2015/05/07

Na tropie: orientalne wzory

Orientalne wzory to kolejny trend wiosny 2015. Aby powiększyć swoją szafę o ciuszki posiadające takie elementy nie możemy zapomnieć, że powinny być one obszerne, pomarszczone i oczywiście bogato zdobione! Orientalne wzory nie królują tylko na wybiegach dobrych projektantów, coraz częściej można je spotkać na ulicy. Takie stylizacje są bardzo porywające. 



Ciekawym rozwiązaniem jest połączenie tego trenu z klasycznymi elementami garderoby, czyli ubraniami w kolorach czerni i bieli. Świetnie może wyglądać połączenie sukienek w takie wzory z białym żakietem, dzięki czemu outfit będzie elegancki. 

W czasie ciepłych dni warto dać ponieść się fantazji i w swoich stylizacjach wprowadzić więcej kolorów. Najlepszym wyborem będą oczywiście czerwienie, korale, pomarańcze, turkusy, zielenie oraz żółcie. Od niedawna dominują również odcienie fioletów, które można łączyć zarówno z ciepłymi, jak i zimnymi barwami. 

Możliwość obkupienia się w rzeczy prosto ze wschodu daje nam nowa kolekcja Callie's Picks "Orient Express". Sama nie kupiłam zbyt wielu rzeczy ze względu na ograniczone fundusze, a poza tym za ciekawe uznałam rzeczy, które przedstawię Wam w dzisiejszym poście, które uważam za warte swej ceny. Może dzięki temu artykułowi postanowicie coś kupić.


Czarne kimono w liliowe plamki, za które zapłaciłam 13 sd - myślę, że warto w nie zainwestować. Kimono można ubrać do czarnej, prostej sukienki lub białej koszuli. Nada stylizacji charakteru i sprawi, że nie będzie nudna, a ponadto będzie pełniła bazę całego stroju.

Czarna koszula - 13 sd. Perełka, którą kiedyś mogliśmy zakupić w sklepie It Grils (dawnym Stardoll). Nie można jej nie kupić, dlatego bez głębszego przemyślenia wsadziłam ją do mojego wirtualnego koszyczka. Będzie idealna do wszystkich stylizacji, od tych "na luzie" po te eleganckie. 

Sandałki z dawnego Phliosophy kupiłam ze względu na kolor. Latem dobrze jest włożyć coś innego niż czarne buty. Myślę, że takie buciki można założyć do zwiewnej sukienki lub jeansów. 

Kolejnym elementem jaki zakupiłam to błyszcząca torebka za 11 sd, która była kiedyś w sklepie Mortal Kiss. Będzie dobra do sukienek, spodni, do odważnych i skromnych stylizacji. Warto ją mieć w swojej szafie, zawsze może się do czegoś przydać, a umieszczając ją w outficie nie trzeba martwić się o brak innych dodatków, np. biżuterii :)

Ostatnia rzecz o jakiej chciałabym napisać do spodnie z wysokim stanem za 18 sd. Wcześniej widzieliśmy je w Valentino Tribute. Chyba każdy powinien posiadać zwykłe czarne spodnie, a dzięki zdobieniom nogawek nie są nudne przy czym i tak zachowują swój klasyczny urok.



Co sądzicie o dzisiejszym poście? Chcielibyście kontynuację tego działu?
Pochwalcie się, co kupiliście w nowym Callie's Picks i dlaczego zwróciliście uwagę akurat na te rzeczy :)

W poście opublikowanym wcześniej przez Monikę możecie zobaczyć z jakich sklepów pochodzą ubrania nowej kolekcji - KLIK.

13 komentarzy:

  1. Uważam że orientalne wzory są super! Mam właśnie czarno - białą torebkę i pasuje do wszystkiego. Jeśli chodzi o kimono które zaprezentowałaś mam w planach jego kupno. Nad spodniami od Valentino muszę pomyśleć.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, nie przepadam za takimi wzorami. Podobają mi się zaledwie wyjątki, tak jak na przykład rzeczy, które wybrałaś z najnowszej kolekcji Callies Picks. Zastanawiam się jeszcze nad zakupem tej torebki i butów, bo nie do końca mnie przekonują.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. To troche pod Styl hippie , fajna sprawa. Muszę wybrać się do sklepu na stardoll. ;3
    asejabumchicbum<-stardoll

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie przepadam za orientalnymi wzorami. Niektóre są ok, ale większość jest kolorowa i kiczowata. Spodobał mi się kombinezon z pierwszego zdjęcia. Nowa kolekcja Callie's Picks jakoś nie bardzo mi się podoba. Wybrałaś najlepsze artykuły z całej kolekcji.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za bardzo lubię takie wzory :/
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  6. Orientalne wzory są ładne, ciekawe, ale jednak nie wpasowują się w mój gust. Jednakże kimono bardzo mi sie spodobało i było pierwszą rzeczy którą kupiłam. Spodnie są świetne tak samo jak czarna koszula.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  7. O wzory są świetnie *0*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie wzory, ale w szafie na stardoll raczej nie goszczę takich rzeczy. Lubię ten wzór, ponieważ nie dość, że ma urok to i jest stylowy. Dużo dziewczyn ma plecaczki w takie wzory (ja owszem też).

    Kontynuuj ten dział, ponieważ jest pomysłowy i ciejawy :P

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stlizacja *.* /fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie stylizacja. Po prostu nałożyłam na manekin rzeczy, które chciałam pokazać :D ale dzięki :)

      Usuń
  10. Te wzory są bardzo ciekawe i ładne trochę rzeczy posiadam w te wzory , a na stardoll mam zamiar coś kupić :D
    Natalka1604

    OdpowiedzUsuń
  11. Te wzory naprawdę są świetne! Dodają trochę uroku dla naszej stylizacji :) Mimo, ze nie noszę takich rzeczy, to są całkiem, całkiem. Szczególnie dodatki! Ja zamierzam kupić trochę rzeczy z tej kolekcji, ale najlepsza nie jest. Kontynuuj ten dział. Jest bardzo interesujący i ciekawy. Na stardoll też nie mam zbyt dużo takich ubrań czy dodatków.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzory są cudowne. Lubię takie wzory w swojej realnej szafie :D <3
    A co do rzeczy z CP to szczególną uwagę zwróciłam na te sandałki, które oczywiście musiałam mieć ze względu, że pamiętam jak w dawnych czasach na stardoll każdy się o nie "bił" i o takie same tylko w innych kolorach. :D Ta narzutka w kwiatki jest śliczna, ale niestety brakło mi funduszy już na nią bo musiałam pokupować jeszcze inne rzeczy :D Spodnie szare z wysokim stanem też są bardzo fajne :D


    ajson

    OdpowiedzUsuń