosząc się di trzeciej coś bym dodała i nawet nie potrafię powiedzieć co ;P
    No i trzecia... Moim zdaniem najlepsza stylizacja i najlepsze wykorzystanie tej bluzki !

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie wszystkie pokazane ubrania mi się podobają... Z wyjątkiem butów trzymam je w schowku i nie ruszam. Posiadam też koszulę uważam, że jest świetna... Co prawda nie do końca umiem ją wykorzystać. Bardzo fajnie wyszły ci stylizacje... Nie podoba mi się tylko ostatnia, taki misz masz!
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ubrania podobają mi się- najbardziej ta sukienka. Niestety, nie posiadam jej, ale urzekła mnie. Wielka szkoda że ten sklep już nie istnieję. Z chęcią kupiłabym ją, bo jest śliczna. Podoba mi się jej prosty, ale ładny krój i wzór. Z twojego zestawienia mam buty i koszulę. Z butów nie korzystam. Dzielnie czekają w szafie aż je użyję do jakiejś stylizacji. Koszula urzeka swoja prostotą, jest świetna, a w dodatku ta bardzo niska cena! ,Liczę na to, że będzie też w innych kolorach i wzorach. Opaska kojarzy mi się z latem i stylizacjami letnimi, bądź wiosennymi, ale nie tylko można ją użyć w takie dni jak teraz, ale także w ciepły wrzesień. Co do stylizacji, najbardziej spodobała mi sie pierwsza i trzecia, choć w trzeciej czegoś brakuję. Pierwsza jest po prostu cudowna ! W drugiej stylizacji dałabym inny kapelusz lub usunęłabym go wcale. W ostatniej stylce to trochę taki misz-masz. Nie do końca mi się spodobała. Ogólnie uważam że dzisiejsze stylizacje są udane!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega stylizacje , dobra wiosenna opcja . szkoda , że w rzeczywistości za oknem jesiennie :_: .
    Najbardziej podobają mi się ; ta biała koszulka z pierwszej stylizacji ( jaki to sklep?) , sukienka z Folk (magia<3) i ostatnia . wyluzowana stylizacja . Pozdrawiam ;)
    asejabumchicbum . <-stardoll

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta metaliczno-kolorowa sukienka, którą wybrałaś - wygląda bardzo ciekawie i oryginalnie. Stylizacja, w której jej użyłaś nie do końca mnie przekonuje. Buty kompletnie nie pasują, a poza tym wygląda po prostu pusto. Najbardziej spodobał mi się Twój pomysł na dobranie artykułów do ostatniej stylizacji, chociaż mam wątpliwości co do koloru kopertówki. Pierwsza i trzecia są w porządku.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne stylizacje *-*
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń